Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Our Christmas advent calendar!!

by - Παρασκευή, Δεκεμβρίου 04, 2015

Μπορεί ο μήνας να έχει μπει εδώ και 3 μέρες εγώ ωστόσο θα σας δείξω -έστω και καθυστερημένα- το δικό μας Χριστουγεννιάτικο ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης!...Η αλήθεια είναι πως το τελευταίο διάστημα έχω καταπιαστεί με τόσα πολλά πράγματα που δεν προλαβαίνω να κάνω αυτά που θέλω, μονίμως μιλάω στο τηλέφωνο και βρίσκομαι σε ραντεβού...Θέλω να πιστεύω πως με το νέο έτος θα χαλαρώσω λιγάκι και όλα θα κυλήσουν πιο ήρεμα και με περισσότερο προσωπικό όφελος..
countdown to christmas

Θέλετε να δείτε πώς έφτιαξα το δικό μας advent calendar?..
Ύστερα από κάποιες ώρες ψαξίματος στο  "αναντικατάστατο" ,για μένα, Pinterest κατέληξα στο συμπέρασμα ότι δεν ήθελα κάτι φανταχτερό και πολύχρωμο..Αυτό που ήθελα ήταν κάτι λιτό και λιγάκι vintage..Να σας πω την αλήθεια η σκέψη μου μέχρι και λίγο πριν αρχίσω να κόβω και να συναρμολογώ ήταν πολύ συγκεχυμένη..Ίσως επειδή για πρώτη φορά μπαίνω στην διαδικασία να φτιάξω τέτοιο ημερολόγιο...


  • Αρχικά προμηθεύτηκα τα δωράκια που θα αντιστοιχούσαν στην κάθε ημερομηνία..Προτίμησα low badget δώρα και δεν ξεπέρασε έκαστο το ποσό των 5e...Κάποιες μέρες τις άφησα χωρίς δωράκι με αντάλλαγμα μια ωραία δραστηριότητα μαζί με τα παιδιά...Τα τύλιξα με χαρτί περιτυλίγματος και τα στόλισα με Χριστουγεννιάτικα αυτοκόλλητα..
    christmas countdown
  • Το δεύτερο βήμα μου ήταν να βρω τα christmas calendar tags που ήθελα να χρησιμοποιήσω!...Εγώ χρησιμοποίησα αυτά εδώ...Ζήτησα να μου τα εκτυπώσουν σε χαρτί αυτοκόλλητο ώστε να μην παιδεύομαι να τα κολλήσω στο χαρτί που θα διάλεγα..Τα έκοψα προσεχτικά και τα άφησα στην άκρη..
  • Έπειτα αγόρασα χαρτί περιτυλίγματος και το έκοψα σε 24 ίσα τετράγωνα κομμάτια, όπου αργότερα κόλλησα το αυτοκόλλητο christmas calendar tag μου.....
  • Στην συνέχεια πήρα τα ξυλάκια χειροτεχνίας μου και στο ένα μέρος του έγραψα με στυλό μαρκαδόρο το μήνυμα που ήθελα να αντιστοιχεί στην κάθε ημέρα, διαφορετικό κάθε φορά (εκτός από τα 4 στολιδάκια που διάλεξε ο μικρός για το δέντρο μας, τα οποία ήθελε να στολίσει ο ίδιος από ότι μου είχε πει) ...Κόλλησα το κάθε ξυλάκι στο πίσω μέρος (με το μήνυμα από την εξωτερική πλευρά ώστε να φαίνεται) του αριθμημένου πλέον τετράγωνου χαρτιού μου..
    advent calendar
  • Αφού είχα ήδη έτοιμες τις ημέρες μου έσπευσα να κολλήσω 3 κομμάτια σπάγκου στον Chalkboard μας, το ένα κάτω από το άλλο...Πήρα τα κλασσικά ξύλινα μικρά μανταλάκια και τοποθέτησα την μία ημέρα δίπλα στην άλλη..Και κάπως έτσι φτάσαμε σε αυτό το αποτέλεσμα..
Τα πιτσιρίκια κάθε πρωί, αμέσως μόλις ανοίγουν το μάτι τους έρχονται στο κρεβάτι μας χέρι χέρι και με φωνάζουν να σηκωθώ μιας και ανυπομονούν να δουν την έκπληξη που κρύβει το κάθε σπιτάκι με το νούμερο από πίσω..Χτες μάλιστα προμηθεύτηκα διάφορα κας-κας να στολίσουν τα Χριστουγεννιάτικα cookies και cupcake μας και ανυπομονούμε μαζί με τον Ντίνος να' ρθει επιτέλους εκείνη η μέρα που το ημερολόγιό μας ζητά να ψήσουμε cupcakes και cookies για τον Αί Βασίλη και τους ταράνδους του!..
Ο μήνας αυτός είναι γεμάτος με κατασκευές και εκπλήξεις αυτό να λέγεται..Μην ξεχάσετε να διαβάσετε το νέο τεύχος του περιοδικού μας Familives..(click εδώ!!!)
Είναι σε total Christmas mood με υπέροχο εξώφυλλο και θεματολογία που καλύπτει κάθε θέμα που μπορεί να σε απασχολεί αυτό το μήνα!..Και φυσικά click εδώ για να πάρεις μέρος στον υπέροχο διαγωνισμό του όπου 5 νικήτριες θα κερδίσουν ένα δώρο της επιλογής τους!!
Προς το παρόν σε μαμαδογλυκοφιλώ!..
Σμουτς!...

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts