Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{SuperFood} *Cinnamon Ceylon* Κανέλα Κευλάνης, η original

by - Δευτέρα, Φεβρουαρίου 13, 2017

Η αγάπη για τα SuperFoods μου γεννήθηκε χρόνια πριν όταν έβλεπα την μαμά μου να τρώει σπιρουλίνα και ιπποφαές, να μας φτιάχνει cake με cranberries, να προσθέτει στο επιδόρπιό της πίτουρο βρώμης και στις σαλάτες μας διάφορους σπόρους, όπως κινόα, κολοκυθόσπορο ή ηλιόσπορο! Θέλω πολύ να μάθω στα παιδιά μου να δοκιμάζουν τέτοιες τροφές και έχω αρχίσει να τις ενσωματώνω σε πολλές συνταγές μας, αντικαθιστώντας τα ανθυγιεινά υλικά με τις υπερτροφές! Μία τέτοια συνταγή ήταν και αυτή με τα λαχταριστά μου muffins που έκρυβαν μέσα τους ζάχαρη καρύδας αντί κρυσταλλικής! ★Για την ζάχαρη καρύδας θα σου μιλήσω σε άλλο post★Σήμερα, ο λόγος για την αγαπημένη μου κανέλα, την original αυτή την φορά!
κανέλα κευλάνης

Η κανέλα είναι ιατρικώς αποδεδειγμένο ότι μας κάνει καλό στην υγεία! Συμβάλλει στην μείωση του σακχάρου, της χοληστερίνης, βοηθά την πέψη, βοηθά στην μείωση του βάρους αν βρίσκεσαι σε πρόγραμμα διατροφής και μειώνει τις πιθανότητες παχυσαρκίας, προλαμβάνει το αλτσχάιμερ, την άνοια και άλλα πολλά ακόμη! Μπορεί να κατατάσσεται στα μπαχαρικά ωστόσο είναι ένα ακόμη SuperFood που δεν πρέπει να λείπει από την καθημερινή μας διατροφή! 
Γιατί η κανέλα Κευλάνης είναι η πραγματική κανέλα!
Κανέλα Κευλάνης
Η κανέλα Κευλάνης είναι η original κανέλα, η αληθινή! Την βρίσκεις σε καταστήματα με βότανα και μπαχαρικά! Αυτή που πωλείται συνήθως στα super market είναι η cassia κανέλα, η πιο οικονομική, η κινέζικη όπως λένε! Η πρώτη προέρχεται από τον φλοιό του τροπικού φυτού cinnamomum zeylanicum ενώ η δεύτερη από το φυτό cinnamomum cassia και είναι γνωστή ως κινέζικη κανέλα!
Μία επίσης πολύ σημαντική διαφορά τους είναι ότι η cassia έχει πολύ ψηλά επίπεδα κουμαρίνης, μια φυτική τοξίνη η οποία μπορεί να βλάψει το συκώτι όταν καταναλώνεται πολύ συχνά και σε μεγάλες ποσότητες, ενώ η Κευλάνης όχι! 
Εγώ χρησιμοποιώ πολύ αυτό το SuperFood-μπαχαρικό!Στα γλυκά που θα φτιάξω, στα φρούτα που θα κόψω στα παιδιά μου το απόγευμα, στο επιδόρπιο μου ακόμα και στο ρόφημα που πίνω κάθε πρωί με νερό, λεμόνι και μέλι! Ειδικά σε ανθρώπους που έχουν διαβήτη είναι απαραίτητη μιας και ρυθμίζει την δράση ινσουλίνης!Η ουσία MHCP της κανέλας, μιμείται την ινσουλίνη, ενεργοποιεί τους υποδοχείς ινσουλίνης και δρα εντός των κυττάρων σε συνέργεια με την ινσουλίνη, όπως με ενημέρωσε πρόσφατα ο ενδοκρινολόγος- διαβητολόγος της οικογένειάς μας!
Αξίζει να πληρώσουμε κάτι παραπάνω ώστε να αγοράσουμε την αληθινή κανέλα που προέρχεται από τον φλοιό του τροπικού φυτού! 
Εγώ κατάλαβα ότι μέχρι τώρα καταναλώναμε την κινέζικη κανέλα και ευχαριστώ την φίλη μου ParETTYng που μου άνοιξε τα μάτια!
Ως την επόμενη SuperFood συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts