Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

[SUMMER HOMEMADE COCKTAILS] THE KICKOFF

by - Σάββατο, Μαΐου 20, 2017

💣Αυστηρώς ακατάλληλο για μη #cocktail_lovers
Ακούς cocktail και σου έρχεται στο μυαλό κάτι περίπλοκο που μόνο bartenders και barwomen μπορούν να φτιάξουν! Έχεις περάσει μια δύσκολη μέρα στην δουλειά, τα παιδιά ξεσάλωσαν απίστευτα το απόγευμα, ο άντρας σου εκπέμπει σε διαφορετικά μήκη κύματος από εσένα (τι ασυνήθιστο φαινόμενο) και εσύ είσαι έτοιμη να πάρεις τα βουνά..Σκέφτεσαι..💭 Χρειάζομαι ένα ποτό, ένα δυνατό ποτό να χαλαρώσω, ίσα ίσα να μουδιάσει ο εγκέφαλος ρε παιδάκι μου και να πέσω για ύπνο σαν πουλάκι! Ονειρεύεσαι τα αγαπημένα σου cocktails, αυτά που συνήθιζες να παραγγέλνεις τα βράδια έξω με τις φίλες σου! Εκείνα τα χρωματιστά όλο άρωμα και γεύση cocktails που και τι δεν θα έδινες να είχες ένα όποτε το επιθυμούσες..Φίλη μου εσύ που με διαβάζεις τώρα και ακόμα δεν έχεις ξεκινήσει να φτιάχνεις μόνη σου homemade cocktails άσε ότι και αν κάνεις και δώσε βάση!

mamas cocktails

Από τότε που έγινα μαμά οι βραδινές μου βόλτες ήταν σαν κάτι το απαγορευμένο για μένα! Όσο είχα ένα παιδάκι όλα ήταν πιο εύκολα, είχα και το Ρουλάκι  μου κοντά και αυτό και μόνο έκανε την ζωή μου όλο και πιο εύκολη! Είναι από εκείνες τις μαμάδες που δεν χαλούν χατίρι όταν το κορίτσι τους θέλει να βγει έξω με τις φίλες της!(και δεν παίρνει τηλέφωνο αν ξυπνήσει το μωρό πολύ σημαντικό αυτό😊)! Μου άρεσαν πάντα τα δυνατά ποτά και ας μην έπινα πολύ!Εντάξει, μην με περάσεις και για αλκοολική😅! 

Girls night out
via Google

Μου αρέσει πολύ ότι έχει χρώμα, γεύση ιδιαίτερη που δεν την βαριέμαι και μου 'γαργαλάει' το μάτι    και δεν είναι συνηθισμένο-βαρετό στο μάτι! Τα cocktails τα αγάπησα εκείνη την πρώτη στιγμή που δοκίμασα amaretto malibu ένα βράδυ με Αυγουστιάτικο φεγγάρι και η νύχτα που ακολούθησε ήταν μία από τις ομορφότερες της ζωής μου!Ανέμελα χρόνια, όλο πάθος και ένταση!Πάθος για ζωή, τρέλες και όνειρα! Μόνο όνειρα!

Τι χρειάζεται για να φτιάξεις ένα homemade cocktail? Όχι πολλά απαραίτητα! Θέλει λιγάκι φαντασία, εντάξει θέλει να έχεις και οργανωμένη κάβα στο σπίτι σου αλλά και πάλι αν έχεις μόνο το βασικό ποτό που σου αρέσει να απολαμβάνεις, βότκα ας πούμε, τότε όλα είναι πιο εύκολα! Εγώ λατρεύω το Martini Bianco και το Tanqueray και με αυτά τα συστατικά συνήθως φτιάχνω διάφορα!

Δεν χρειάζεται να ακολουθείς απαραίτητα πιστά μια συνταγή για cocktail! Εγώ για παράδειγμα δεν έχω πάντα όσα χρειάζομαι! Εκείνες τις ημέρες λοιπόν αυτοσχεδιάζω! Τολμώ και βάζω την δική μου πινελιά! Και τις περισσότερες φορές πίνεται μπορώ να σου πω!😅😏 Οι δοσολογίες είναι με το μάτι και πάντα με βάση την λογική! Δεν μπορείς να γεμίσεις το ποτήρι σου πάνω από την μέση με το αλκοολούχο ποτό σου ας πούμε γιατί τότε θα γίνεις πύραυλος! Απλή λογική θέλει και να είναι τα συστατικά σου δίκαια κατανεμημένα 

Το ποτό της ημέρας!

homemade cocktails

Αυτή την στιγμή η κάβα μας διαθέτει ελάχιστα αγαπημένα μου ποτά! Το Martini Bianco δεν λείπει ποτέ βέβαια, λείπουν όμως εκείνα που με βοηθούν να φτιάξω την πιο πετυχημένη μου συνταγή! Δεν θα στην δείξω σήμερα! Σήμερα ήθελα απλά να σου πω πως το να φτιάξεις ένα σπιτικό cocktail δεν είναι τίποτα! Αρκεί να το θέλεις!

Τι θα χρειαστείς για το Μαμαδίστικο άκρως καλοκαιρινό σημερινό homemade cocktail μου:

Martini Cocktail
  • Μαρτίνι Bianco
  • Absolut Vodka 
  • Χυμό μήλου
  • Χυμό ρόδι
  • μισό στημένο λεμόνι
  • πάγο θρυμματισμένο 
  • σόδα
  • κομμάτια από ρόδι

Και έτσι τώρα που σου μιλώ ήδη πίνω το ποτάκι μου, ακούω την μουσική που μου αρέσει και λέω να συνεχίσω το βιβλίο που ξεκίνησα χτες ώσπου να γυρίσει ο λάβι από την έξοδο!! Σε έπεισα ή όχι ακόμα?
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts