Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Μια φορά και ένα καιρό ήταν ένα κοριτσάκι που αγαπούσε το βελονάκι!

by - Τετάρτη, Ιανουαρίου 20, 2016

Εγώ και τα βελονάκια μου...

Ήσυχο βραδάκι στο σπίτι..Τα παιδιά στα χέρια του Μορφέα και εγώ με τα χέρια γεμάτα πολύχρωμα βελονάκια και κλωστές..
Τις γιορτές που επισκέφτηκα την γιαγιά και τον παππού μου, μου είχαν μία ευχάριστη έκπληξη!..Σε έναν από τους απογευματινούς μας καφέδες πίσω στο γλυκό σπιτάκι τους η γιαγιά μου πήγε στην αποθήκη και σιγά σιγά έφερε ένα κουτί παλιό, χάρτινο από καραμέλες που με το ζόρι μπορούσες να διακρίνεις την γνωστή εταιρία που έφτιαχνε τις τέλειες εκείνες καραμέλες γάλακτος!...Αυτό το κουτί κρατούσε καλά από την εποχή που ο προπάππους μου ο Ξενοφών είχε το μοναδικό περίπτερο στην πλατεία του χωριού..Ακόμα θυμάμαι όταν τρέχαμε με τον ξάδερφό μου να τον αγκαλιάσουμε και να μας δώσει από την πίσω πόρτα του περιπτέρου ψεύτικο παγωτό και καραμέλες ΡΕΖ..-αλήθεια τα θυμάστε?-...
Που λες, μιας και χάρηκαν πολύ και οι δυο τους που μου αρέσει να πλέκω, όπως έπλεκε η γιαγιά μου για εμάς κάλτσες και για τον παππού φανέλες, θέλησαν να μου δώσουν όλα τα βελονάκια που είχαν ξεμείνει από το περίπτερο του προπάππου μου...Τα βελονάκια αυτά είναι σαν καινούργια και αυτό που μου άρεσε ακόμα περισσότερο είναι πως είναι πολύχρωμα..Τα κρατώ στα χέρια μου και αισθάνομαι πως κρατώ μεγάλη περιουσία..Είναι κάτι το οποίο με γεμίζει τεράστια θετική ενέργεια, επιμονή και υπομονή  να συνεχίσω να πλέκω ασταμάτητα και τα πάντα..
Γελάω σε αυτό το σημείο γιατί μέσα μου ακούω την φωνή του Δημήτρη να λέει "η γυναίκα μου η πλέκτρα".. Η αλήθεια είναι πως ο περίγυρος μου είναι ιδιαίτερα ευνοημένος από τα δυο μου χεράκια, μιας και κανείς δεν έχει μείνει παραπονεμένος μέχρι τώρα..Όλοι έχουν λάβει από ένα σκουφάκι, κάποιοι και ένα παραπάνω με ασορτί κασκόλ..Ύστερα από παρότρυνσή και εμψύχωση θέλησα να ασχοληθώ "επαγγελματικά" με το hobby μου αυτό, που πλέον έχει γίνει καθημερινή συνήθεια...
Και επειδή όλο αυτό ήθελα να έχει όνομα σκέφτηκα κάτι πολύ απλό που λέει ο γιος μου σε όλους με καμάρι.."Η μαμά μου πλέκει"..Το λέει στο σχολείο, στο super market στα κορίτσια που λέμε τα νέα μας, στην γλυκιά μας φουρνάρισσα, στον ευγενικό μανάβη μας..Μέχρι και στο παιδί από την ταχυδρομική το είπε όταν μας έφερε ένα μεσημέρι μια μεγάλη κούτα που νόμιζε ο καλός μου πως η μαμά είχε πάρει για μια ακόμη φορά βιβλία ...Όταν άνοιξε η κούτα και έβλεπε να κυλάνε δεξιά και αριστερά κλωστές και κουβάρια απογοητεύτηκε στην αρχή αλλά μετά μου είπε πως για να με συγχωρέσει που δεν του πήρα βιβλίο θα έπρεπε να του κάνω ένα σκουφί με το αγαπημένο του γράμμα το 'Ν'..

'Ετσι και έγιναν όλα..

Το "η μαμά πλέκει" του παιδιού μου έγινε Mama crochets και το γραμματάκι που ζήτησε στόλιζε το σκουφάκι που επέλεξε στα αγαπημένα του χρώματα γκρι και μπλε..

Και σαν έγινε η αρχή δεν έχω σταματημό ακόμα περισσότερο..
Έπλεξα σκουφάκι και κακσόλ για τον μονάκριβο παππού μου να τον ζεσταίνει τις ώρες που περπατάει, όταν κατηφορίζει για την εκκλησία ή όταν επισκέπτεται να φροντίσει τις κότες και τα ζαρζαβατικά του...

Και έπειτα ακολούθησαν τα ανίψια μου, η μαμά μου, οι αγαπημένες μου φίλες  και άλλες δυο υποχρεώσεις φιλικές!!.... Έπλεκα έπλεκα και θαρρείς σε κάθε θηλιά μου έφευγε ένας κόμπος από μέσα μου..Χαλάρωνα..Άδειαζα..Ξεκουραζόμουν..Γέμιζα τις μπαταρίες μου και ταξίδευα πίσω στο χρόνο, στα χρόνια εκείνα στο σπίτι της γιαγιάς με τα κατακόκκινα μάγουλά μας από την απίστευτη ζέστη που έβγαζε η ξυλόσομπα, τη μυρωδιά του ψημμένου ψωμιού με το φρέσκο βούτυρο να λιώνει και οι συνειρμοί να μην έχουν τελειωμό!...

Και μετά από μια γλυκιά συνάντηση με άλλες μαμαδο- bloggers για brunch σε σπίτι "έπεσε" και η 1η παραγγελία!....Εντάξει η χαρά μου δεν περιγράφεται..Το θέμα που μου ζήτησε η φίλη μου αγαπημένο!..Ένα σκουφάκι με ασορτί σκουφάκι για ένα μικρό κοριτσάκι που αγαπάει την  Έλσα και το Frozen!..Μα ποιο παιδάκι δεν το αγαπάει άλλωστε??..
Η χαρά μου μεγάλη..Όχι γιατί -ίσως- να μου αποφέρει χρήματα η προσπάθειά μου αυτή..Κυρίως γιατί αυτό που απολαμβάνω να κάνω  "αρέσει" και θα αρχίσει να κυκλοφορεί και έξω από τα σπίτια της μεγάλης φαμίλιας μου!!....

Αυτά τα λίγα αγαπημένοι μου φίλοι..
Αφού δεν μπορώ να συνεχίσω προς το παρόν το άλλο  μου " όνειρο" θα δημιουργήσω ένα ακόμη που είναι πιο πραγματοποιήσιμο την εποχή αυτή που βρίσκομαι σπίτι μαζί με τα παιδιά μας και έχω αναλάβει αποκλειστικά και μόνο την ανατροφή τους!..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!..

P.s. : αν σου άρεσε η νέα μου σελίδα (Mama crochets) μην ξεχάσεις να κάνεις like ή και να προσκαλέσεις κάποια φίλη σου που αγαπά το χειροποίητο..


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts