Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Η Μυστική μου Αγιοβασιλίτσα #2016} #secretsanta2016

by - Τρίτη, Ιανουαρίου 10, 2017

Μέσα στον πυρετό των Χριστουγεννιάτικων αναρτήσεων αμέλησα να σου μιλήσω, φίλη μου, για μία μυστική αποστολή που διοργανώνει τα τελευταία χρόνια η EfZin Creations, την ξακουστή #secretsanta 🎅🎅! Δεν μπορεί να μην την έχεις δει πουθενά ή να μην έχεις πέσει επάνω σε κάποια φωτογραφία τα τελευταία 3 χρόνια!Είπα και εγώ φέτος να δοκιμάσω την τύχη μου και ας είχα ελάχιστο χρόνο στην διάθεσή μου! Υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να στέλνεις δωράκια-έκπληξη σε πρόσωπο που ίσως και να μην έχεις συναντήσει ποτέ? Φυσικά και όχι!😊😉
secret santa 2016



crochet candy cane ornament🎅Η δική μου μυστική αποστολή για το 2016 ήταν η γλυκούλα μου Martha Blogging!Επέλεξα να πλέξω ένα στολιδάκι για το Χριστουγεννιάτικο δεντράκι τους και να προσθέσω ένα γαλάκτωμα μέσα σε άκρως Χριστουγεννιάτικο άρωμα παρέα με μια κάρτα γεμάτη ευχές!Λίγα σοκολατάκια και αστερόσκονη να την συντροφεύει τις ημέρες των εορτών!Την Μάρθα την  γνωρίζω από τον πρώτο κιόλας χρόνο που μπήκα στο χώρο του blogging και χαίρομαι ιδιαίτερα για την γνωριμία μας αυτή! Δες αν θέλεις πως να πλέξεις το ζαχαρωτό με ένα click εδώ!!

#secretsanta
Η μυστική Αγιοβασιλίτσα που αντιστοιχούσε σε εμένα, ωστόσο, ήταν ένα άγνωστο πρόσωπο, η Poco Loco! Το πακέτο που παρέλαβα και τι δεν είχε μέσα!Κούπα Χριστουγεννιάτικη για να απολαύσω το chritsmas blend μου, ένα υπέροχο μοβ βελονάκι με το οποίο ήδη ξεκίνησα μια κουβέρτα μονή, πολλές σοκολάτες μικρές και μεγάλες και ένα υπέροχο statement με το οποίο στολίστηκα σε πολλές γιορτινές μου εμφανίσεις!
#secretsantaΑυτό που μου άρεσε ιδιαίτερα πολύ, όμως, στην δική μου μυστική αποστολή είναι πως όσα επέλεξε να μου στείλει με χαρακτήριζαν απόλυτα! Και, μάλιστα, δεν ξέχασε τα πιτσιρίκια μου! Φρόντισε και για αυτά στέλνοντας 2 όμορφα kit ζωγραφικής!😊😊
Το blog της Αγιοβασιλίτσας μου είναι αυτό και εκεί μπορείς να απολαύσεις όλες τις χειροτεχνίες και τις δημιουργίες της!

Νομίζω πως θα καθιερωθεί η συμμετοχή μου σε αυτήν την μυστική αποστολή! Περνάμε τόσο όμορφα προετοιμάζοντας το δωράκι μας και χαιρόμαστε εις διπλούν όταν λαμβάνουμε το δικό μας! Αυτή είναι όλη η μαγεία που ξεδιπλώνεται μέσα από τον χώρο αυτό!Άγνωστοι μεταξύ αγνώστων ενώνονται και ανταλλάσσουν ευχές, δώρα και αγάπη! Εσύ θέλεις κάτι άλλο? Εγώ πάντως όχι!💕💕💕
Σε μαμαδογλυκοφιλώ😚

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts