Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Χειμώνας είναι θα περάσει!} *Me, myself & I*

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 15, 2017

Απόγευμα Κυριακής και δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από λίγο blogging💻 Κοιτώ από το παράθυρο και ύστερα από 5 λεπτά αντιλαμβάνομαι πως δεν κυκλοφορεί σχεδόν κανείς στην λεωφόρο μπροστά από το σπίτι μου, λόγω κρύου φαντάζομαι! Μπορεί τις τελευταίες μέρες να έχει ανέβει η θερμοκρασία σε σχέση με την εβδομάδα που μόλις αφήσαμε πίσω μας, ωστόσο μια ψύχρα την έχει ακόμα, δεν μπορείς να πεις!Αν με διαβάζεις θα ξέρεις ήδη πως είμαι παιδί του καλοκαιριού! Λατρεύω την θάλασσα, τον ήλιο και τις βόλτες στα νησιά! Ο χειμώνας μου προκαλεί ανησυχία, γιατί με δεσμεύει περισσότερο μέσα στο σπίτι!Μας στερεί βόλτες και αυτό μου την δίνει λιγάκι κάποιες φορές!Παλιότερα πόσταρα συχνότερα στο Instagram μου φωτογραφίες από βόλτες στην θάλασσα ακόμα και τους χειμερινούς μήνες! Ωστόσο, στην θέα του χιονιού δεν λέω ποτέ όχι! Όταν ειδικά αυτό δεν επηρεάζει την καθημερινότητά μου, δηλαδή μετακίνηση και τα συναφή!⛄⛄

Φέτος ο χειμώνας αποδείχτηκε πολύ διαφορετικός από όσους έχουμε συνηθίσει τα τελευταία χρόνια! Τα χιόνια έκαναν την εμφάνισή τους ακόμα και στο μπαλκόνι μας και σε πολλές περιοχές η χιονόπτωση ήταν συνεχής και ασταμάτητη! Χιόνιζε μανιωδώς σε σημείο πολλές περιοχές να αποκλειστούν και να αποκτήσουν προβλήματα στην καθημερινότητά τους, λόγω διακοπής νερού και ρεύματος!Ακόμα και τώρα που μιλάμε ξέρω πως υποφέρουν από έλλειψη νερού μιας και όλες οι κεντρικές σωληνώσεις είναι παγωμένες!Πολύ λυπάμαι που αδυνατούμε σαν χώρα να αντεπεξέλθουμε σε τέτοιες περιπτώσεις, αλλά αυτό είναι άλλης φύσεως συζήτηση και δεν θα ήθελα να επεκταθώ περισσότερο!
χιόνια τον χειμώνα
Οι υποχρεώσεις της δουλειάς δεν μας επέτρεψαν να επισκεφτούμε κάποιο χιονοδρομικό κέντρο ακόμα, αλλά είμαι αισιόδοξη πως μέσα στον επόμενο μήνα όλο και κάποια εκδρομή θα οργανώσουμε, έστω και αυθημερόν! Για καλή μας τύχη προλάβαμε να παίξουμε χιονοπόλεμο πριν αποχαιρετήσουμε τον παλιό τον χρόνο και όσο ήμασταν διακοπές στο χωριό!
χειμώνας

Χειμωνιάτικες εικόνες
Χειμώνας είναι θα περάσει σκέφτομαι όμως συχνά πυκνά! Ειδικά όταν βλέπω πόσος κόσμος υποφέρει από το κρύο! Κάτι που μου έχει κάνει επίσης ιδιαίτερη εντύπωση, είναι πως ελάχιστοι είναι αυτοί που ανάβουν καλοριφέρ πλέον στην Αττική! Είμαι σε αναζήτηση νέας κατοικίας και ενώ βρίσκω πολύ ωραία, περιποιημένα και νεόδμητα σπίτια, δεν προχωρώ στην κατοχύρωση καμίας γιατί δεν βάζει κανείς πετρέλαιο στις οικοδομές!Φοβερό!
Ξέρω θα σου ακουστεί λιγάκι αφελές, αλλά εγώ ήδη έχω αρχίσει να μετράω αντίστροφα για το καλοκαιράκι! Ανυπομονώ να ρθει ο καιρός που θα απολαμβάνω την θάλασσα, τις πρωινές βόλτες στην παραλία, τον δροσερό καφέ και τον λαμπερό καυτό ήλιο! Σήμερα για παράδειγμα, χάρηκα τόσο πολύ που έλαμψε ο ήλιος που δεν σταμάτησα να βγάζω φωτογραφίες τα παιδιά μου αλλά και εμένα την ίδια!😊😋

Θα σε αποχαιρετήσω με μια δική μου  #selfie 🙋💜 και θα σου ευχηθώ να έχεις μια υπέροχη δημιουργική εβδομάδα!Εγώ ήδη έχω ετοιμάσει τις λίστες μου και το πρόγραμμά μου είναι ιδιαίτερα φορτωμένο! Fingers crossed λοιπόν!🙅🙅Σε μαμαδογλυκοφιλώ😚😚

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts