Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

FIRST BLOGPOST FROM OUR NEW HOME

by - Δευτέρα, Απριλίου 10, 2017

Και που λες αγαπημένο μου παρεάκι ναι' μαι και εγώ στο καινούργιο μας σπιτάκι, στην νέα μου γωνίτσα, με το γρήγορό μου internet παρέα με το πρώτο homemade cocktail στο σπιτάκι μας αυτό!Ησυχία απόλυτη τριγύρω, μιας και τα παιδιά βλέπουν ήδη το έβδομο όνειρό τους και εγώ άδραξα την ευκαιρία και μπήκα να σου πω τα νέα μου γρήγορα γρήγορα ύστερα από ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο γεμάτο εξορμήσεις! 
ippikos omilos kouvara
Το feng shui του σπιτιού αυτού είναι σίγουρα πολύ καλό! Η διάθεση όλων είναι πολύ διαφορετική!Τα παιδιά απολαμβάνουν κάθε γωνιά του και εμείς αρχίσαμε πάλι να γελάμε όπως παλιότερα!Όπως θα έχεις καταλάβει αν με διαβάζεις πιστεύω πολύ στην ''ενέργεια'' και σε αυτήν που εκπέμπουμε εμείς οι άνθρωποι αλλά και στην ενέργεια που εκπέμπουν τα υλικά πράγματα! Το προηγούμενο σπίτι, λοιπόν, καλό χρυσό δεν λέω, αλλά είχε άσχημη ενέργεια!Την αισθανόμουν στο πετσί μου πολλές φορές!Το τίμησα όμως και το αποχαιρέτησα με αξιοπρέπεια όπως του άξιζε αφιερώνοντας του αυτό το post! Τώρα πια απολαμβάνουμε οικογενειακώς τον άπλετο χώρο που έχουμε στη διάθεσή μας, την ησυχία μας κατά τη διάρκεια της ημέρας, τα υπέροχα λουλούδια της κ. Γιώτας που κάνουν το σπίτι μας τριγύρω να μοσχοβολάει και δίνουν χρώμα όπου και αν κοιτάξεις, το πάρκο με τις παρέες μας που βρίσκεται στα πέντε βήματα μακριά μας, τις βεράντες μας με τις τέντες μας -σωτήριες δεν το συζητώ😏😊-και πόσα ακόμη να γράψω δεν ξέρω!
Με τα χρυσά και γρήγορα χεράκια της μανούλας μου και τα δικά μου όλα τα πράγματά μας μπήκανε στη θέση τους και το μόνο που μας μένει είναι να περαστούν τα τελευταία φωτιστικά!Ευελπιστώ να έχουν ολοκληρωθεί αυτές οι δουλειές πριν φύγουμε για τις Πασχαλινές μας διακοπές! (Μητσάκο ακούς?😕😅) Η διάθεσή μας παραμένει καλή και η όρεξή μας για βόλτες καλά κρατεί παρά την κούρασή μας! Περάσαμε μία υπέροχη Κυριακή στον Ιππικό Όμιλο Κουβαρά, μαζέψαμε αρκετό ήλιο, κάναμε ιππασία, φάγαμε το πρώτο μας παγωτό και νοστιμότατο ψαράκι, γαριδούλες και τα συναφή!
mamanspapas.gr

mamasnpapas.gr

Το όμορφο αυτό μέρος το μάθαμε από το αγαπημένο μου Ανθομέλι σε μια Κυριακάτικη εξόρμησή του εκεί με τους Travel Bloggers Greece! Μου άρεσε πολύ έτσι όπως το παρουσίασε από τα live videos η φίλη μου και έτσι το επισκεφτήκαμε! Η μέρα έληξε με απίστευτα νόστιμο φαγητό στη Ραφήνα παρέα με ένα γλυκύτατο κορίτσι που ασχολιόταν εξ' ολοκλήρου με τα πιτσιρίκια μου όσο εμείς τρώγαμε, πίναμε και φωτογραφιζόμασταν! (Γιώτα είσαι ήρωας😉)

lovie
Η Μεγάλη Εβδομάδα των Παθών έφτασε και οι ετοιμασίες στο σπίτι έχουν ολοκληρωθεί! Θα φτιάξω για μία ακόμη φορά τα αγαπημένα μου Πασχαλινά Κουλουράκια για τα πιτσιρίκια μου καθώς και τα δοκιμασμένα και άκρως πετυχημένα τσουρέκια μου!! Αύριο θα αρχίσω να ετοιμάζω βαλίτσες σιγά σιγά για ένα ακόμη Πάσχα στο χωριό και ανυπομονώ όσο και τα παιδιά μου για βόλτες δίπλα στη θάλασσα αλλά και για τον αέρα του βουνού ακριβώς πίσω από το σπίτι!

Δεν ξέρω αν θα προλάβω να γράψω στην στήλη αυτή μέχρι να φύγουμε, αλλά είμαι και ανοιχτό βιβλίο όποτε αν προκύψει κάτι ποτέ δεν ξέρεις, ωστόσο θέλω πολύ να ευχηθώ σε όλους μας να έχουμε υγεία όλοι μας μηδενός εξαιρουμένου, να λαμβάνουμε καθημερινά αγάπη και να την δίνουμε απλόχερα χωρίς ανταλλάγματα και συμφέροντα, να καθαρίσουμε την ψυχή μας από ό,τι την βαραίνει, να βγάλουμε από το μυαλό μας κάθετί άσχημο που μας προκαλεί στεναχώρια, να απολαύσουμε τον απίστευτο Ελληνικό ήλιο που καλά θα λάμπει την εβδομάδα αυτή και να μην ξεχάσουμε να προσευχηθούμε στον Θεό (μας) όχι μόνο για εμάς αλλά και για τον κόσμο όλο και τέλος να νιώσουμε ευγνώμονες για όλα τα αγαθά που έχουμε στην ζωή μας, και δεν εννοώ τα υλικά!

Καλό Πάσχα! Καλό Πέρασμα από τον θάνατο στη ζωή! Καλή Ανάσταση των ψυχών μας και ευλογία στις οικογένειες μας αλλά και στην πλάση ολόκληρη!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

11 σχόλια

  1. Αγαπάκι μου καλορίζικο το νέο σας σπιτάκ,εύχομαι να το γεμίσετε με πολλές στιγμές ευτυχίας!!! Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα να έχουμε με υγεία και αγάπη!!! Θα τα πούμε και τηλεφωνικώς....φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ φιλεναδίτσα μου όμορφη!!Σε περιμένω μετά τις γιορτές για καφεδάρα στο μπαλκόνι!!!!!!!

      Διαγραφή
  2. Η θετική ενέργεια ξρπηδαει από κάθε λέξη!!!
    Εύχομαι βα ζήσετε τις πιο όμορφες αναμνήσεις στο καινούργιο σας σπίτι.
    Καλορίζικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πένυ μου σε ευχαριστώ πολύ πολύ πολύ!! Πολύ γλυκό το σχόλιό σου!!! Καλό Πάσχα!!!

      Διαγραφή
  3. Καλη αρχη στο νεο σας σπίτι που ευχομαι ολοψυχα να γινει και το σπιτικο σας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εύη μου καλορίζικο το νέο σας σπίτι!!! Εύχομαι να γεμίσει με ευχάριστες αναμνήσεις. Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση να έχετε!!! Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Τέσσυ μου!! Καλό Πάσχα και Καλή Ανάσταση στις οικογένειές μας!!!

      Διαγραφή
  5. Πόσο χαίρομαι που περάσατε όμορφα! Και οι φωτογραφίες σας όνειρο! Να δω πότε θα βρούμε χρόνο να πάμε και παρέα! Το καταλαβαίνεις ότι δεν μας φτάνουν οι μέρες!!!! Θέε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

My Insta Posts