Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

59+ 1 πράγματα που δεν ήξερες για μένα!

by - Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 05, 2016

Καλησπέρα παρεάκι!
Αυτές τις μέρες είμαι ιδιαίτερα χαρούμενη, γιατί γνωρίζω όλο και καλύτερα γυναίκες- φίλες που διαβάζω τα τελευταία χρόνια εδώ στην αγαπημένη μας blogo-σφαίρα! Το blogging μου έχει αλλάξει την ζωή, με βοηθά να χαλαρώσω και μου καλύπτει κάθε μου ανάγκη για κοινωνικοποίηση!!!! Σήμερα θα σου εκμυστηρευτώ 59+1 πράγματα που ίσως να μην ήξερες για μένα! 
Η ανάρτηση αυτή είναι μια ιδέα της αγαπημένης μου φίλης blogger Little Box of Luv! Έπεσε το μάτι μου στις αναρτήσεις που ετοίμασαν και άλλες φίλες μου bloggers με 59+1 πράγματα που σίγουρα δεν ήξερα για αυτές ,στην ομάδα Little Box of Love, και θέλησα να μιλήσω και εγώ λιγάκι παραπάνω για μένα~!
mamasnpapas.gr


59+ 1 πράγματα που ίσως να μην ήξερες για μένα..

1. Γεννήθηκα το 1986 και είμαι το 3ο και μικρότερο παιδί της οικογένειας. Το στερνοπούλι της μαμάς μου, όπως λέει.
2. Ο μπαμπάς μου με έλεγε χα'ι'δευτικά ''παιδί βιολί'' γιατί ήμουν καταφερτζού και η μαμά μου συνεχίζει να με φωνάζει ''ξενάκι'' της. Λέει πως μοιάζω σε όλα τον μπαμπά μου.
3. Είμαι Παρθένος στο ζώδιο και ψυχαναγκαστική με την καθαριότητα όσο χωράει ο νους σου. Ο Δημήτρης λέει πως είμαι άρρωστη και πως αν το dettol και η χλωρίνη ήταν πόσιμα θα μπορούσα να τα δώσω στα παιδιά μου να πιουν ώστε να απολυμανθούν. (υπερβολές!)
4. Είμαι απίστευτα ρομαντική, για αυτό και κάθε βράδυ που κοιμούνται τα μικρά κάθομαι στη βεράντα και κοιτάω τα αστέρια. Μόνη μου μιας και ο Δημήτρης λείπει συνήθως, αλλά αυτό δεν έχει καμία σημασία.
5. Έχω δει την σειρά ''Friends'' 1.000.000 φορές και το τελευταίο επεισόδιο 1.000.001.
6. Όταν ήμουν 11 χρονών είχα γεμίσει όλους τους τοίχους του δωματίου μου με αφίσες από το ''Αφισόραμα'' του Nick Carter και του Leo Di C.. Κάθε βράδυ οι αφίσες ξεκολλούσαν και μου έπεφταν στο κεφάλι. Κάθε βράδυ η μαμά μου άκουγε τον θόρυβο της αφίσας να σκάει στο κεφάλι μου και μουρμούριζε μέσα από την κρεβατοκάμαρα.
7. Αγαπώ την σοκολάτα και μπορώ να ζήσω μόνο με αυτήν. Το έχω επιχειρήσει και τολμώ να το ομολογήσω.
8. Το παρατσούκλι μου είναι ''Lacta'' γιατί άραγε?...
9. Λατρεύω το χορό και χορεύω κάθε μέρα στο σπίτι μου.
10. Ήμουν μπαλαρίνα 7 συνεχόμενα χρόνια και έχω πάρει μέρος σε πολλές επιδείξεις και θεατρικές παραστάσεις.
11. Έκανα 1 χρόνο belly dance και ακόμα βάζω αράβικη μουσική στο σπίτι και χορεύω κρυφά. (ω!ναι!ξέρω να κουνάω την κοιλιά μου με τον περίεργο αυτό τρόπο..ανασούλες..ανασούλες..)
12. Κάθε μέρα ξεσκονίζω - σκουπίζω -σφουγγαρίζω το σπίτι μου. Υπάρχουν μέρες που σκουπίζω και το βράδυ που κοιμούνται τα παιδιά.
13. Τρώω την μερέντα με το κουτάλι. Το ίδιο και τα παιδιά μου!
14. Χαζεύω άπειρες ώρες στις βιτρίνες όταν τα μαγαζιά είναι κλειστά. Κάθομαι με τις ώρες και το ευχαριστιέμαι.
15. Φέτος τον χειμώνα κατάφερα να πλέξω 7 κουβέρτες μονές. Με το βελονάκι μου. Φαντάσου πόσο χάλια ήμουν ψυχολογικά εκείνες τις μέρες.
16. Το πλέξιμο με βοηθά να ηρεμήσω, να σκεφτώ και να φτιάξω τις λίστες μου. Λίστες όλων των ειδών...
17. Αποφεύγω ανθρώπους που συνηθίζουν να μιλούν για άλλους άσχημα από πίσω και όταν τους συναντήσουν είναι όλα μέλι γάλα.
18. Δεν ξέρω να λέω ψέμματα. Αμέσως αρχίζω να κεκεδίζω.
19. Μου αρέσει να κάθομαι στο σκοτάδι με μάτια ανοιχτά, χωρίς κερί ή φωτάκι αναμμένο.
20. Τραγουδώ στο μπάνιο με μικρόφωνο το καλώδιο της μπανιέρας. Κάποιες φορές χορεύω κιόλας.
21. Επίσης, κάθομαι με τις ώρες στην μπανιέρα μέσα μέχρι να μουλιάσω ή να παγώσω από το νερό που από καυτό έγινε μπούζι!~~
22. Είμαι ΠΑΟΚ και μεγάλωσα στην Κάτω Τούμπα Θεσσαλονίκης.
23. Είμαι Πόντια και ο προπάππους μου γεννήθηκε και εκδιώχθηκε από την Φάτσα της Κερασούντας.
24. Καταλαβαίνω την ποντιακή διάλεκτο και όταν είμαι στο χωριό μου με την γιαγιά μου μιλάω μόνο ποντιακά. Ειδικά μαζί της!
25. Η απουσία του Φώντα μου είναι κάτι που με θλίβει καθημερινά, ακόμα και μετά από 10 χρόνια σχεδόν. Δεν έχει υπάρξει μέρα- νύχτα που να μην τον σκεφτώ.
26. Δεν έχω κάνει ποτέ one night stand!
27. Είχα σχέση 4 χρόνια πριν γνωρίσω τον Δημήτρη.
28. Η σχέση μου αυτή Ήταν ο μόνος άνθρωπος που μου συμπαραστάθηκε όταν έχασα τον μπαμπά μου. Τον ευχαριστώ.
29. Μέχρι τα 25 μου χρόνια, λίγο πριν γεννηθεί ο Ντίνος δηλαδή, κοιμόμουν αγκαλιά με το μωρουδιακό μου παπλωματάκι που μου είχε πάρει η νονά μου στην βάφτισή μου.
30. Δεν έχω δοκιμάσει ποτέ μπάμιες και κοκορέτσι. Και ούτε πρόκειται.
31. Βλέπω όνειρα συχνά. Κάθε φορά έχουν να μου πουν κάτι. Μία φορά είδα όραμα. Τον μπαμπά μου, όταν η ψυχή του έπρεπε να ανηφορίσει.Ήταν η 39η νύχτα μετά την κοίμηση του!
32. Η καλύτερή μου φίλη με έκανε πέρα αμέσως μόλις έκανε σχέση. Ή έτσι νόμιζα ότι ήταν τουλάχιστον.
33. Έχω τρακάρει άσχημα 1 φορά και σώθηκα πραγματικά από θαύμα. Βγήκα χωρίς γρατζουνιά με το κομποσκοίνι του μπαμπά μου στο χέρι. Κρεμόταν στον καθρέφτη του αυτοκινήτου μου.
34. Δεν ήθελα ποτέ να παντρευτώ. Και όταν παντρεύτηκα με το ζόρι κάλεσα τα 100 αυτά άτομα στο γάμο μου. Δεν ήθελα κανέναν. Μόνο την μαμά μου και τα αδέρφια μου. (αντίστοιχα και του Δημήτρη φυσικά)
35. Απεχθάνομαι τους φανταχτερούς γάμους και τις στυμμένες νύφες με έντονα κραγιόν και μαλλιά σαν ψεύτικα. Σιχαίνομαι δε, όλο αυτό το σόι που προσποιείται ότι σε αγαπάει και θέλει να σε φιλάει με μανία.
36. Λατρεύω τον Paulo Coelo και έχω όλα τα βιβλία του.
37. Είμαι fan της Rhonda Burn και πιστή ακόλουθος του '' Secret''..
38. Πεθαίνω για δακρύβρεχτες ιστορίες. Ενίοτε κολλάω με τις τούρκικες σειρές, όπως τώρα με το Kara Sevda.Είμαι ικανή να δω τις αγαπημένες μου σκηνές και 100 φορές την καθεμία. Όχι δεν υπερβάλλω!
39. Έχω ξεπεράσει το κόμπλεξ με τις τούρκικες σειρές και τους Τούρκους γενικότερα.
40. Έχω 127 κολιέ, statements, αλυσίδες και τα συναφή..
41. Αγαπώ τα ρολόγια και κάνω συλλογή.
42. Έχω ακόμα φυλαγμένες τις αλληλογραφίες μου και τις χαρτοπετσέτες που έκανα συλλογή.
43. Ούσα φοιτήτρια, κάθε βράδυ ήμουν έξω..Μετά τις 10 μ.μ. περπατούσα στην παραλιακή μέχρι αργά το βράδυ..Ήταν από τα καλύτερα χρόνια της ζωής μου!
44. Έχω περπατήσει νύχτα (μετά τα μεσάνυχτα)  Καυτατζόγλειο - Ερμού (Θεσσαλονίκη πάντα) πάνω από 2.000 μέσα σε 5 χρόνια!Ήταν η ψυχοθεραπεία μου μετά από πολλές ώρες στο πανεπιστήμιο και την απογευματινή δουλειά!
45. Μέχρι και λίγο πριν πάω γυμνάσιο ξυπνούσα κάθε βράδυ στον ύπνο μου και έλεγα την προπαίδεια στην αδερφή μου..παραμιλούσα ή κάτι τέτοιο.
46. Μια φορά υπνοβάτησα σε ηλικία περίπου 7 χρονών πήγα κάθισα στο σαλόνι που οι γονείς μου έβλεπαν τηλεόραση, δεν είπα κουβέντα και επέστρεψα ξανά στο κρεβάτι μου λέγοντας πάλι την προπαίδεια..(ρε κόλλημα που το είχα όμως ε??)
47. Μέχρι και σε ηλικία 5 χρονών αγαπούσα την γειτόνισσά μας , την κυρία Ρίνα, σαν να ήταν η μαμά μου! Ήταν η Νίνα μου και είναι ακόμη!Ήμουν όλοι μέρα σπίτι της και μου μάθαινε πολλά πράγματα! Με το ζόρι γυρνούσα στην μαμά μου και μόνο αφού επέστρεφε ο μπαμπάς μου! Με φώναζε ''Πούλια μου και Αυγερινέ μου'' και ακόμα μυρίζω το άρωμά της τριαντάφυλλο στα ρουθούνια μου! Μόλις έγινα 6, μετακομίσαμε εμείς στην Κάτω Τούμπα και αυτή στην Θεσπρωτία! Μέχρι και σήμερα όμως μιλάμε και της λέω όλα μου τα μυστικά, τα παράπονα και κατ' επέκτασιν τα νέα μου!
48. Ήμουν ο λόγος που σώθηκε ο μπαμπάς μου ύστερα από ένα τραγικό ατύχημα που είχε στο Βελιγράδι. Εγώ ήμουν μόλις 1 έτους. Εκείνος 30. Ο μπαμπάς μου επέστρεψε στο σπίτι εγχειρισμένος με τραχειοτομή, με αμνησία και αναπηρία από τη μέση και κάτω. Ο γιατρός που ερχόταν στο σπίτι και τον φρόντιζε έλεγε συνέχεια στην μαμά μου πως εγώ είμαι το γιατρικό του. Η χαρά του σπιτιού. Καταλαβαίνεις ότι αυτό που μας συνδέει είναι τόσο δυνατό που ούτε ο θάνατος δεν μπορεί να μας κρατήσει μακριά. Τον αισθάνομαι και τον ακούω να μου μιλάει.
49. Όποτε έχω τα down μου τρέχω στην θάλασσα. Δεν με νοιάζει η εποχή. Ακόμα και τον χειμώνα εκεί τρέχω να ηρεμήσω!..Κάθομαι και αγναντεύω!Τα κύματα καταφέρνουν να ξεπλύνουν και την πιο βαθιά μου θλίψη!
50. Λατρεύω να μαγειρεύω pancakes και cupcakes!..Και τα παιδιά μου επίσης!
51. Αγαπημένο μου μέρος για καφέ είναι τα Starbucks. Μου θυμίζει τα ταξίδια μου στην Αγγλία!Αν κλείσουμε ραντεβού για καφέ θα σου προτείνω να βρεθούμε σε όποιο μας εξυπηρετεί! Θα μπορούσα να δουλεύω άνετα εκεί μέσα!.
52. Αγαπώ να συλλέγω τις κούπες και τα παγουρίνια τους. Ήδη μετρώ 45 κούπες, 8 ποτηράκια καφέ-espresso και 12 παγουρίνια..
53. Αν σε αγαπήσω πολύ είμαι ικανή να σου δώσω και το βρακί μου. Μου αρέσει πολύ να μοιράζομαι τα πράγματά μου με τις φίλες μου!
54. Λατρεύω να κάνω δώρα στους αγαπημένους μου που έχουν ανάγκη!Πάντα ρωτάω τι θέλουν πριν κάνω κάποια κίνηση!
55. Είμαι Θεολόγος με μεταπτυχιακό στην Καινή Διαθήκη, στο ζήτημα του Ιστορικού Ιησού.
56. Σύμφωνα με όσα έχω διαβάσει, ακόμα δεν έχω πιστεί αν όντως υπήρξε ως Ιστορικό πρόσωπο ή όχι.
57. Αγαπώ την αγγλική γλώσσα και για 5 χρόνια έκανα ιδιαίτερα σε παιδιά μικρής ηλικίας. Έχω επάρκεια αγγλικής διδασκαλίας και σκέφτομαι σοβαρά να ξεκινήσω να ψάχνω πάλι δουλειά στο συγκεκριμένο αντικείμενο!
58. Η μεγάλη καψούρα της ζωής μου είναι ο αδερφός μου!
59. Η καλύτερη επιλογή κουμπαριάς που έκανα στην ζωή μου, είναι τα αδέρφια μας και ο τα Νεστοράκια μας!By the way σιχαίνομαι την λέξη κουμπάρα!

Και το τελευταίο...

+1. Μέχρι 6 χρονών κατουρούσα στον ύπνο μου..(μαμά, συγγνώμη!πρέπει να άλλαξες πολλές φορές στρώμα και σεντόνια!)..

Δεν ξέρω πως σου φάνηκα ή αν αναθεώρησες την άποψή σου για μένα προς το χειρότερο ή προς το καλύτερο!..Εγώ το ευχαριστήθηκα τόσο πολύ που ακόμη και τα πιτσιρίκια ερχόντουσαν κρυφά και με έβλεπαν να χασκογελάω..Τους είπα κανα- δυο ιστοριούλες που μοιράστηκα εδώ μαζί σας!..

Μαρίνα ευχαριστώ πολύ για την όμορφη ευκαιρία που μου έδωσες!

Ως την επόμενη συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!!








You May Also Like

4 σχόλια

  1. τι ομορφη αναρτηση και ποσα πολλα εμαθα για σενα κοριτσακι μου γλυκο και τοσο δοτικο!!! σαγαπω πολύ συν-παρθενακι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Συν παρθενάκι μου και εγώ σε αγαπώ!!!!!!!!!!Περιμένω και την δική σου ανάρτηση αντε!!!!!!!!!!!! Μου έβαλες το linK//?

      Διαγραφή
  2. Τι όμορφη ανάρτηση!! Χάρηκα που σε γνώρισα καλύτερα!! Φαίνεται και από το πρόσωπο σου πως είσαι ένα πολύ θετικό άτομο! Belly dancer κι εγώ χαχα μα είναι φοβερός χορός και γυμναστική!!! Σε φιλώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κορίτσι μάλαμα χαίρομαι πολύ που πέρασες και σε ευχαριστώ τόόόόσο πολύ για τα όμορφα σου λόγια!!!!!!!!! Αν έχει κάνει ανάρτηση και εσύ περιμένω το link της δημοσίευσης!!!!!!!!

      Διαγραφή

My Insta Posts