Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Όσα έζησα και επέλεξα να αφήσω πίσω μου αποχαιρετώντας το 2016!

by - Τρίτη, Ιανουαρίου 03, 2017

Καλημέρα παρεάκι μου! Αποχαιρετήσαμε τον παλιό τον χρόνο και επιστρέψαμε στη βάση μας μετά από πολλές μέρες διακοπών! 2017 πια και θέλω να σου πω πως ήδη έχω αρχίσει να σημειώνω στο αγαπημένο μου σημειωματάριο της γλυκιάς μου Creations With Fantasy! Ανυπομονώ να γεμίσουν οι σελίδες του με στόχους, όνειρα, ραντεβού, blogomeetings, κατορθώματα των παιδιών μου και όμορφες στιγμές!Επέλεξα να αφήσω πίσω μου το 2016 χωρίς κανένα παράπονο, χωρίς καμία ενοχή, χωρίς κανένα φόβο και πάθος! Ήδη άρχισα να ονειρεύομαι τους μήνες που θα ακολουθήσουν και δεσμεύομαι να ζητώ μόνο υγεία πάνω από όλα!
1ST post of the year

Οι μέρες των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς μας βρήκαν στο χωριό μου μαζί με την οικογένειά μου και τους φίλους μου! Ήταν το καλύτερό μου! Περάσαμε όμορφες στιγμές δίπλα στο τζάκι συζητώντας για όλες τις μέρες που ήμασταν χώρια από το καλοκαίρι και ύστερα! Τρία χρόνια μετά και ακόμα δεν μπορούμε να δεχτούμε πως θα μας χωρίζουν 500+ χιλιόμετρα από εδώ και πέρα!Η οικογένεια είναι το παν στη ζωή μου! Οι δεσμοί που μας ενώνουν είναι δυνατοί και χαίρομαι που παρά τις διαφορές μας στο χαρακτήρα μπορούμε και είμαστε δίπλα ο ένας στον άλλον και στις χαρές και στις δυσκολίες! Την σχέση μας αυτή την χρωστάμε στους γονείς μας!Δεν μπορώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς τα αδέρφια μου και νομίζω ούτε και εκείνα χωρίς εμένα!
fireplace
Παραμονή Χριστουγέννων, τη βραδιά του ρεβεγιόν, είχε πολικό ψύχος έξω! Η καλύτερη λύση ήταν να μείνουμε σπίτι για ποτό και κουβεντούλα! Άλλωστε αυτές οι ώρες είναι για να τις περνάς ήρεμα με την οικογένεια! Μόλις κοιμήθηκαν τα παιδιά άρχισε η ώρα των μεγάλων! Ουίσκι, ξηροί καρποί, γέλια και πειράγματα μεταξύ μας!
Χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν 2016
Η ημέρα των Χριστουγέννων ήρθε και δεν βλέπαμε την ώρα να γιορτάσουμε όλοι μαζί!Χαίρομαι που η μαμά μου μας ενώνει αυτές τις μέρες γύρω από το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι! Πάντα είμαστε στο πατρικό μας τέτοιες μέρες! Κοιμόμαστε όλοι μαζί παρέα, πίνουμε τον πρωινό καφέ χαλαρώνοντας, στρώνουμε το καλό μας σερβίτσιο και τα κρυστάλλινα ποτήρια, ακούμε την μουσική των παππούδων μας και πίνουμε στην μνήμη του Φώντα! Το μενού των Χριστουγέννων είναι πάντα πλούσιο και υπάρχει μεγάλη ποικιλία!Τόσο μεγάλη ώστε να έχεις φαγητό για τις επόμενες δύο μέρες!Η διάθεσή μας είναι άκρως γιορτινή και το Ρουλάκι η καλύτερη οικοδέσποινα!
Christmas 2016
Προς μεγάλη μας έκπληξη λίγο πριν αποχαιρετήσουμε τον παλιό τον χρόνο χιόνισε στο χωριό!Η παραμονή της Πρωτοχρονιάς μας βρήκε να λέμε τα κάλαντα φορώντας γάντια και να παίζουμε έξω στην αυλή με το χιόνι! Μπορεί να μην ήταν αρκετό ώστε να κάνουμε χιονάνθρωπο, ωστόσο το απολαύσαμε εξίσου!
Πρωτοχρονιά!

Παραμονή Πρωτοχρονιάς
Ευτυχώς ο καιρός άνοιξε λίγο πριν το μεσημέρι και κατάφερα να πάω στο αποχαιρετιστήριο party που ετοίμασε ο αδερφός μου στο μαγαζί του, όπως κάθε χρόνο τα τελευταία 4 χρόνια, με ορχήστρα, άφθονο φαγητό και ποτό! Τέτοιο party δεν θα το έχανα με τίποτα! Είδα αγαπημένους φίλους, παλιούς και νέους, ήπιαμε πολύ, χορέψαμε πολύ και ευτυχώς προλάβαμε να φτάσουμε σπίτι μας λίγο πριν αλλάξει ο χρόνος! Ήταν ο καλύτερος τρόπος να αφήσω πίσω μου το 2016!
Σήμερα που σου γράφω βρίσκομαι στο σπίτι μου!Προσπαθώ να συμμαζέψω τον χαμό που φέραμε μαζί μας, να βάλω σε μια σειρά ρούχα, παπούτσια, δώρα και παιχνίδια  και να μπούμε πάλι σε ρυθμούς ρουτίνας! Ανυπομονώ να σου δείξω τις νέες μας βιβλιο-ιστορίες που μας περίμεναν στον γραμματοκιβώτιο τόσες μέρες αλλά και να απολαύσω τα δώρα που μου έκανε ο Δημήτρης τις φετινές γιορτές!Η νέα μου κουζινομηχανή της Kenwood περιμένει καρτερικά στον πάγκο της κουζίνας για το πρώτο cake της χρονιάς και η υπερτέλεια νέα Nikon θα με βοηθήσει να αποθανατίσω με τον καλύτερο δυνατό τρόπο όλες τις μοναδικές μας στιγμές την χρονιά που μόλις ξεκίνησε!!😊😊😊
Christmas Eve

christmas props
Το 2016 το έζησα έντονα! Ήταν μία υπέροχη χρονιά με νέες προκλήσεις και πολλές εκπλήξεις! Ζήσαμε δυνατές στιγμές στην οικογένειά μου! Ήταν η πρώτη χρονιά του Ντίνου στο σχολείο και η δική μου μαζί του φυσικά! Ήταν η χρονιά που έκανα νέες φιλίες, οι οποίες εξελίσσονται σε βαθιά αγάπη!Ήταν η χρονιά που αποχαιρέτησα τον γλυκό μου παππού και του ψιθύρισα να μου αγκαλιάσει τον μπαμπά μου! Ήταν, όμως, και εκείνη η χρονιά που έγινε μια αναπάντεχη τροπή στην ευρύτερη οικογένειά μας! Σχέσεις ξεκίνησαν από το μηδέν, αφήνοντας πίσω στεναχώριες και παράπονα! Πληγές επουλώθηκαν και ας μην έκλεισαν ποτέ!Κατάλαβα πως η καρδιά δεν ξεχνά ποτέ! Μόνο το μυαλό μας κάνει να ξεχνάμε όποτε και όταν το θέλουμε! 
Το 2016 αγάπησα λιγάκι παραπάνω τον εαυτό μου! Θυμήθηκα τον εαυτό μου πριν τα παιδιά και είπα σιγά σιγά να επιστρέψω σε αυτόν μαζί με την ιδιότητα της μαμάς πάντα! Μετρώντας αντίστροφα τα τελευταία δευτερόλεπτα πριν την αλλαγή έδωσα 2 υποσχέσεις στον εαυτό μου! Είμαι εδώ έτοιμη να τις υποστηρίξω και να τις τηρήσω! 💪💪

Καλώς σε βρήκαμε 2017!
Εύχομαι Υγεία, Αγάπη, Γαλήνη στις ψυχές μας, Ομόνοια και Σύμπνοια στα σπιτικά μας, Ευτυχισμένες στιγμές με τα παιδιά μας, Ευημερία και Ειρήνη σε κάθε γωνιά του πλανήτη μας! 🎈🎈💕💖
Ευτυχισμένο το νέο έτος!🌟🌟🌟

Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts