Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΑΠΟΚΡΙΕΣ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΟΥ ΜΙΚΡΟΙ ΜΑΣΚΑΡΑΔΕΣ

by - Πέμπτη, Φεβρουαρίου 16, 2017

Πριν από δύο ημέρες έπεσα πάνω σε αυτό το post που δημοσίευσα πριν από 2 χρόνια! Διάβασα την ανάρτηση μέσα σε δύο λεπτά και αμέσως έβαλα την κάρτα μνήμης με τις φωτογραφίες του 2015 να τρέχει στον υπολογιστή! Παρατήρησα μία προς μία τις εικόνες και διαπίστωσα πως τα πιτσιρίκια αυτά δεν έχουν αλλάξει καθόλου, παρά μόνο στο ύψος και στο βάρος! Είναι το ίδιο σκανταλιάρικα, αγαπημένα, αξιαγάπητα, απαιτητικά και γεμάτα όρεξη για παιχνίδι! Ακόμα κοιμούνται μαζί, πηγαίνουν στο μπάνιο μαζί, τρώνε μόνο όταν τρώει και ο άλλος και ας τρώγονται μεταξύ τους όταν παίζουν κάποιες στιγμές!Μπορεί εσύ να βλέπεις διαφορές στα μικρά καρναβαλάκια του 2015 με τα σημερινά, ωστόσο εμένα στα μάτια μου δεν έχει αλλάξει τίποτα! Είναι τα ίδια ροζουλένια και μοσχομυριστά μωρά που κράτησα στα χέρια μου την πρώτη μέρα της ζωής μας μαζί!💝💘
Απόκριες
O Buzz Lightyear με την μπαλαρίνα του
Απόκριες 2015
Κοιτώντας τις φωτογραφίες τους παρατηρώ πως αυτά τα πιτσιρίκια μεγάλωσαν απότομα! Θαρρείς και τα τελευταία 3 χρόνια εδώ στην πρωτεύουσα πέρασαν χωρίς να το καταλάβω! Τα δύσκολα αυτά 3 χρόνια που με έκαναν περισσότερο δυνατή από ποτέ! Αισθάνθηκα σαν να έχασα την αίσθηση του χρόνου και ξύπνησα σήμερα έχοντας δύο νήπια μπροστά μου πανέτοιμα για το σχολείο, για φιλίες, για μάθηση και εξερεύνηση!


Carnival

Αν με ρωτήσεις όμως, θυμάμαι ακόμη την πρώτη τους ίωση, το πρώτο τους εμβόλιο, το πιο δύσκολο ξενύχτι μαζί τους, το φαγητό που έριξαν στο πάτωμα, το γάλα που έχυσαν στον καναπέ, το μπαλόνι που τους έφυγε από το χέρι, την πρώτη τους βιβλιο-ιστορία, τα πρώτα τους Χριστούγεννα, το πρώτο τους καρούμπαλο, την πρώτη τους βουτιά, τα χαχανιτά τους στο μπάνιο όταν κατάλαβαν για πρώτη φορά πως κάνει αντίλαλο σε αυτό το δωμάτιο, το πρώτο τους βράδυ μακριά μου και πόσα ακόμη..
carnaval

Τα χρόνια τελικά περνούν τόσο γρήγορα και χαίρομαι πολύ που πήρα το θάρρος να ανοίξω αυτήν εδώ την γωνιά στο διαδίκτυο! Μου θυμίζει τις ωραιότερες στιγμές μας, με βοηθάει να μην ξεχνώ αλλά και να ευγνωμονώ, κάθε φορά που πέφτω σε παλιότερη ανάρτηση, την φίλη μου από το Πανεπιστήμιο MyBiScoto που με έπεισε να κάνω αυτό το blog!
Carnival


Χιονάτη Καρναβάλι

Κάθε μέρα που περνά μαζί τους είναι διαφορετική! Κάθε μέρα έχει άλλη αξία γιατί πολύ απλά έχουμε να αντιμετωπίσουμε άλλες ανησυχίες, να εξερευνήσουμε νέα παιχνίδια, να διαβάσουμε άλλες ιστορίες, να μάθουμε καινούρια πράγματα..Κάθε μέρα μαζί τους είναι ☆☆ευλογία☆☆! Ευλογία γιατί μου έμαθαν τι έχει αξία στην ζωή! Γιατί η ζωή μου απέκτησε νόημα!Μην γελιέσαι..Καλά τα πτυχία, καλή η καριέρα, ωραία τα ξενύχτια, τα ακριβά γούστα, τα καρδιοχτύπια στις pub..Σαν τις αγκαλιές του σπλάχνου σου, η ανάσα του στο μάγουλό σου, τα λόγια αγάπης που θα σου εκδηλώσει, το πρώτο του κλάμα ύστερα από απογοήτευση και οι ατάκες που θα σου χαρίζει χωρίς σταματημό δεν συγκρίνονται με τίποτα!★★★
Barbie Carnival
Όσο διαφορετικές προσωπικότητες και αν έχουν σε μένα ακόμη και αυτές μοιάζουν ίδιες! Πολλές φορές αισθάνομαι ότι είναι ίδια σε όλα τους! Οι προτιμήσεις τους στο φαγητό, στη διασκέδαση, η αγάπη τους για το νερό, η άποψή για το τι ρούχα θα αγοράσουν ή φορέσουν.. Μοιάζουν τόσο πολύ μεταξύ τους και ας πρόκειται για δύο εντελώς διαφορετικούς χαρακτήρες! 
Boy Carnival
Θα αναρωτιέσαι τώρα που κολλάνε όλα όσα αναφέρω με την ανάρτηση αυτή! Για σένα που με διαβάζεις ίσως πουθενά! Η ανάρτηση, όμως, που σου έδειξα πιο πάνω ⇡ στάθηκε η αφορμή για να ξεδιπλωθούν όλες οι παραπάνω σκέψεις μου!
Το συμπέρασμα μου? Όσο και αν μεγαλώσουν στα μάτια μου θα είναι εκείνα τα μικρούλικα μωράκια που με το ζόρι κατάφερα την πρώτη χρονιά να βρω στολή στα μέτρα τους, ειδικά για την μικρή Stacy👶

Μας περιμένουν πολλά ακόμα να ζήσουμε, να μάθουμε, να φτιάξουμε, να χαλάσουμε, να επανορθώσουμε και φυσικά πολλές πολλές ακόμα απόκριες για να μασκαρευτούμε!
Καλή Αποκριά και Καλή Σαρακοστή!✨✨✨🎆🎆🎆🎆
🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊🎊

Ως την επόμενη συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts