Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

#memyselfandI

by - Παρασκευή, Απριλίου 25, 2014

Πάνε μέρες που έχω να γράψω!!
Και η αλήθεια είναι ότι μου έλειψε πολύ!!@
Είχα πει να αφιερώσω αυτές τις μέρες απόλυτα στην οικογένειά μου και τους φίλους μου..
Και μιας και ήμασταν εκτός επέλεξα να μην πάρω μαζί μου τον laptop!
Τα νέα πολλά..και ανάμεικτα..
Την Μεγάλη Εβδομάδα δεν θα σας κρύψω ότι κουράστηκα πάρα πολύ..
Οι δουλειές στο σπίτι στο χωριό ήταν ατελείωτες και πολύ κουραστικές..
Είχαμε πολύ καιρό να το επισκεφτούμε και αυτό με τη σειρά του βρήκε τρόπο να μας το δείξει..
Το χωριό μας, του άντρα μου δηλαδή, είναι παραθαλάσσιο έξω από τη Λαμία..

Και όπως ήταν φυσικό δεν χάσαμε λεπτό για παιχνίδι δίπλα στη θάλασσα..
Η ατμόσφαιρα τις πρώτες μέρες ήταν ιδιαίτερα κατανυκτική!
Αυτό που με ενοχλεί κάθε χρόνο είναι η διαδικασία της περιφοράς του επιταφίου κατά μήκος του χωριού..
Γιατί κανείς, από τους πιο μικρούς μέχρι και τους πιο μεγάλους, δεν αντιλαμβάνεται ότι πρόκειται για κηδεία και περιφορά νεκρού??
Τα σχόλια και τα ψιθυριστά ενοχλητικά..
Του χρόνου πολύ θα ήθελα να περάσουμε το Πάσχα στην Άθυτο της Χαλκιδικής..
Συνήθως με τον μπαμπά μου εκεί περνούσαμε αυτές τις μέρες..
Επιλέγαμε να πάμε στο εξοχικό μας στην Ποτίδαια..
Είναι τόσο όμορφο εκεί..ένα χωριουδάκι μικρό, για λίγους, και πολύ γραφικό βγαλμένο σαν από παραμύθι..
Έπειτα εκεί δεν μας ξέρει σχεδόν κανείς!!..
Το ευχάριστο της υπόθεσης είναι ότι φιλοξενήσαμε μια πολύ καλή μου φίλη με τον άντρα της!!
Είναι από τις αγαπημένες μου φίλες και τώρα που δεν μένουμε άλλο πια στη συμπρωτεύουσα η συζητήσεις μας μου λείπουν πολύ!
Τα γέλια αμέτρητα αναπολώντας τι τρέλες μας..
Η ευτυχία των ημερών ολοκληρώθηκε με την έκπληξη που μου επιφύλασσε ο άντρας μου..
Κανόνισε έτσι τις δουλειές του ώστε να μπορέσουμε να επισκεφτούμε τους δικούς μου στη Θεσσαλονίκη..
Σε λίγες μέρες θα έφευγε η μαμά μου για το νησί και ήταν η τελευταία μου ευκαιρία να την δω μέχρι να έρθει η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών..
Την Κεφαλονιά εγώ και τα αδέρφια την αισθανόμαστε πλέον σαν το δεύτερο χωρίο μας..
Την έχουμε μάθει απ' έξω και ανακατωτά..
Και αφού, λοιπόν, γεμίσαμε με στιγμές χαράς και ευτυχίας επιστρέψαμε πάλι στην καθημερινότητα με μία στοίβα από άπλυτα και πολλά πολλά τσιμπράγκαλα...
Τα δε δώρα και παιχνίδια που πήραμε αρκετά για να μην χωράει ο Ντίνος πλέον στο δωμάτιό του..
Δύο οι νονοί και πολλές οι θείες γαρ!
Σας εύχομαι ολόψυχα Χρόνια Πολλά γεμάτα με Υγεία και Αγάπη!!

 Ο Χριστός Ανέστη για τις ψυχές μας !

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts