Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

VEGETAL COCONUT PRODUCTS

by - Παρασκευή, Ιουλίου 21, 2017

Πες μου ποιο άρωμα σου έρχεται πρώτα στο μυαλό όταν σκέφτεσαι το καλοκαίρι? Ποιο είναι αυτό που έχει ντύσει όλες τις μέρες των καλοκαιριών που έχεις ήδη ζήσει με τις καλύτερες αναμνήσεις στα beach bar, στην παραλία και στα μπαράκια για cocktail το βράδυ? Εγώ όταν σκέφτομαι και μιλώ για καλοκαίρι τότε το άρωμα της καρύδας είναι αυτό που γαργαλάει τα ρουθούνια μου και δεν το αποχωρίζομαι ποτέ σαν θα μπει η άνοιξη! Σήμερα σου δείχνω εδώ στην στήλη μου τα 3 αγαπημένα μου προϊόντα με καρύδα που χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια από την αγαπημένη μου εταιρεία Φυτικών Καλλυντικών Yves Rocher! 

vegetal coconut products mama goes vegetal with yves rocher greece

Only for Coconut Lovers🌴🌴 

Γαλάκτωμα σώματος με καρύδα 

yves rocher coconut body milk

O Yves Rocher έχει καταφέρει όλα αυτά τα χρόνια να με κάνει να αγαπώ όλα τα προϊόντα του που έχω δοκιμάσει! Δεν με έχει απογοητεύσει ποτέ και αυτό που τρελαίνει ακόμα πιο πολύ είναι η μυρωδιά όσων εφαρμόζω στο πρόσωπο αλλά και το σώμα μου! Τα συγκεκριμένα προϊόντα καρύδας τα έχω ερωτευτεί για την διάρκεια που έχει στο κορμί μου το άρωμά τους αλλά και για την φροντίδα που μου προσφέρουν! Το γαλάκτωμα καρύδας έχει γοητεύσει όλους όσους το έχουν μυρίσει επάνω μου και δεν σου κρύβω πως το έκαναν δικό τους μετά από λίγες μέρες! Η παχύρρευστη και μη λιπαρή υφή του ενυδατώνει το δέρμα μου, το θρέφει εντατικά και το τυλίγει απαλά με το αναζωογονητικό διακριτικό του άρωμα!

Το άρωμα καρύδας μου προσφέρει την μυρωδιά εκείνη που θέλω να έχω την περίοδο των διακοπών μου! Ο Δημήτρης λατρεύει να το μυρίζει επάνω μου και εγώ τρελαίνομαι που τρελαίνεται μαζί μου😅! Πρόκειται για ένα χορταστικό άρωμα με θεσπέσιες ηλιόλουστες νότες και απαλούς δασώδεις τόνους! Αυτό το μήνα μπορείς να το κάνεις δικό σου με σούπερ προνομιακή τιμή, αρκεί να μου στείλεις ένα μήνυμα στην σελίδα του blog mamasnpapas.gr  ή να αφήσεις σχόλιο στην ομάδα μου Mama Goes Vegetal στο Facebook!

coconut eau de toilette yves rocher

Coconut Lip Balm 

Η σειρά με τα αγαπημένα μου lip balms δεν θα μπορούσε να μην έχει και με γεύση καρύδα! Το αγαπώ και το εφαρμόζω στα χείλη μου κάθε μέρα! Μου τα κρατάει ενυδατωμένα και δεν φοβάμαι αν θελήσει να το δοκιμάσει και η μικρή μου κόρη, γιατί δεν περιέχει απολύτως τίποτα βλαβερό, δηλαδή ορυκτά έλαια και τα λοιπά! Για αυτό αγαπώ τα φυτικά προϊόντα της εταιρείας μας! Γιατί είναι άκρως κατάλληλα και για τα παιδιά μου!


coconut lip balm  vegetal

Αν ξέρεις ήδη την εταιρεία και έχεις δοκιμάσει ή χρησιμοποιείς συστηματικά τα προϊόντα που διαθέτει, τότε ξέρεις απολύτως για τι ακριβώς μιλάω! Όλα τα προϊόντα που θα δοκιμάσεις τα ερωτεύεσαι και δεν θέλεις να βάλεις κάτι άλλο πάνω στο πρόσωπο ή το δέρμα σου! Αυτό έχουμε πάθει εγώ, η οικογένειά μου και οι φίλες μου τουλάχιστον! Γίνε μέλος στην ομάδα μου και θα σε βοηθήσω να διαλέξεις ότι χρειάζεσαι και θέλεις δίνοντάς σου τον προσωπικό σου κωδικό ώστε να επωφεληθείς την καλύτερη τιμή που προσφέρει σε εμάς ο Παγκόσμιος Ηγέτης στην Φυτική Κοσμετολογία, Yves Rocher! Είμαι στη διάθεσή σου!

Ακολούθησε με στο Instagram για περισσότερα νέα και κάνε subscribe στο email list μου εδώ δεξιά στο blog για να είμαστε συνέχεια σε επαφή και να μην χάνεις τα νέα και τους διαγωνισμούς μας!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts