Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΝΕΣΕΣΕΡ ΔΙΑΚΟΠΩΝ & ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΥΒΕΙ ΜΕΣΑ {Must Have του καλοκαιριού}

by - Κυριακή, Ιουλίου 16, 2017

Αν σε βρίσκω ακόμη στην ρουτίνα σου και δεν έχεις φύγει για τις καλοκαιρινές σου διακοπές, ήρθα πολύ βιαστικά να σου πω τι πρέπει να κρύβει οπωσδήποτε το νεσεσέρ των καλοκαιρινών διακοπών σου μέσα! Ξέρεις πως είμαι η Mama Goes Vegetal για αυτό και ότι θα σου δείξω θα είναι από την αγαπημένη εταιρεία φυτικών καλλυντικών Yves Rocher, τουλάχιστον για σήμερα!Σίγουρα θα έχεις διαβάσει διάφορα post να κυκλοφορούν στο διαδίκτυο με παρόμοιο θέμα, ωστόσο το δικό μου ίσως να διαφέρει λιγουλάκι από άποψη ποιότητας!😏😋Αστειεύομαι!Πάμε να δούμε τι κρύβει το νεσεσέρ μου μέσα?
Must Have του καλοκαιριού- 
5 +1 Favourites

Yves Rocher Greece

1.Οι αντηλιακές προσώπου για εμένα και τα παιδιά μου. Μας προσφέρουν απόλυτη προστασία και τις εμπιστεύομαι εδώ και χρόνια!Αυτό που θέλω να σου πω είναι πως αν το UVA της αντηλιακής σου δεν είναι μέσα σε κύκλο τότε δεν είσαι προστατευμένη 100%. Τα αντηλιακά μας περιέχουν τα πολύτιμα συστατικά του Λουλουδιού των Αμμόλοφων, το οποίο έχει την ευφυΐα να προσαρμόζεται στις ακτίνες του ηλίου και περιέχει ένα ισχυρό φυτικό πολυδραστικό συστατικό που προστατεύει και ομορφαίνει το δέρμα μας στον ήλιο!

yves rocher greece
via Google

2.Καταπραυντικό ενυδατικό spray! Τονίζει και ενυδατώνει το δέρμα μου καθημερινά! Είναι απαραίτητο στην καθημερινότητά μου ειδικά τις ημέρες του καύσωνα που διανύουμε τον τελευταίο μήνα! Να σου πω και ένα μυστικό? Σταθεροποιεί με τρόπο μαγικό το μακιγιάζ μου! Έτσι αυτό διαρκεί περισσότερη ώρα και δεν χρειάζομαι φρεσκάρισμα!Κρύβει μέσα του την το πανίσχυρο εκχύλισμα του Βαλσαμόχορτου, κάτι που το κάνει χρήσιμο ακόμα και όταν σε τσιμπήσει κουνουπάκι!!Είναι το αγαπημένο μου evian 💦και δεν το αλλάζω με τίποτα!Θυμάσαι την Ντένη Μαρκορά στην σειρά Δύο Ξένοι? Ε, έτσι και εγώ κάθε μέρα!😅

yves rocher greece

3.Το αγαπημένο μου ξηρό λάδι MONOI DE TAHITI, το αυθεντικό! Απολαμβάνω την πλούσια υφή του σε συνδυασμό με την υπέροχη μυρωδιά του!Το πολύτιμο αυτό έλαιο παρασκευάζεται αποκλειστικά στην Γαλλική Πολυνησία, με τη μέθοδο διύλισης φρέσκων λουλουδιών Ταϊτινής γαρδένιας σε έλαιο καρύδας!✔Πλούσιο σε λιπαρά ωμέγα 3-9  και λινολενικό οξύ που εξασφαλίζει βαθιά ενυδάτωση✔Επιταχύνει την διαδικασία μαυρίσματός μου και παρατείνει το μαύρισμά μου!!✔Η μυρωδιά του είναι ακαταμάχητη και όλοι στην παραλία με ρωτούν τι φοράω και μυρίζει τόσο ωραία! Extra comment: Δεν είναι το λάδι που θα σε ενοχλήσει στην υφή του! Το δέρμα σου το απορροφά αμέσως και γίνεται σαν βαμβάκι!

Yves Rocher Greece

4.Το άρωμά μου, Evidence! Αφήνει ένα άρωμα φρεσκάδας που διαρκεί! Κρύβει μέσα του 3 εσπεριδοειδή,  το περγαμόντο, το τριαντάφυλλο Δαμασκού και πατσουλί! Το αγαπώ εδώ και πολλά χρόνια!

yves rocher greece
via Google

5.Η ολοκληρωμένη σειρά περιποίησης μου με την εξωτική καρύδα σε συνδυασμό με βανίλια! Μπορεί να έγινε τώρα της μόδας η καρύδα λόγω του πολύ πετυχημένου show Survivor, ωστόσο εμείς οι πιστοί ακόλουθοι του Παγκόσμιου Ηγέτη στη Φυτική Κοσμετολογία αγαπάμε τα προ ιόντα μας με την καρύδα εδώ και χρόνια! Εξωτική μυρωδιά, πλούσια ενυδάτωση και δέρμα που λάμπει και μοσοχοβολά! Αυτά τα προιόντα τα κάνω συχνά δώρα και στις φίλες μου!Με αγαπούν για αυτές τις εκπλήξεις!Αν και οι περισσότερες τα παίρνουν πλέον μόνες τους!😊😉Αγαπώ το αφρόλουτρο, το γαλάκτωμα σώματος, το λάδι μου για το μπάνιο και το απολεπιστικό σώματος!


coconut

6.Τα λατρεμένα μου lip balms! Αυτά θέλω να ξέρεις πως δεν τα αποχωρίζεται ούτε η κόρη μου! Είναι απολύτως φιλικά και για αυτήν μιας και είναι φυτικά και δεν περιέχουν ορυκτά έλαια! Είναι αγνά και τα αγαπάμε και οι δυο!

Yves Rocher Greece

Όλα όσα σου προτείνω σαν τα must have του καλοκαιριού μπορούν να γίνουν και δικά σου σε τιμές που δεν φαντάζεσαι! Μου στέλνεις ένα μηνυματάκι στην σελίδα μου στο blog εδώ  ή στην ομάδα μου Mama Goes Vegetal και σου δίνω όσες πληροφορίες χρειάζεσαι!Είμαι εδώ για να σε βοηθήσω!Θα ακολουθήσουν πολλά παρόμοια post και με ακόμη περισσότερα must have! Είμαστε γυναίκες και είναι ωραίο να φροντίζουμε το σώμα μας, να μοσχοβολάμε και να λάμπουμε και χωρίς να ξοδέψουμε μια περιουσία! Δεν νομίζεις?
Ακολούθησέ με στο Instagram αν θέλεις να βλέπεις περισσότερες φωτογραφίες με τα προιόντα που αγαπώ αλλά και πως περνάμε τις ζεστές αυτές μέρες του καλοκαιριού! Σε λίγο καιρό θα με βρίσκεις video με τα αγαπημένα μου προιόντα ομορφιάς και στο Κανάλι μου στο You Tube! Κάνε subscribe για να είμαστε σε επαφή!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

4 σχόλια

  1. Μα τι όμορφη που είσαι στην φωτογραφία!!!1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σε ευχαριστώ!Που να δεις και τι όμορφα που είναι τα προιόντα που χρησιμοποιώ εδώ και χρόνια!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο μυρωδάτο και δροσερό άρθρο! Περιμένουμε τα βίντεο! Μολις νιωσω έτοιμη να αφιερώσω χρόνο στην επιδερμίδα μου (ξέρω ξέρω κακως δεν το κάνω) θα επικοινωνήσω να με βοηθήσεις τι να αποκτήσω!🏵️🌹

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι θέλεις είμαι εδώ Φωτεινή μου! θα χαρώ να σε βοηθήσω να διαλέξεις τα απαραίτητα και τα πιο κατάλληλα για το πρόσωπό σου!

      Διαγραφή

My Insta Posts