Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

party time with my friend Maria!

by - Τρίτη, Σεπτεμβρίου 02, 2014

Η φίλη μου η Μαρία σήμερα κάνει party και φυσικά δεν θα μπορούσα να μη συμμετάσχω και εγώ μετά από τόσο καιρόόόό απουσίας..
Το θέμα της το αγαπώ γιατί έχει να κάνει με τη φωτογραφία η οποία είναι η νέα μου λατρεία..
Πρέπει να διαλέξω την αγαπημένη μου..
Ουφ!δυσκολάκι μας έβαλες Μαράκι μου όσον αφορά αυτό..
Όλες είναι αγαπημένες μου διότι το φετινό καλοκαίρι ήταν μαγικό γεμάτο υπέροχες στιγμές...
Θα μου πάρει ώρες να διαλέξω..
Επιστρέφω..
...
..
???
???
!!!!!!!!!
Bingo!!!


Διάλεξα αυτήν διότι μου προκαλεί πολλά συναισθήματα μαζί..
Λατρεία για τα παιδιά μου..
Πάθος με τη θάλασσα..
Έρωτα για τον άντρα μου..
'Ορεξη για ποιοτική ζωή..
Αγάπη με τον ήλιο..
Ηρεμία βλέποντας τα κύματα..
Γαλήνη ατενίζοντας το μπλε της θάλασσας που συναντά του ουρανού..
Μου θυμίζει επίσης πόσο ωραία περνάμε τα τελευταία καλοκαίρια με τους αγαπημένους μας φίλους γυρίζοντας από εδώ και από εκεί με το φουσκωτούλι μας που φυσικά δεν θα μπορούσε να μη φέρει το όνομα "Ντίνος"....
Η ζωή είναι ωραία αρκεί να ξέρουμε να τη ζούμε εμείς.. 
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!!@
Keep parting on my friends!
Lucky me...η Παρασκευή δεν αργεί..


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts