Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

LOST MY NAME FANTASTIC FIRST CARDS

by - Τετάρτη, Μαΐου 10, 2017

Τον τελευταίο χρόνο έχω εντυπωσιαστεί με την εταιρεία Lost My Name! Πρόκειται για μια ομάδα που δημιουργούν personalised ιστορίες με ήρωες βγαλμένους από τα παλιά παραμύθια, που ωστόσο η απουσία τους είναι αισθητή από τις εκδόσεις παιδικών βιβλίων! Έχουμε ήδη στην συλλογή μας το βιβλίο Lost My name, με το παιδάκι που έχασε το όνομά του και προσπαθεί να βρει τα γράμματα του ονόματός του πριν ξυπνήσουν οι γονείς του, καθώς επίσης και το Καταπληκτικό Διαγαλαξιακό μας ταξίδι πίσω στο σπίτι με μια απίστευτη περιπέτεια στο διάστημα! Σήμερα είμαι εδώ για να σου δείξω ένα υπέροχο δωράκι που έκανα στο νεογέννητο ανιψούδι μας, το οποίο πολύ θα ήθελα να είχα κάνει και για τα δικά μου παιδιά! Οι Φανταστικές Κάρτες του πρώτου χρόνου ζωής του μωρού!

Fantastic First Cards

Οι πρώτοι μήνες ζωής του παιδιού μας είναι μοναδικοί και μαγικοί! Όσο δύσκολοι και αν είναι και γεμάτοι κούραση   θέλουμε να χαραχτούν καλά στην μνήμη μας γιατί είναι μήνες που περνούν χωρίς να το καταλάβουμε!Είναι οι πρώτοι μήνες αυτού του θαύματος που φέραμε στην ζωή!Η δική μου εμπειρία, έχοντας δύο παιδιά, αυτό έχει να μου πει!Ο χρόνος κυλά σαν νεράκι και η κούραση κάποιες φορές δεν θα μας βοηθά ώστε να χαρούμε και να συγκρατήσουμε την στιγμή εκείνη που θα θέλαμε να είχαμε αποθανατίσει! Οι κάρτες αυτές είναι ιδανικές ώστε να φωτογραφίσεις και έτσι να 'παγιδεύσεις' στον χρόνο τα διάφορα στάδια μεγαλώματος τον πρώτο χρόνο της ζωής του παιδιού!

Lost My Name

Οι φανταστικές κάρτες διαθέτουν τα πρώτα επιτεύγματα του παιδιού από το πρώτο χαμόγελο που έσκασε μέχρι το μπουσούλημα και τα πρώτα του βήματα! Κάθε επιτυχία που κατακτά το παιδί τους πρώτους μήνες της ζωής του βρίσκεται μέσα σε αυτές! Στο πίσω μέρος της κάρτας μπορεί η μαμά ή ο μπαμπάς να σημειώσει μια σημαντική στιγμή που θέλει να μοιραστεί με το μικρό της όταν μεγαλώσει! Η εικονογράφηση των καρτών είναι κάτι που σε γεμίζει όμορφα συναισθήματα και σε κερδίζει με την πρώτη ματιά!

Fantastic First Cards

Είναι το τέλειο δωράκι για την φίλη σου που τώρα θα γεννήσει! Λυπάμαι πολύ γιατί όταν γέννησα εγώ τα παιδιά μου δεν ήταν τόσο διαδεδομένα! Αν κάνουμε τρίτο παιδί σίγουρα θα τις τιμήσουμε δεόντως! Προς το παρόν τις χαίρεται το νέο μέλος της οικογένειάς μας και χαίρομαι ιδιαίτερα πολύ για αυτό!
Μπορείς να τα αγοράσεις από εδώ και να ζητήσεις συσκευασία δώρου! Το υπέροχο team της ομάδος Lost My Name θα εξυπηρετήσει άψογα!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!




You May Also Like

2 σχόλια

  1. Το σκέφτηκα και νομίζω θα τις πάρω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΩΩΩ!~~ Χαίρομαι πολύ κοριτσάκι μου!!πΕς ΜΟΥ όμως σε ποιο μπεμπε θα τις χρησιμοποιήσεις μου λες?/αχαχα

      Διαγραφή

My Insta Posts