Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Have a nice week!

by - Τρίτη, Ιουλίου 15, 2014

Happy Week~!!
Μιας και δεν πρόλαβα να καθίσω χτες καθόλου στο pc μου είπα να μας ευχηθώ σήμερα να έχουμε μια χαρούμενη εβδομάδα γεμάτη με καινούργια πράγματα και ευχάριστη διάθεση..
Εμείς ,λέω, να πάμε μια βόλτα στο Αττικό ζωολογικό πάρκο, στα Σπάτα, με τα ζουζούνια μου μιας και ο μπαμπάς μας λείπει και πρέπει να γεμίσουμε τις ώρες της ημέρας λιγουλάκι πιο ευχάριστα..
Και λίγο πριν το weekend που θα εγκαταλείψουμε την πόλη για το χωριό λέω να πεταχτούμε στο playmobil fun park, μιας και η φίλη μου η Μάγδα μου έδωσε ωραία ιδέα..το blog της θα το επισκεφτείτε εδώ..Κάθε Μέρα Γονείς..
Πώς ήταν το Σαββατοκυριακό σας?..

Κύλησε ευχάριστα?
Εμάς αρκετά ωραία μπορώ να πω...
Έκανα ηλιοθεραπεία!!!..ΝΑΙΙΙΙ...
Πέρυσι λόγω του ότι ήμουν έγκυος 6 μηνών δεν ήθελα να εκτεθώ πολύ στην ακτινοβολία του ηλίου..αν και έκανα πολλές ζαβολιές στις διακοπές..ο Δημήτρης μου έλεγε χαρακτηριστικά " ρε Ευάκι το κορίτσι μας θα βγει μαύρο..κάθισε κάτω από την ομπρέλα επιτέλους...!"
Τι να κάνω..τρελαίνομαι για ήλιο και θάλασσα..επίσης τρελαίνομαι να πασαλείβομαι με όλα αυτά τα αντιηλιακά που είναι και για πριν την έκθεση στον ήλιο αλλά και μετά..
Φέτος προτίμησα την japanese καταγωγής sun protection σειρά της Shiseido..
Συνήθως επέλεγα φυτικά προ'ι'όντα..
Φέτος είπα να δοκιμάσω αυτήν..
Να και λίγες εικόνες να μυρίσει θάλασσα η σελιδούλα μας..
Λατρεύουμε τις ερημικές παραλίες όπου δεν σε ενοχλεί κανείς και αισθάνεσαι απόλυτα ελεύθερος..
Just the three of us and the sun..
Το πόσο πιτσιλιστήκαμε με τον Ντίνο δε περιγράφεται..
Our Captain!..
Η γλώσσα του Rolling Dinos..

Βολτούλα βραδινή για καλαμποκάκι..

Με την αίσθηση αυτή λοιπόν σας αφήνω..
Καλημέρα αγαπημένες- αγαπημένοι μου!..
Have a nice week!!@..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts