Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

[HAPPY APRIL] NEW HOME - NEW MONTH- NEW LIFE - NEW ADVENTURES

by - Σάββατο, Απριλίου 01, 2017

Θα ξεκινήσω αυτό το #post λίγο ανάποδα, μιας και η παράγραφος αυτή θα μπορούσε κάλλιστα να είναι και επίλογος, λέγοντας πως στη ζωή δεν μας χαρίζεται τίποτα! Και αν σε κάποιες φάσεις της ζωής μας η τύχη είναι με το μέρος μας να είσαι σίγουρη (σίγουρος) πως έβαλες και εσύ το χεράκι σου για την επιτυχία αυτήν! Σου γράφω τελευταία φορά από αυτό το σπίτι, από αυτήν την γωνιά, από αυτή την γειτονιά και δεν βλέπω την ώρα να #bloggάρω από το νέο μας σπιτικό!
sunset mamasnpapas
Αυτή την αλλαγή στη ζωή μας την περιμένουμε εδώ και καιρό! Τα παιδιά περισσότερο από εμάς μιας και ζητούν να έχουν ξεχωριστό δωμάτιο! Η Stacy ονειρεύεται ένα απόλυτα ροζ δωμάτιο, ενώ ο Ντίνος ένα εντελώς γαλαξιακό!Ο καθένας έχει τους λόγους του που βιάζεται να γίνει αυτή η μετακόμιση! Εγώ ανυπομονώ να ανοίξω τα παράθυρα και να μην ακούσω τους θορύβους του κεντρικού δρόμου, ενώ ο Δημήτρης να φτάσει στο γραφείο χωρίς να πάρει αυτοκίνητο! Αυτό και αν είναι επιτυχία!Το νέο μας σπίτι είναι καλύτερο από αυτό που αποχαιρετούμε από κάθε άποψη! Ωστόσο,  τιμούμε και αυτό που ζήσαμε τα τελευταία 3+ χρόνια, αποχαιρετώντας το με αυτή την ανάρτηση και χαρίζοντάς το όλες τις όμορφες εικόνες που αποθανατίσαμε σήμερα στην απογευματινή μας βόλτα στο Καβούρι, απολαμβάνοντας το πρώτο ηλιοβασίλεμα του Απρίλη!
ηλιοβασίλεμα Αθήνα
Το σπίτι αυτή την στιγμή βρίσκεται υπό πλήρη διάλυση! Όλα τα πράγματα είναι φυλαγμένα καλά μέσα σε κούτες! Οι τοίχοι ανυπομονούν να βαφτούν και να πάρουν μια ανάσα ξανά, μιας και μαρτυρούν πολλά! Κάποιες γωνιές είναι γεμάτες καρφιά, άλλοι πάλι με ζωγραφιές των παιδιών, κάποιοι παραπέρα έχουν σημάδια από χτυπήματα και πάει λέγοντας!Αυτοί οι τοίχοι φιλοξένησαν τα πρώτα μας χρόνια στην πρωτεύουσα, μας κράτησαν ζεστούς και δροσερούς και κρατούν καλά φυλαγμένα μυστικά και λόγια που μοιραστήκαμε!
sunset greece
Μέχρι τώρα στην ζωή μου καλέστηκα να αντιμετωπίσω διάφορες περίεργες καταστάσεις! Η πιο δύσκολη από όλες ήταν αυτή που έπρεπε να ζήσω μακριά από τους δικούς μου! Η μαμά μου θα γελάει διαβάζοντας τώρα αυτό που θα πω, ωστόσο θα πω μεγάλη αλήθεια!Όσο ζούσα  κοντά τους, σε απόσταση ορισμένων χιλιομέτρων δηλαδή από το πατρικό μου, ήμουν πολύ ανεξάρτητη και δεν εμφανιζόμουν και πολύ εκτός αν το επέβαλε η κατάσταση! Η αρρώστια του μπαμπά μου ήταν κάτι που με κρατούσε μακριά, μιας και δεν είχα βρει τον τρόπο να διαχειριστώ την κατάστασή του εγώ η ίδια!Ωστόσο, τους έβλεπα σχεδόν καθημερινά μιας και ο Φώντας πεταγόταν να μου αφήσει ζεστό φρεσκομαγειρεμένο φαγητό, να μου δώσει ένα φιλί και η μαμά μου να κάνει τις δουλειές ή τα ψώνια της! Ξέρεις είναι πολύ ωραίο να αισθάνεσαι πως ανά πάσα στιγμή μπορείς να πεταχτείς στους γονείς σου, στην αδερφή σου, στον αδερφό σου, στην κολλητή σου! Ξέρεις πως είναι εκεί! Κατέληξα στο συμπέρασμα πως η σκέψη μου είναι αρκετά εγωιστική, γιατί αυτό που με δυσκολεύει ουσιαστικά μακριά τους είναι πως δεν τους έχω όποτε το θέλω εγώ!
Ηλιοβασίλεμα Ελλάδα
Αυτό που θέλω να πως είναι πως τίποτα δεν μας δίνεται σε αυτή την ζωή που να μην μπορούμε να το αντέξουμε!Η κάθε δυσκολία μας κάνει πιο δυνατούς, μας βοηθά να σκεφτούμε, να επαναπροσδιορίσουμε, να κάνουμε ένα restart και να τολμήσουμε αυτό που θεωρούσαμε ως τώρα ακατόρθωτο!Εγώ αισθάνομαι πολύ τυχερή στη ζωή μου για πολλούς λόγους, οι οποίοι είναι εντελώς διαφορετικοί μεταξύ τους! Αισθάνομαι τυχερή γιατί ο Θεός (μου) με φώτισε και διάλεξα  τον σωστό δρόμο και ακολούθησα τον άντρα μου! Αισθάνομαι τυχερή που πλέον ζω στην Αθήνα και σε μία τόσο όμορφη περιοχή δίπλα στην θάλασσα και ένα βήμα από τα αγαπημένα μας μέρη για οικογενειακή βόλτα! Διάλεξα να κοιτάω μόνο προς την όμορφη πλευρά και αγάπησα τα πάντα γύρω μου εδώ! Αγάπησα τους ανθρώπους που πίστευα πως είναι μονόχνοτοι, γιατί δεν έλεγε κανείς καλημέρα! Αγάπησα τους γείτονες μου και θα μου λείψουν πολύ!(Μαρινάκι 💓) Αγάπησα το προαύλιο της εκκλησίας μπροστά από το σπίτι μας, γιατί το παιδί μας εκεί έμαθε να κάνει ποδήλατο χωρίς βοηθητικές! Αγάπησα όλα όσα είχαμε γύρω μας!Αγάπησα ακόμα και τον κύριο που κόβει βόλτες όλη μέρα στο τετράγωνο και παραμιλάει μόνος του κάνοντας όχι και τόσο κομψές χειρονομίες! 
Συμβιβάστηκα, 'ψήθηκα', 'ζυμώθηκα' όπως θα λέγαν οι παλαιοί! Και ακόμα έχω να μάθω και να ακούσω πολλάάά ακόμα στη ζωή μου!Είμαι εδώ και τα περιμένω  να φανούν!Είμαι έτοιμη να  ζήσω, να διεκδικήσω, να αφουγκραστώ, να...να...να...Επιλέγω να κοιτώ την φωτεινή πλευρά της ζωής όπως λέει και το αγαπημένο μου τραγούδι! ( always look on the bright side of life
Η ευτυχία είναι μονόδρομος!
Δεν ξέρω αν μπόρεσες να πιάσεις τον ειρμό μου! Ήθελα, όμως, πολύ να μοιραστώ αυτές τις σκέψεις μου μαζί σου!Επόμενο post από το νέο μας σπίτι!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

13 σχόλια

  1. Εύη σου εύχομαι τα καλύτερα, σε εσένα και στην οικογένειά σου. Κάθε αλλαγή στην ζωή μας είναι πάντα για καλό. Ακόμα και οι δυσκολίες που συμβαίνουν τελικά όλα για καλό είναι. Μου άρεσε η ανάρτησή σου είχε μια δόση μελαγχολίας αλλά ταυτόχρονα και ενθουσιασμού. Τα δύο συναισθήματα πριν από κάθε μας νέο ξεκίνημα. Τι πιο γνήσιο από αυτό; Σε φιλώ και όλα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπακι με το καλό να μπείτε στο σπιτάκι σας να το γεμίσετε και αυτό με όμορφες στιγμές και γέλια!!! Πολύ χαίρομαι που ακολουθησες τον αντρουλη και γνωριστήκαμε!!! Φιλεναδουλα μου 💜💜💜😘😘😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ χαίρομαι κοριτσάκι μου!Μπορεί να γκρινιάζω πολλές φορές αλλά κατά βάθος χαίρομαι που τον ακολούθησα!Φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  3. Ευάκι μου γιαυτό ταιριάζουμε... γιατί κοιμάται και οι δύο την φωτεινή πλευρά της ζωής. Εύχομαι με το καλό στο σπίτι σας το καινούργιο που είμαι σίγουρη ότι θα σας χαρίσει πολλές στιγμές ευτυχίας! Κάλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πολύ Καλίτσα μου!!ήρθε ο καιρός επιτέλους και ήρθαμε ένα βήμα πιο κοντά σας!!

      Διαγραφή
  4. Πόσο συμφωνώ μαζί σου Εύη!Η ζωη είναι όπως θέλουμε εμείς και οπως την εχουμε στο μυαλο μας. Η ευτυχια ειναι επιλογη και βρίσκεται μέσα μας αρκεί να επιλέξουμε να την ανασύρουμε!
    Εύχομαι όλα να είναι καλά στο νέο σας σπίτι και να δημιουργήσετε πολλές ευτυχισμένες αναμνήσεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αχ αυτή τη μετακόμιση σε ένα σπίτι με δυο παιδικά πόσο θα ήθελα και εγώ να την κάνω! Πιθανότατα τώρα που σου γράφω να είσαι ήδη στο νέο σπίτι ανάμεσα σε στοίβες από κούτες και να προσπαθείς να βάλεις τάξη! Θα ευχηθώ λοιπόν να χτίσετε υπέροχες αξέχαστες αναμνήσεις και στο νέο σας σπιτικό, να το κάνετε έτσι όπως αγαπάτε και να γίνει το λιμάνι σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μάχη μου να σου πω την αλήθεια δεν σου το εύχομαι καθόλου γιατί μετακόμιση με δυο μικρά παιδιά συνεπάγεται και πολύ κούραση! Έχω πεθάνει εδώ και 3 μέρες! η πρώτη μέρα στο νέο σπίτι ήταν τραγική! Αφού δεν το σκασα τότε δεν θα το σκάσω ποτέ (μάλλον αχαχ)Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!Φιλιά!!

      Διαγραφή
  6. Γεμάτοι από υπέροχες αναμνήσεις θα δημιουργήσετε καινούριες εμπειρίες..Καλή αρχή Εύχομαι αυτοί οι τοίχοι να γεμίσουν μόνο με χαμόγελα και μουσικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πολύ Πένυ μου!!!!! Ήδη η ενέργεια του σπιτιού μας έχει κάνει πολύ καλό!!!!!!!!Κάθε αρχή και δύσκολη βέβαια μέχρι να προσαρμοστούμε αλλά είμαστε σε πολύ καλό δρόμο!!Φιλιά πολλά!!

      Διαγραφή

My Insta Posts