Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Οι ιστορίες μας στο μπάνιο!

by - Παρασκευή, Απριλίου 22, 2016

Η σημερινή μας ιστορία στο μπάνιο δεν έχει κάνει μόνο με τα πιτσιρίκια αλλά και με εμάς, τα μεγάλα πιτσιρίκια!..Εσένα σου αρέσει να χρησιμοποιείς καμιά φορά τα προιόντα των παιδιών σου ώστε να κλέψεις και εσύ λιγάκι από την "μωρουδίλα" τους?..Εγώ πάντως το συνηθίζω πολύ αυτό μιας και πεθαίνω με τις μυρωδιές αυτές!Να σου πω την αλήθεια μου, τώρα που τα λέμε μεταξύ μας, επειδή τα παιδάκια μου σιγά σιγά έχουν αρχίσει να φεύγουν από το μωρουδιακό στάδιο, σκέφτομαι πολύ σοβαρά να κάνω κάτι ώστε να επιστρέψει αυτή η μυρωδιά και πάλι μέσα στο σπίτι μας..(χιιιχιχι..σσσσ!!!)..Ένα από τα προιόντα που λατρεύω, λοιπόν, να χρησιμοποιώ και εγώ προσωπικά, είναι το shower gel της Frezyderm, που είναι ότι πρέπει και για την υπόλοιπη οικογένεια!..
 Family Shower gel

Από τότε που έγινα μαμά επιλέγω μόνο προιόντα που ξέρω πως δεν θα βλάψουν τα παιδιά μου, κυρίως ό,τι έχει σχέση με τη διατροφή και την καθαριότητά τους!Το Sensitive Kids Shower Bath είναι ένα αφρόλουτρο που πληρεί πολλές προυποθέσεις ώστε να το αγοράσω!Έχει ουδέτερο Ph και δεν ερεθίζει τα μάτι, πολύ σημαντικός παράγοντας για μένα μιας και η μικρή συνηθίζει να τρίβεται και μόνη της και μετά να ακουμπάει τα μάτια της.Δεν έχει σαπούνι στα συστατικά του, χρώμα, σιλικόνη, συντηρητικά και αλκοόλη.Οπότε είναι ένα καλό και φιλικό αφρόλουτρο για το δερματάκι των παιδιών μου.Επίσης το γεγονός ότι είναι με βαποριζατέρ εμένα προσωπικά με βοηθάει πολύ, μιας και με το ένα χέρι κρατώ την μικρή και με το άλλο ρίχνω στο χέρι μου αφρόλουτρο!..
Εμείς η αλήθεια είναι πως δεν αντιμετωπίζουμε κάποιο πρόβλημα ούτε έχουμε κάποια ιδιαίτερη ευαισθησία και πως από την πρώτη στιγμή της γέννησης και των δύο ζουζουνιών δεν έχουμε χρησιμοποιήσει άλλα προιόντα!Και όπως σου είπα και πιο πάνω τρελαίνομαι να χρησιμοποιώ και εγώ τα δικά τους πραγματάκια.Λίγο οι καινούργιες συσκευασίες τους, που είναι όλο χρώμα και ζουζουνιές, λίγο το άρωμά τους..Ε?..Πολύ θέλω να παρασυρθώ..Έχει πλάκα η μικρή μου Stacy που αν με δει καμιά φορά να τα ανοίγω φωνάζει."Ε..μαμούλα..Δεν είναι δίκαιο..Θα τα τελειώσεις!!"..
Καταλαβαίνεται οπότε περί τίνος πρόκειται..Μου' ρχεται να την φάω και αυτήν μαζί!!..

Περιμένω να δω τι προιόντα χρησιμοποιείς και εσύ ή αν σου αρέσει κάποιο άλλο προιόν εξίσου πολύ!Είναι καλό εμείς οι μαμάδες να ανταλλάσσουμε απόψεις μεταξύ μας και να ενημερωνόμαστε !
Keep eyes and ears peeled!...

Ως την επόμενη ιστορία μας στο μπάνιο σας μαμαδογλυκοφιλώ!!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts