Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

WELCOME 2018- SPARKLE & SHINE

by - Σάββατο, Ιανουαρίου 06, 2018

Θα ανοίξω αυτό το post με ευχές για μία καλή & δημιουργική χρονιά, ακόμα καλύτερη από την περσινή, γεμάτη από περισσότερη αισιοδοξία, περισσότερα όνειρα, περισσότερη φαντασία, περισσότερη αγάπη και αλληλεγγύη και περισσότερες ευκαιρίες σε όλο τον κόσμο, σε όλα τα μήκη και πλάτη της γης! Αποχαιρετήσαμε το 2017 στο βουνό αυτή τη φορά και απολαύσαμε καθαρό αέρα, χιόνι και όμορφες στιγμές στη φύση!⛰⛰


mountain days

mountain days

Είχαμε καιρό να κάνουμε τέτοια εξόρμηση και μας είχε λείψει πολύ να είμαστε όλοι η οικογένεια σε mood ταξιδιού! Μπορεί να μην πέρασα τις φετινές γιορτές δίπλα στους αγαπημένους μου, ωστόσο, κάποιες φορές χρειάζεται να ηρεμήσεις, να ξεκουραστείς, να απολαύσεις τα παιδιά σου, τον άντρα σου και την ηρεμία του σπιτιού σου! Θα μου πεις, αυτές οι μέρες θέλουν την φασαρία τους, τα τραπέζια τους, τον κόσμο, τα κεράσματα και τα ''σούρτα-φέρτα'' και θα σου πω πως έχεις δίκιο! Φέτος, σε εμάς, όμως, η Πρωτοχρονιά κύλησε ήρεμα μέσα στο βουνό & δίπλα στη θάλασσα!

mountain days

mountain days

Οι δυο τελευταίοι μήνες του '17 κύλησαν με γρήγορους ρυθμούς για μένα, πρωτόγνωρους για τα τελευταία 6 χρόνια της ζωής μας, τα παιδιά κουράστηκαν πολύ, ο Δημήτρης επίσης και εγώ το ίδιο! Οι ώρες απουσίας μας από το σπίτι πολλές, κάποιες από αυτές μαζί με τα παιδιά πέρα από τις ώρες που λείπαμε καθημερινά για τις δραστηριότητές τους! Αισθάνομαι πως το σπίτι μας τον χειμώνα δεν το ευχαριστηθήκαμε ακόμα και θα ήθελα να το ζήσουμε περισσότερο τους επόμενους μήνες πριν μπει η άνοιξη για τα καλά! Οι καλύτερες ώρες μας είναι αυτές γύρω από το τζάκι με τα παιδιά να παίζουν στο χαλί ακριβώς μπροστά από αυτό, τον Δημήτρη να τα χαζεύει ξαπλωμένος στον καναπέ και εγώ να bloggάρω όσο αυτοί μου το επιτρέπουν (ξέρεις όλο κάτι ζητάνε, νερό, φαγητό, παιχνίδι και τα λοιπά!) Τις ημέρες της Πρωτοχρονιάς, ωστόσο, απολαύσαμε το εξοχικό μας σπίτι που είχαμε να το ζήσουμε από το καλοκαίρι! Είμαστε κατά μία έννοια τυχεροί γιατί έχουμε τη θάλασσα στα πόδια μας και το βουνό πίσω ακριβώς από το σπίτι σε απόσταση λίγων χιλιομέτρων!

mountain days

mountain days

Το βουνό σε κάνει να αισθάνεσαι αλλιώς τη βαρύτητα! Οι ώρες μέσα σε αυτό σε γεμίζουν ευεξία και σαν το αφήσεις πίσω σου, σου λείπει πολύ γρήγορα η γεύση που σου αφήνει στο στόμα και η δροσιά στα πνευμόνια! Τα παιδιά αγαπούν να περνούν ώρες μέσα σε αυτό, χαίρονται με όσα ζώα συναντήσουν ακόμα και με το πουλί που θα δουν να πετά στον ουρανό! Η φύση τους μαγεύει και έχουν ανάγκη από τις παραστάσεις που μας προσφέρει απλόχερα και χωρίς κανένα κόστος! Περπατήσαμε για ώρες, πιάσαμε το πρώτο χιόνι για φέτος, ακουμπήσαμε το κρυστάλλινο νερό του ποταμιού και κόψαμε γκι να στολίσουμε το βάζο του σπιτιού μας με σκοπό να θυμόμαστε την εξόρμηση μας αυτή! Ήξερες πως αυτό το δεντράκι λέγεται αρκουδοπούρνι?

mountain days

mountain days


mountain days

mountain days

mountain days

Για καλή μας τύχη παρά τις ηλιόλουστες ημέρες, κάποιες πλαγιές μας είχαν φυλάξει λίγο χιόνι! Ξέρεις εκείνες που δεν τις βλέπει ο ήλιος και που το χιόνι σε κάποια σημεία γίνεται πάγος! Με την ευκαιρία αυτή ανακαλύψαμε και τις οδηγικές δυνατότητες του καινούργιου μας αυτοκινήτου και εκπλαγήκαμε με την συμπεριφορά του στις πιο απόκρυφες γωνιές, κοινώς κατσάβραχα!😅

mountain days

mountain days

mountain days

mountain days

mountain days

Ανυπομονούμε για την επόμενη χειμερινή μας εξόρμηση και για καλή μας τύχη δεν θα αργήσει! Στα παιδιά μας αρέσει η περιπέτεια και αγαπούν να εξερευνούν δρόμους παρέα με τον μπαμπά τους και το off road αυτοκίνητό μας!Και ο μπαμπάς μας σε κάτι τέτοια χατίρι δεν χαλάει! Αγαπά να κάνει χιλιόμετρα, σε αυτό μοιάζει με τον Φώντα μου και θέλει τα παιδιά του να φεύγουν όσο το δυνατόν περισσότερο από την πόλη όποτε του το επιτρέπουν οι επαγγελματικές του υποχρεώσεις!

mountain days

mountain days

mountain days

Το 2018 δεν περιμένω να μου φέρει τίποτα ούτε ήμουν ποτέ άνθρωπος που έφτιαχνε λίστες μόλις άλλαζε ο χρόνος! Λίστες κάνω πάντα σχεδόν καθημερινά, λίστες εβδομαδιαίες, μηνιαίες και λίστες για όσο χρειάζομαι εγώ και η οικογένειά μας άμεσα λίγω αναγκών! Το 2018 θα επιδιώξω να πραγματοποιήσω κάθε επιθυμία των παιδιών μου και δεν εννοώ το παιχνίδι που είδαν στο ράφι και θέλουν να αποκτήσουν! Θα επιδιώξω να κλέψω περισσότερο χρόνο για αυτά, γιατί αντιλήφθηκα πως τους έλειψα πολύ το τελευταίο διάστημα! Είχαν μάθει να με έχουν συνεχώς στη διάθεσή τους και είναι λογικό να αντιδρούν! Μας περιμένουν ακόμα περισσότερες ώρες ανάγνωσης των βιβλίων που θα επιλέξω να διαβάσουμε παρέα, ακόμα περισσότερα επιτραπέζια παιχνίδια , περισσότερες βόλτες με το μετρό στην Αθήνα που τους αρέσει πολύ, ακόμα περισσότερο θέατρο και cinema που αγαπούν εξίσου και ατέλειωτο παιχνίδι στο πάτωμα οι 4 μας! Όσον αφορά τον εαυτό μου υπόσχομαι να είμαι καλή μαζί του και αυτή τη χρονιά, να τον αγαπώ, να τον εκτιμώ και να τον προσέχω εξίσου καλά και φέτος!

mountain days

mountain days

Θα σε αποχαιρετήσω με αυτή εδώ την εικόνα που μας μάγεψε, εμένα και τον Δημήτρη, και θα πω για ακόμη μια φορά πως ζούμε σε μία πολύ όμορφη χώρα, που συνδυάζει θάλασσα και βουνό με μικρές αποστάσεις να τους χωρίζουν μεταξύ τους, πως έχει απίστευτη ποικιλομορφία, υπέροχο κλίμα και τοπία να χαθείς! Ο ήλιος που δύει και ανατέλλει κάθε μέρα πάνω από το κεφάλι μας είναι ικανός και αρκετός να μας μεταδώσει έστω και λίγο από την ενέργειά του, αρκεί να είμαστε εμείς δεκτικοί και ανοικτοί στην ακτινοβολία που εκπέμπει! Ο Θεός μας (που πιστεύει ο καθένας μας) βρίσκεται παντού, βρίσκεται κυρίως μέσα μας και όχι σε πλάκες, τοίχους και καντήλια,  κάθε μέρα γίνονται θαύματα αρκεί να ανοίξεις την ψυχή σου να τα δεις, κάθε μέρα κάνουμε λάθη και κάθε μέρα μπορούμε να μετανιώνουμε για αυτά! Είμαστε δυνατοί και φτιαγμένοι έτσι ώστε να αντέχουμε τα πάντα, από την μεγαλύτερη δόξα μέχρι την χειρότερη αποτυχία! Το 2018 περιμένω να ξεπεράσω για άλλη μια φορά τον εαυτό μου και να δω πόσες ακόμα καταστάσεις είμαι ικανή να φέρω εις πέρας! Είμαι υγιής, στέκομαι στα πόδια μου, τα παιδιά μου είναι γερά και δυνατά, είμαστε δεμένοι σαν μια γροθιά και πανέτοιμοι να δούμε τι μας επιφυλάσσει το νέο έτος! Καλό και ευλογημένο να είναι και όλα καλοδεχούμενα!

mountain days

Καλή Χρονιά σε σένα που είσαι παρέα μου όλα αυτά τα χρόνια, είτε σε γνωρίζω προσωπικά είτε μόνο μέσα από αυτή τη γωνιά! Σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου και σου υπόσχομαι πως θα συνεχίσουμε παρέα μια ακόμη χρονιά αυτό το υπέροχο ταξίδι με ακόμα περισσότερες εξορμήσεις, νέες κυκλοφορίες βιβλίων, προτάσεις για μόδα & διακόσμηση, βόλτες στα θέατρα και όπου αλλού διασκεδάζουμε, πολλά δώρα και giveaways, συνταγές, γενέθλια party, diys και διάφορες άλλες κατασκευές και πολλά πολλά ακόμη ταξίδια! Για μία ακόμη χρονιά θα ανεχτείς την πιο πολυδιαβασμένη μου στήλη Me, Myself and I αλλά και την πιο naughty στήλη μου Cocktail Nights ! 

Ευτυχισμένο το 2018!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Καλή χρονιά! Χαίρομαι που περάσατε τόσο όμορφα! Εύχομαι το 2018 να σας πάει σούπερ! Τι κρίμα που δεν καταφέραμε όμως να βρεθούμε! Φιλιά!
    kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Κατερίνα μου! Δεν ξέρεις πόσο στεναχωρήθηκα που δεν πρόλαβα να σας δω!Αισθάνομαι πολύ άσχημα!

      Διαγραφή
  2. Ευάκι μου καλή χρονιά με υγεία! Ομορφη η ανάρτησή σου και με πολύ όμορφες φωτογραφίες. Εύχομαι όλα όσα εύχεσαι να γίνουν πραγματικότητα αλλά φίλη μου και λίγο χρόνο για μένα μπορείς να βρεις που τόσο μου έλειψες!!!! Σνιφ! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ τι να πω που σε σκέφτομαι κάθε μεσημέρι που επιστρέφω και ξέρω ότι τότε ξεκινάς εσύ μαθήματα και δεν μπορώ να σε δω??πφφφ...........σε έχασα γαμώτι...

      Διαγραφή

My Insta Posts