Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

EASTER EGG HUNTING DIY BASKET

by - Παρασκευή, Μαρτίου 31, 2017

Το #hunting γενικότερα είναι ένα παιχνίδι που απολαμβάνουμε πολύ με τα παιδιά μου και το πρώτο που διοργανώσαμε ήταν αυτό των Χριστουγέννων [Candy Cane Hunting]! Για την φετινή μου συμμετοχή στο #juniorsecretbunny2017 σκέφτηκα να ετοιμάσω ένα Πασχαλινό καλαθάκι το οποίο θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και για κυνήγι αυγών, εκτός από ένα ακόμη πασχαλινό διακοσμητικό!Ήμουν σίγουρη πως το μικρό μου μυστικό λαγουδάκι θα τρελαινόταν να ψάξει για σοκολατένια αυγά ένα απόγευμα με την μαμά του παρέα, αν δεν το έχουν κάνει ήδη δηλαδή!Και έτσι έπραξα!
EGG HUNTING BASKET
Όπως και 2 χρόνια πριν έτσι και φέτος φύλαξα το καλαθάκι από το γιαούρτι μας όταν τελείωσε, αγόρασα κανσόν της αρεσκείας μου, είχα σπάγκο και ρευστή κόλα ατλακόλ και άρχισα να χειροτεχνώ!Δεν ξέχασα τα μικρά σοκολατένια αυγουλάκια!
EASTER BASKET FOR EGG HUNTING
Όταν ασχολείσαι με χειροτεχνίες και μπαίνεις στον κόσμο του #dο_it_yourself γενικότερα, έχεις συνήθως τα απαραίτητα πράγματα για να ξεκινήσεις μια κατασκευή, όπως σπάγκο, ρευστή κόλα, ξυλάκια και κανσόν που περίσσεψαν από προηγούμενες κατασκευές! Για τις Πασχαλινές μας χειροτεχνίες αγόρασα αυτό το κομμένο χαρτί σε πράσινο χρώμα που θυμίζει γρασίδι, και στόλισα το κάτω μέρος του μικρού καλαθιού μου περιμετρικά!
diy basket
Ετοίμασα και δύο ταμπελάκια από μαύρο χαρτόνι, στα οποία έγραψα με κιμωλία το μήνυμα που ήθελα! Ένα για την έναρξη του Egg Hunting και ένα Happy Easter!Τι λες σου αρέσει?
Happy Easter
Στο σημείο αυτό θέλω να σου πω πως αγαπώ ιδιαίτερα πολύ ένα βιβλίο γεμάτο κάρτες και φακέλους που κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Ίκαρος και είναι super για προσφέρεις μια ευχετήρια κάρτα σε ένα αγαπημένο σου πρόσωπο! Μόλις κυκλοφόρησε το νέο βιβλίο Χρωματίζω κάρτες και φακέλους με θέμα τη ΦΥΣΗ και ήδη ζωγραφίσαμε με τον Ντίνο τέσσερις  που θέλουμε να στείλουμε σε αγαπημένα μας πρόσωπα!Διαλέξαμε μια πιο πασχαλινή με λαγουδάκια για τον μικρό παραλήπτη μας και την στείλαμε παρέα με το καλαθάκι του και το κυνήγι των σοκολατένιων αυγών! 
Εκδόσεις Ίκαρος
Το καλαθάκι αυτό αποτελεί τη  μία αποστολή μου σε ένα από τα δύο μυστικά μου λαγουδάκια και εύχομαι να φτάσει το δωράκι τους σώο και αβλαβές! Οι γιορτές είναι για να μοιράζεσαι λιγάκι παραπάνω!Και όπως λέω συχνά σημασία δεν έχει καθόλου η αξία του δώρου που στέλνεις, αλλά η σκέψη, η κίνηση και ο χρόνος που αφιέρωσε κάποιος για να ετοιμάσει κάτι αποκλειστικά και μόνο για σένα! 
Easter basket diy
Ευχαριστώ πολύ το Τρελοτουριστάκι (aka CrazyTourists blogging) και την HappyMum Angie που αν και καθυστερημένα μου έδωσαν το δικαίωμα συμμετοχής! Είναι ωραίο να μοιράζεσαι περισσότερο από όσο φανταζόμουν τελικά!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

4 σχόλια

My Insta Posts