Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

HOW TO ORGANIZE THE PERFECT HALLOWEEN PARTY!

by - Κυριακή, Οκτωβρίου 29, 2017

Σε αυτό το #post θα δεις πολύ #halloween υλικό! Πολύ όμως! Έχω διάθεση να σου δείξω τι κάνω εγώ τις ημέρες πριν τη γιορτή αυτή  αλλά και τα eshop - crafters από τα οποία ψωνίζω όλα όσα χρειάζομαι για το party αυτό!Αν είσαι Halloween Lover, λοιπόν, και το γιορτάζεις, γιατί σου αρέσει απλά και μόνο η γιορτή ή γιατί ψάχνεις λόγο για ένα ακόμα party, τότε κάθισε αναπαυτικά και έλα να σου δείξω τον δικό μου τρόπο να οργανώσεις ένα Halloween Party εύκολα, έξυπνα και γρήγορα! How to organize the perfect Halloween Party, λοιπόν!

HALLOWEEN PARTY

Τι θέλει ένα party για να σταθεί ως σωστό party? Τα banner του φυσικά! Τα οποία banner εννοείται πως θα κρατήσεις και για τις επόμενες χρονιές! Δεν παθαίνουν τίποτα αρκεί να τα φυλάξεις σωστά και στο κατάλληλο μέρος που δεν τα πειράζει κανείς!Εγώ έχω δύο site- eshops από τα οποία προμηθεύομαι τα διακοσμητικά μου μπανεράκια για όλα μου τα party, τις γιρλάντες μου και θα τα δεις μέσα σε αυτή την ανάρτηση που σου δίνω με ενεργά links να μεταφερθείς απευθείας στις σελίδες τους! Φέτος, επέλεξα 2 νέα banner για το halloween, ένα από το Happy TeaPot και ένα από το Craftland! Αν με ακολουθείς στο Instagram θα είδες ήδη φωτογραφίες με τις γιρλάντες να φιγουράρουν από πίσω και χαίρομαι πολύ γιατί άρεσαν σε πολλούς από εσάς!

halloween

Το πρώτο banner- γιρλάντα  είναι αυτό που γράφει spooky και έχει δύο νυχτερίδες δεξιά και αριστερά, ενώ το ακριβώς από κάτω είναι μία γιρλάντα που είχα πάρει για το Star Wars Party του Ντίνου δύο χρόνια πριν! Ε, τι λες δεν ταίριαξε απόλυτα?Το φύλαξα καλά και ορίστε που το χρησιμοποιώ και πάλι μετά από τόσο καιρό!Και τα δύο είναι από το Happy Teapot!

halloween

HOW TO ORGANIZE THE PERFECT HALLOWEEN PARTY!

Το τρίτο που στολίζει αυτές τις μέρες μια ακόμη γωνιά του σπιτιού μας είναι αυτό το banner από το Craftland, σε χρώματα εντελώς halloween και από ύφασμα που θα μας κρατήσει για πολλά πολλά χρόνια! Όμορφα ραμμένο από τα χεράκια της φίλης μου!Θα την βρεις και στο Etsy εδώ!

halloween

halloween

halloween

Ένα τέτοιο party σίγουρα θέλει κεράσματα για τα παιδιά, για το γνωστό trick or treat που θα πουν εκείνη την ημέρα! Εγώ, όπως κάθε χρόνο ατά τα κεράσματα τα αγοράζω από τα Flying Tiger όπως και διάφορα άλλα διακοσμητικά, χαρτοπετσέτες, αράχνες πλαστικές κεριά σε πορτοκαλί χρώμα!

Τα παιδιά χρειάζονται ένα καλαθάκι, το οποίο θα γεμίσουν με ζαχαρωτά μετά την βόλτα τους σε όσους το γιορτάζουν! Είναι σίγουρα μία μέρα που η ζάχαρη έχει την τιμητική της ωστόσο ξέρουν πολύ καλά πως δεν θα τα φάνε την ίδια στιγμή! Το καλαθάκι αυτό το πήρα από κατάστημα με παιχνίδια, ωστόσο εδώ μπορείς να δεις πολλές ιδέες να φτιάξεις μόνη σου ένα αν και εφόσον προλαβαίνεις! Εγώ, φέτος,δυστυχώς δεν είχα χρόνο για κάτι τέτοιο!


Χρειάζεσαι σίγουρα κολοκύθες μικρές διακοσμητικές αλλά και κολοκύθες μεγάλες για σκάλισμα και εκμετάλλευση του εσωτερικού τους! Υπάρχουν φοβερές συνταγές με κολοκύθα που κυκλοφορούν πέρα από την πασίγνωστη κολοκυθόπιτα, για να μην πάει το περιεχόμενό τους χαμένο! Εγώ πέρυσι είχα φτιάξει κεκάκια με κολοκύθα, τα οποία έγιναν ανάρπαστα!Τα παιδιά σε πολλές από αυτές τις συνταγές που δεν είναι τόσο spicy και κρύβουν μέσα τους πουρέ κολοκύθας δεν την καταλαβαίνουν καν! Το να αδειάσεις μία κολοκύθα θέλει ξεκούραστα χέρια και αρκετή υπομονή! Το σκάλισμα της από την άλλη θέλει φαντασία και κοφτερό μαχαίρι!😏

HOW TO ORGANIZE THE PERFECT HALLOWEEN PARTY!

halloween

halloween


halloween




















Τις ημέρες πριν το party μπορείς να διαβάσεις ιστορίες που έχουν σχέση με το halloween και να βάλεις τα πιτσιρίκια σε κλίμα αντίστοιχο! Εμείς διαβάζουμε τις περιπέτειες της μάγισσας Winnie αλλά και την κακιά γατούλα Bad Kitty! Αν έχεις αρκετές ιστορίες τέτοιες στη διάθεσή σου, είναι καλό να δωρίσεις κάποιες από αυτές στα πιτσιρίκια που θα έρθουν καλεσμένα στο party σου!

halloween

halloween

halloween books

Συνήθως, σε όλα τα party μας, φτιάχνω μόνη μου μπισκότα με ζαχαρόπαστα! Την ζαχαρόπαστα εννοείται πως την αγοράζω έτοιμη, γιατί σπάνια πετυχαίνω το χρώμα που θέλω να έχει! Ωστόσο, έχω φτιάξει πολλές φορές την δική μου ζαχαρόπαστα όπως μπορείς να διαβάσεις εδώ, σε ένα από τα πρώτα μου post στο blog πριν από χρόνια, όταν γιορτάσαμε τα πρώτα γενέθλια της μικρής μου Stacy!! Φέτος με την βοήθεια του Cookie Cutter  Hub & του 3D Times, έφτιαξα super μπισκότα να κεράσω τα παιδιά! Σύντομα θα σου τα δείξω και σε ξεχωριστή ανάρτηση με συνταγή για εύκολα μπισκότα, ιδανικά για ζαχαρόπαστα! Προς το παρόν μπορείς εδώ να πάρεις μία γεύση!

halloween cookies

Για το τέλος άφησα να σου δείξω τα μπαλόνια μου, δίπλα από τα οποία που θα γίνει ένα Photo Booth Corner μάλλον και θα φωτογραφίσω τους καλεσμένους μου αλλά και τα πιτσιρίκια! Τα μπαλόνια BOOOO θα τα βρεις εδώ, πάλι, από το τέλειο Happy TeaPot!!! Ότι party και αν ετοιμάζεις, βασικά, η τσαγιερίτσα θα σου λύσει τα χέρια! Trust Me!✌Εγώ την προτιμώ σε όσα έχω διοργανώσει μέχρι σήμερα!

halloween


Με αυτό το post αποδεικνύω πως το Halloween δεν χρειάζεται να είναι απαραίτητα τρομακτικό, με αηδιαστικές φορεσιές, άσχημο βάψιμο και spooky ιστορίες! Μπορεί να είναι ευχάριστο και διασκεδαστικό! Μπορείς να το προσαρμόσεις στα μέτρα σου, στα μέτρα της οικογένειάς σου και κυρίως των παιδιών σου! Για εμάς είναι άλλος ένα τρόπος για γιορτή στο σπίτι και ΝΑΙ δεν είναι το μόνο ξενόφερτο που έχουμε υιοθετήσει εμείς οι Έλληνες στα σπίτια, τις ζωές μας και στις οικογένειές μας!



Αν είσαι και εσύ άνθρωπος που το γιορτάζει σου έδωσα τα δικά μου φώτα! Τσέκαρε τα links που σου έχω παραθέσει από επάνω και είμαι σίγουρη πως διοργανώσεις και εσύ το πιο super party halloween που θα έχεις ετοιμάσει μόνη σου αλλά και με τη βοήθεια των σωστών ανθρώπων!

Σε spooky-μαμαδογλυκοφιλώ!




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts