Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Superfoods η συνέχεια...

by - Τετάρτη, Μαΐου 18, 2016

Την προηγούμενη φορά είχα την χαρά να σου μιλήσω για τις αγαπημένες μου υπερ- τροφές για πρώτη φορά! Μιας και μας έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητάς μας και της ζωής μας δεν θα μπορούσα να τα παραλείψω από το blogoσπιτάκι μου!.. Έτσι, λοιπόν, αποφάσισα πως κάθε εβδομάδα θα σου δείχνω και κάποια από τα αγαπημένα μου Superfoods!..Μέχρι να στα δείξω όλα!.Στο σημείο αυτό ήθελα πολύ να σας πω πως χάρηκα ιδιαίτερα που στο προηγούμενο post, αλλά και στα social media που το κοινοποίησα ανταλλάξαμε τόσες πληροφορίες και όμορφες απόψεις μεταξύ μας! Ήδη χρησιμοποιώ πολλές από τις προτάσεις σας και πρόσθεσα κανα δυο ακόμη στη λίστα μας!..
Πάμε λοιπόν να δούμε τι έχει για σήμερα το μπλοκάκι μου!..
Υπερ- τροφές!


  • Κινόα- Quinoa
    Superfoods
Γνωρίζατε πως το Κινόα δεν περιέχει γλουτένη?..Εγώ το ανακάλυψα πρόσφατα μετά από παρότρυνση της διατροφολόγου μου!..Είναι μία μαγική τροφή και κακώς κατατάσσεται στα δημητριακά, μιας και δεν είναι!..Διάβασα πως βοηθά στην αιμάτωση του εγκεφάλου, στην συγκέντρωση και στην πνευματική απόδοση! Οπότε όσες μανούλες έχετε παιδιά που αυτή την περίοδο δίνουν εξετάσεις, εμπλουτίστε τα γεύματα τους με αυτήν την τροφή!.. Είναι πλούσιο σε Ω3 λιπαρά, σίδηρο, κάλιο και αμινοξέα. Δεν σου κρύβω πως έχω αρχίσει να το αντικαθιστώ με το ρύζι σε ορισμένες περιπτώσεις όπως στις σούπες μας. Πέρα από το ότι το προσθέτω στο γιαούρτι ή στο γάλα μου με άλλα δημητριακά, τώρα τελευταία συνηθίζω να το αντικαθιστώ με το αστράκι ή το ρύζι που έβαζα στις σούπες των παιδιών!..Θέλησα να το εντάξω και στα γεύματά τους επειδή είναι πολύ καλή πηγή φωσφόρου και σιδήρου!..Εγώ από την άλλη αγαπώ να το γεύομαι στις σαλάτες μου!..
Superfoods

  • Κουρκουμάς 
Μιας και ο φετινός χειμώνας ήταν ιδιαίτερα επικίνδυνος και γεμάτος ασθένειες, κάτι το οποίο κατάφερε να μας ενδυναμώσει και να μας προφυλάξει σίγουρα ήταν ο κουρκουμάς. Ύστερα από παρότρυνση μίας θείας μου, είχα μονίμως ένα μπολάκι με κουρκουμά και μέλι και μια φορά την ημέρα έτρωγα ένα κουταλάκι του γλυκού! Αυτό με γέμιζε ενέργεια. ..Ξέρατε πως το έντονο κίτρινο χρώμα στο μπαχαρικό κάρυ οφείλεται στον κουρκουμά?..Ω!Ναι είναι βασικό συστατικό του μπαχαρικού αυτού όπως και της μουστάρδας! Πολλές φορές τον συναντάμε και ως ''κιτρινόριζα''! είναι πλούσιος σε μαγγάνιο, σίδηρο, χαλκό και κάλιο. Τα οφέλη του στην υγεία μας είναι ιδιαίτερα πολλά. Βοηθά στη δυσπεψία και στην οστεοαρθρίτιδα, το ξέρω από τη γιαγιά μου αυτό!.. Όπως επίσης στη φυματίωση, στον καρκίνο του παχέος εντέρου και στη ρευματοειδή αρθρίτιδα!..
Επίσης, πέρυσι έβαψα κάποια από τα πασχαλινά μας αυγουλάκια με τον κουρκουμά..Πήραν ένα ωραίο απαλό χρυσαφένιο χρώμα!.

  • Πίτουρο Βρώμης
    Superfoods
Την βρώμη η αλήθεια την χρησιμοποιούμε εδώ και πολλά χρόνια κυρίως στο πρωινό μας με γιαούρτι και όχι τόσο με το γάλα μιας και δεν με ενθουσιάζει εμένα ιδιαίτερα ο συνδυασμός των γεύσεων. Την τελευταία χρόνια την χρησιμοποιώ και στα μπιφτέκια μας!..Είναι πλούσια σε διατροφικές ίνες και βοηθά εξαιρετικά στην απορρόφηση της διατροφικής χοληστερίνης!Μας βοηθά να αισθανόμαστε το αίσθημα του κορεσμού, κάτι πολύ σημαντικό για όποιον κάνει διατροφή και πρέπει να μειώσει τις ποσότητες των γευμάτων του!Δεν έχει περιέχει μεγάλες ποσότητες γλουτένης και βοηθά στην ρύθμιση του σακχάρου στα επιθυμητά πλαίσια!..


  • Κολοκυθόσπορος
Οι σπόροι γενικότερα μου αρέσουν πολύ, όπως για παράδειγμα ο παπαρουνόσπορος και ο λιναρόσπορος!.. Τους συγκεκριμένους σπόρους μου αρέσει να τους προσθέτω στις σαλάτες μου ιδιαίτερα στις πράσινες (μαρούλι- ρόκα-σπανάκι- iceberg)..Είναι διουρητικός και ο ψευδάργυρος που διαθέτει τον καθιστά ευεργετικό στα προβλήματα του προστάτη και την ανδρική στειρότητα! Εγώ τον προσθέτω επίσης στο ρύζι μας καμιά φορά αλλά και όταν ζυμώνω ψωμί!!..Η γεύση όμως που δίνει στις σαλάτες μου τον καθιστά αναντικατάστατο!

Αυτά θέλησα να σας δείξω για σήμερα!..Για την επόμενη φορά έχω ετοιμάσει κάποια superfoods ου καλύπτουν τις ανάγκες μας για γλυκό!
Ως την επόμενη φορά stay tuned!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts