Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

SURVIVOR PARTY

by - Τρίτη, Ιουλίου 04, 2017

Που λες..ήρθε ο καιρός και το ζιζανιάκι μου έσβησε 6 κεράκια μαζεμένα πάνω σε μια υπέροχα στολισμένη τούρτα εξωτερικά αλλά και με θεσπέσια γεύση εσωτερικά!Το 6ο γενέθλιο party του Ντίνου έγινε και είμαι εδώ να σου δείξω τι και πως!Το θέμα το επέλεξε ο ίδιος και ας μην είναι θεατής του τηλεοπτικού αυτού show, ωστόσο, από τη στιγμή που έγινε μόδα και στο σχολείο ήξερε πολύ καλά περί τίνος πρόκειται!
Survivor Birthday Party

survivor birthday cake

Για να πω την αλήθεια, όλα ετοιμάστηκαν τις τελευταίες δυο ημέρες πριν το party! Ήμασταν γενικότερα αναποφάσιστοι με το μέρος διεξαγωγής του! Ήθελα πολύ να γίνει σε ένα μαγαζί με πολύ ωραία και περιποιημένη αυλή, μέσα στο πράσινο, τα δέντρα και τα λουλούδια, στην παραθαλάσσια Ανάβυσσο! Επειδή, όμως, είδα πως οι φίλοι μας δεν θα ακολουθούσαν τόσο μακριά, και ήδη οι περισσότεροι απουσίαζαν λόγω διακοπών, σκέφτηκα να μην το διακινδυνεύσω και δεν έρθουν ούτε αυτοί που έμεινα πίσω στην πόλη! Έτσι, το πλάνο για την Ανάβυσσο πήγε περίπατο με αποτέλεσμα το σκηνικό να μην είναι και τόσο ιδανικό ώστε να αναδειχθεί στο έπακρο η διακόσμηση!Το party μας έλαβε χώρα στο All Day Roma Pizza στην Άνω Γλυφάδα, με πλούσιο μπουφέ και άφθονο ποτό!

survivor birthday party decoration


survivor party


Η απίστευτη τούρτα μας ήταν και αυτή την φορά από τα χεράκια της SundaySpoon και την λατρέψαμε! Έσκιζε και από εμφάνιση αλλά και από γεύση!!Οι επιλογές μου ήταν άκρως περιορισμένες όσον αφορά τον στολισμό του μπουφέ! Πάλι καλά που με την χρυσή βοήθεια των παιδιών που εργάζονται στο μαγαζί κατάφερα να στηρίξω την καλαμωτή που είχα για backround! Το δέντρο ακριβώς δεξιά της κολόνας του μαγαζιού βοηθούσε να υπάρχει και λίγο- απειροελάχιστο- πράσινο στο φόντο! Φαντάζομαι πως το αντίστοιχο σκηνικό μέσα σε μια πρασιά θα ήταν super wow!

survivor party

Ο μπουφές μας είχε λίγο από όλα όσα έφαγαν οι πραγματικοί survivors στα παιχνίδια που κέρδιζαν φαγητό! Roma Pizza Burgers, Club Sandwiches, Pizza, πατάτες τηγανητές, Club Pizza (αν δεν το έχεις δοκιμάσει χτύπησέ το εδώ ☎☎2109601000 αν είσαι κάτοικος νοτίων προαστίων). Είχε, βέβαια, και όσα έτρωγαν αναγκαστικά οι survivors για να επιζήσουν και να γεμίσει το στομάχι τους με κάτι τέλος πάντων, δηλαδή καρύδες και ανανάδες...Αν δεν είχε τόσο ζέστη θα είχα ετοιμάσει σίγουρα καλαμάκια με φρούτα και cupcakes που ξέρω ότι τα παιδιά λατρεύουν!Ωστόσο, δεν το διακινδύνευσα γιατί τα περισσότερα από αυτά θα είχαν σίγουρα χαλάσει!

roma pizza survivor party

survivor party

survivor party

survivor roma pizza party

survivor birthday party

survivor party
💡Ήξερες εσύ ότι η Roma Pizza διαθέτει pizza με ανανά?Αμέ!! Χτύπησέ την και εσύ στο 210 9855000 αν καλείς από Αττική, στο 2310 939393 αν καλείς από Θεσσαλονίκη και στο 8011169000 για όλη την υπόλοιπη Ελλάδα από σταθερό!
Το τραπέζι του μπουφέ το στόλισα περιμετρικά με γκοφρέ χαρτί το οποίο έκοψα σε λωρίδες και το κόλλησα στο επίτηδες ξεθωριασμένο καφέ τραπεζομάντιλο με την επίσης, επίτηδες ξεθωριασμένη καφέ runner μου!Επέλεξα το απαλό κίτρινο στο γκοφρέ γιατί μου αρέσει πολύ ο συνδυασμός των χρωμάτων αυτών! Ακούμπησα λίγα κοχύλια δεξιά αριστερά πάνω σε ψεύτικα φύλλα που αγόρασα καθώς και ένα φλοιό από αποξηραμένη καρύδα την οποία στόλισα με τις ομπρελίτσες για τα ποτά!

survivor party


survivor birthday party decoration


survivor birthday party decoration

Όπως ίσως διέκρινες εκτύπωσα μια φωτογραφία σε Α3 με το sign του Survivor, το οποίο κόλλησα σε μεγάλο κανσόν μαύρο! Το στερέωσα με tai-raps καθώς επίσης και ένα πολύ πρόχειρο banner με happy birthday πάνω στην καλαμωτή μου, στα χρώματα του παιχνιδιού να το συντροφεύει! Ετοίμασα διάφορα ταμπελάκια με τα χέρια μου, σαν photo props ένα πράγμα, επίσης πρόχειρα, ένα ακόμη banner Luau και τέλος ένα sign με πινακίδες σχετικές!Στην καλαμωτή μου είχα δύο δάδες στερεωμένες, τις οποίες βέβαια δεν άναψα διότι φοβήθηκα μην πάρουμε φωτιά!

survivor party

survivor roma pizza

survivor party

Από το party μας δεν θα μπορούσε να λείψει και η pinata, ασορτί με το θέμα μας πάντα!Το Ανθομέλι μας ετοίμασε ένα υπέροχο Tiki και αν ετοιμάζεις και εσύ party για το παιδάκι ή ακόμη και για σένα μπορεί να πραγματοποιήσει κάθε ευχή σου! Ρίξε μια ματιά εδώ στα σχέδια pinatas που έχει φτιάξει ήδη και κάνε δική σου την pinata που σου ταιριάζει!To We Love Pinatas By Anthomeli τώρα και στο Jam Jar!

pinata survivor

survivor pinata

Τα Παιχνιδοταξιδέματα μας κράτησαν παρέα για δύο ώρες τουλάχιστον! Μπορεί να μην κατάφεραν να κάνουν survivor παιχνίδια όπως σχεδιάζαμε εξ'αρχής, ωστόσο η καλή μας ψυχαγωγός την βρήκε την άκρη ακόμα και σε αυτόν τον ανοιχτό χώρο που δεν ήταν και τόσο ελεγχόμενος! Άσε που τα πιτσιρίκια μόλις είδαν πως ο μπουφές γέμισε φαγητά έτρεχαν να τσιμπίσουν και από κάτι!

Οι στιγμές συγκίνησης αλλά και γέλιου ήταν αρκετές μπορώ να πω! Η ζέστη ήταν αφόρητη και ο υδράργυρος έφτασε τους 44 βαθμούς!Ήμασταν μονίμως μούσκεμα στον ιδρώτα, κάτι που το μαρτυρούν κάποιες από τις φωτογραφίες μας! Παρόλα αυτά ο καύσωνας δεν μας πτόησε και τραβήξαμε και  κάποια αστεία βιντεάκια, κάνοντας πως ψηφίζουμε άτομα προς αποχώρηση! 

survivor party

survivor party
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mama's 'n' Papa's🦄 (@mamas_n_papas.gr) στις


Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Mama's 'n' Papa's🦄 (@mamas_n_papas.gr) στις

Θα ήθελα να ευχηθώ στο παλικάρι μου, που με κάνει περήφανη κάθε μέρα πως είμαι ευλογημένη που έχω στην ζωή μου ένα τόσο χαρισματικό πλάσμα, με τόσα καλά στοιχεία και τόσο αγνή ψυχή! Εύχομαι να παραμείνει έτσι στη ζωή του και εμείς θα είμαστε πάντα εδώ να του κρατάμε το χέρι ύστερα από κάθε επιτυχία κάποια αποτυχία, απόρριψη ή κακοτυχία! Η ζωή έχει τα πάνω της αλλά έχει και τα κάτω της! Είμαστε ικανοί να αντεπεξέλθουμε ακόμα και στην πιο μεγάλη δυσκολία αρκεί να πιστέψουμε στον εαυτό μας να πούμε με θάρρος πως 'μπορώ' και θα τα καταφέρω!Το αγόρι μου αυτό δεν μασάει πουθενά, όσο ευαίσθητος και αν είναι! Είμαι σίγουρη!
survivor birthday party kids
Δες περισσότερα στο Instagram μου και αν θέλεις κάνε follow να τα λέμε και από εκεί αλλά και subscribe στο email list εδώ αριστερά στο blog για να μην χάνεις τα νέα μας!!
Εδώ μπορείς να δεις όσα έκανα Pin στο board μου στο Pinterest αν θέλεις περισσότερες ιδέες! Τα προηγούμενα party του Ντίνου μπορείς να τα δεις εδώ:
Star Wars Party
Lego Party
Pirate Party-Ahoy Matey

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

15 σχόλια

  1. Καλημέρα αγαπημένη μου φίλη! Το πάρτυ σας ήταν απολαυστικο. Κατάφερες να φέρεις ακόμη και την ζέστη του Αγιου Δομήνικου... αυτό που το πας; χαχα! Μα τέτοια οργάνωση; Πραγματικά ούτε να το ξαναπεις οτι δεν ήσουν οργανωμένη. Καρύδες και ανανάδες, τι άλλο πια; Να χαιρόμαστε το αγοράκι μας και να σου πω κι εγώ είμαι σίγουρη οτι όσο ευαίσθητος κι αν είναι έχει μια δύναμ που στην πορεία θα μας καταπλήξει! Αντε πάμε δυνατά δυο μέρες πριν τον τελικό του survivor!!! Μήπως να στήσουμε κερκίδα; Γιατί μπορεί ο Ντίνος να μην βλέπει, εγώ πάλι ναι!!! χεχ! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι την έφερα την έφερα! Δεν μπορείς να πεις!!αχαχ...Ευχαριστώ πολύ φιλεναδίτσα μοΥ! Και σε ευχαριστώ που είσαι πάντα εκεί για μένα!!Σε φιλώ!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι τον φάτσα Ευάκι μου! Μια χαρά ήταν όλα. Δε χρειάζεται να είναι απαραίτητα σούπερ ντούπερ ουάου ένα πάρτι για να είναι ωραίο. Πέρασαν καλά το παιδάκι σου και οι καλεσμένοι σας; Αυτό μετράει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφάκι μοΥ! Αυτό έχει σημασία ναι καλά τα λες!! Από εκεί και πέρα είναι η τρέλα που κουβαλάμε στο κεφάλι μας!χεχε

      Διαγραφή
  3. Εξαιρετική και πρωτότυπη ιδέα! Να τον χαίρεστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπάκι μου τέλειο το πάρτι κι ας μην έγιναν όλα όπως αρχικά είχες σχεδιάσει στο μυαλό σου!!! Το θέμα άπαιχτο φυσικά και η διακόσμηση τα έσπασε, μου άρεσαν όλα πάρα πολύ!!! Να ζήσει ο Ντινάκος σας και του χρόνου με υγεία!!! φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ φιλεναδίτσα μου! Να περνάς σουπερ στο υπέροχο χωριουδάκι σου! Φιλιά σε όλους σας!

      Διαγραφή
  5. Μπράβο κούκλα μου, υπέροχα όλα! Να τον χαίρεσαι τον κούκλο σου, να είναι πάντα γερός, ευλογημένος και μαχητής, φυσικά!!! Φιλιά πολλά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύχρονο και από εδώ το αγόρι μας, Εύη μου!!! Το πάρτυ σας ήταν σούπερ και οι ιδέες και η διακόσμηση σου στην υλοποίηση φανταπληκτικες!!! Το ίδιο και το μέρος στο οποίο τελικά έλαβαν χώρα ολα. Μπράβο σου, μανούλα και ευχαριστουμε πολυ, σμουτςςςςςς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι όμορφο και έξυπνο πάρτυ!!!!! Ούτε εγω ήμουν φαν του σόου συμφωνω με Ντινο:)
    Να σου ζησει γλυκο αγορακι σου. Να ειναι παντα χαμογελαστός και ευλογημένος.
    Το πάρτυ σας δείχνει ουάου! Όλα ειναι τέλεια αισθητικά και καταρχας μπραβο που παρα την αφόρητη ζέστη το υλοποιήσατε.
    Τα βιντάκια όλα τα λεφτά! Η τούρτα θεική!!! Η πινιάτα σούπερ και το φαγητό γιάμ γιάμ.
    Φιλάρες πολλές κοριτσάρα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Να σας ζήσει το αγοράκι σας! Τι τέλειο πάρτυ!! Όλα τα είχε! Έχω γελάσει τρελά με τα βιντεάκια!! Είστε θεότρελες! Και του χρόνου!
    Kathy

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και φυσικά να σε ευχαριστήσω για την προτίμηση της We Love Pinatas πινιάτας σας totem!
    Ταίριαξε απίστευτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπερα παιδιά! Εμεις κάναμε survivor party στα Great Escape. Πέρασαν φανταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. α ξεχασα να βαλω το site για να το βρειτε. ---- https://greatescape.gr/survivor-party

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts