Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Mommy's Blogger Tag} #NewChallenge

by - Τετάρτη, Ιανουαρίου 04, 2017

Σου το έχω πει πολλάκις πως οι φίλες μου εδώ στην blogoγειτονιά κρύβουν εκπλήξεις και ανά διαστήματα συμβαίνει κάτι, σαν να μας χτυπάει το ρεύμα ένα πράγμα, και μας γεννιέται η επιθυμία να γνωριστούμε όλο και καλύτερα! Θυμάσαι την πρόκληση-πρόσκληση 59+1 πράγματα που δεν ήξερες για μένα που είχε ξεκινήσει η αγαπημένη Little Box Of Luv? Ε, τώρα το κύμα των προ(σ)κλήσεων ξαναχτύπησε αλλά αυτή την φορά από την Creations With Fantasy, η οποία προσκαλέστηκε από την ομορφούλα μου The smell of mommy και έπειτα προ(σ)κάλεσε την γλυκιά Shabby Mommy και εκείνη με την σειρά της προ(σ)κάλεσε εμένα, και πάει λέγοντας..😅😂😂! Σε μπέρδεψα?? Πάμε να δεις το #challenge για να σε ξεμπερδέψω!
mommy's blogger tag

Σήμερα, λοιπόν, σε αυτή εδώ την ανάρτηση και μέσα από μια σειρά ερωτήσεων- απαντήσεων θα σου εκμυστηρευτώ λίγα ακόμη πραγματάκια σχετικά με την καθημερινότητά μου, τι μου αρέσει να κάνω και τι όχι και έτσι θα με γνωρίσεις ένα 'τσικ' παραπάνω..Έτοιμη?😉

1. Ποια είναι η αγαπημένη δουλειά του σπιτιού σου?
 Μου αρέσει πολύ η καθαριότητα και ειδικά η οργάνωση - ξεκαθάρισμα του craft room!
2.Ποια είναι η χειρότερη δουλειά του σπιτιού?
Σίγουρα το σιδέρωμα! Το βαριέμαι απίστευτα!
3.Η καθημερινή σου γρήγορη ρουτίνα καθαριότητας τι περιλαμβάνει?
Καθετί στη θέση του, συμμάζεμα δηλαδή, ηλεκτρική σκούπα και σαπούνισμα μπάνιου.
4.Το αγαπημένο δωμάτιο του σπιτιού που σου αρέσει να καθαρίζεις καθημερινά.
Περνάω από όλους τους χώρους! Το αγαπημένο μου δωμάτιο είναι σίγουρα όμως των παιδιών γιατί είναι το πιο όμορφο, φωτεινό και πολύχρωμο!
5.Δύο συμβουλές για τακτοποιημένο σπίτι έχοντας μικρά παιδιά.
Συμβουλή από ένα ψυχάκι με την καθαριότητα δεν ξέρω αν πρέπει να πάρεις! Αυτό που κάνω εγώ όμως και έχω πάντα τον έλεγχο στο συμμάζεμα και στην καθαριότητα είναι να μην σταματώ ποτέ! Κάθε μέρα κάνω και από από κάτι! Επίσης, το βράδυ πριν πέσω για ύπνο φροντίζω να είναι όλα στην θέση τους, παιχνίδια, ρούχα και τα τοιαύτα! Δεν αφήνω ποτέ άπλυτα στον νεροχύτη και ο καναπές είναι πάντα διορθωμένος!Αλλά σου είπα συμβουλές τέτοιας φύσεως από εμένα δεν είναι να παίρνεις!
6.Το αγαπημένο μαλακτικό/απορρυπαντικό ρούχων που δεν αλλάζεις.
Μαλακτικό Quanto Ελληνικά νησιά και απορρυπαντικό Ariel Υγρό Πλυντηρίου! (Παρακαλώ να πληρωθεί η διαφήμιση από την Procter&Gamble 😏😆)


7.Δύο tips σου για οργανωμένη ντουλάπα.
Τα ρούχα είναι πάντα σιδερωμένα και διπλωμένα σωστά!Τα off season ρούχα είναι σε θήκες με αρωματικά στο μπαούλο κάτω από το κρεβάτι μου! Φορέματα, πουκάμισα, φούστες και καλά παντελόνια είναι όλα κρεμασμένα και στοιχισμένα με μανίκια στην κρεμάστρα! Τα φουλάρια- κασκόλ τοποθετημένα κυλινδρικά στο συρτάρι και οι γραβάτες στην ειδική την κρεμάστρα!Επίσης, δεν βάζω ποτέ ρούχα φορεμένα πίσω στην θέση τους!
8.Τι δεν λείπει ποτέ από τα ντουλάπια του σπιτιού σου.
Όσπρια, ζυμαρικά, αλεύρι, musli και corn flakes! Και τα superfoods που τρώω ανά διαστήματα φυσικά! Ο ''μπακάλης'' που έχω στην κουζίνα μου σε ξεχωριστό δωματιάκι με έχει σώσει πραγματικά!
9.Ποιο χρώμα επικρατεί στην κρεβατοκάμαρά σου?
Το καφέ σκούρο, λευκό και το σμαραγδί!
10.Ποιο είναι το αγαπημένο σου εύκολο φαγητό που κάνεις συχνά (πες μας και την συνταγή καλέ)
Ψαρονέφρι αλά κρεμ και λαχανικά στην γάστρα. Συνταγή αν θέλεις θα την γράψω σύντομα στην στήλη 'Μαγειρική'!
11.Αλλά και το αγαπημένο σου εύκολο και γρήγορο γλυκό!
Μιλφέιγ με crackers!
12.Γενικά ποια είναι η σχέση σου με την μαγειρική?
Ένα θα σου πω, αν είχα την μαμά μου κοντά να μου στέλνει ταπερ με το καλομαγειρεμένο της φαγητό καθημερινά δεν θα ακουμπούσα ποτέ ξανά κατσαρόλα και κουτάλα! Βαριέμαι την μαγειρική! Αγαπώ όμως τρελά την ζαχαροπλαστική!
13.Ποιο είδος καφέ δεν λείπει ποτέ από το σπίτι σου?
Ο ελληνικός και ο γαλλικός.
14.Ποια είναι η γνώμη σου για την άποψη ότι κάποιες φορές η μητρότητα κάνει τη νέα μητέρα να ξεχάσει τον ρόλο της ως γυναίκα?
Πολύ καλή ερώτηση! Νομίζω πως οι πρώτοι μήνες μετά την γέννηση του παιδιού όλες μας περνάμε την φάση παραίτησης λίγο πολύ από τον γυναικείο ρόλο μας! Είναι δύσκολο μέχρι να συντονιστείς μαζί με το παιδί και να συνηθίσεις τα ωράρια του! Ωστόσο είναι καθαρά ζήτημα χρόνου να επανέλθεις! Αν και εφόσον το θέλεις! Ξέρω μαμάδες οι οποίες μετά τα παιδιά παράτησαν εντελώς τον εαυτό τους, δεν περιποιούνται πια και χρησιμοποιούν συνεχώς την ίδια δικαιολογία πως δεν έχουν χρόνο! Ούτε εγώ έχω ελεύθερο χρόνο! Δημιουργώ όμως για όσα πράγματα μου αρέσουν και με γεμίζουν! Δημιουργώ χρόνο να περιποιούμαι τον εαυτό μου και να τον φροντίζω! Δεν χωρά καμιά δικαιολογία σε αυτό!
15.Πόσος είναι ο χρόνος που αφιερώνεις καθημερινά στον εαυτό σου και τι σου αρέσει να κάνεις περισσότερο για εκείνον?
Περιποιούμαι καθημερινά το πρόσωπό μου! Πρωί βράδυ ανελλιπώς! Κάνω μάσκες ομορφιάς και ενυδάτωσης δυο με τρεις φορές την εβδομάδα και δεν ξεχνώ ποτέ τον ορό και την κρέμα μου πρωί-βράδυ! Επίσης, αφού μου δίνεται η ευκαιρία, θέλω να σε προσκαλέσω στην ομάδα μου και να σου συστήσω τον Κόσμο της Φυτικής Κοσμετολογίας! Χρησιμοποιώ μόνο Φυτικά Καλλυντικά! Μόνο αυτά αξίζουν στο πρόσωπό μου!Έλα αν θέλεις και εσύ στην παρέα μας με ένα click στο Mama Goes Vegetal!
16.Τι ρούχα σου αρέσει να φοράς πιο πολύ στην καθημερινότητά σου?
Τις Juicy φορμίτσες μου και T-shirts χειμώνα καλοκαίρι!
17.Ο αγαπημένος χώρος του σπιτιού σου που σου αρέσει να περνάς τις ώρες σου.
Το καθιστικό indeed blogάροντας παράλληλα!
18.Ποιο είναι το όνομα των παιδιών σου και πως το απέκτησαν.
Κωνσταντίνος +Αναστασία! Τους φωνάζουμε Ντίνο + Stacy αντίστοιχα! Είναι τα ονόματα των γονιών του Δημήτρη! Τηρήσαμε την οικογενειακή μας παράδοση σε αυτό!Αν κάνω και τρίτο παιδί σίγουρα θα πάρει το όνομα του Φώντα μου! Ξενοφών ή Ξένια!~
19.Αν έχεις βαφτίσει τα παιδιά σου, βάλε μια φωτογραφία από το θέμα που επικρατούσε και είχες επιλέξει για εκείνη την ημέρα. Σαν πιο έμπειρη δώσε συμβουλές για την ''ιδανική βάφτιση'', δίνοντας έτσι ιδέες και σε άλλες νέες μανούλες.
Η ιδανική βάφτιση για εμένα είναι αυτή που έχει λίγους και καλούς καλεσμένους! Ο στολισμός είναι λιτός και απέριττος χωρίς πολλά πολλά! Το θέμα που είχα επιλέξει και για τις δύο ήταν καθαρά αντιπροσωπευτικό!Η μικρή μου τρελαινόταν να ακούει τον ήχο που κάνει η κουκουβάγια ενώ ο Ντίνος αγαπάει πολύ την θάλασσα και ότι έχει σχέση με αυτήν! Έτσι τα θέματα όπως φαντάζεσαι ήταν ανάλογα! Η δική μου άποψη όσον αφορά αυτές τις εκδηλώσεις είναι να επικεντρωθείς στο μυστήριο! Όλα τα άλλα είναι μόνο για το θεαθήναι! 
20.Πώς θα χαρακτήριζες τον εαυτό σου ως μαμά με δύο λέξεις?
Μου βάζεις δύσκολα! Είμαι της παράδοσης (βάλε ζακέτα θα κρυώσεις και τέτοια) αλλά και μοντέρνα. Περισσότερο θα με χαρακτήριζα ως εναλλακτική! Επίσης, είμαι πολύ απαιτητική και αυστηρή! Αυτό πρέπει σίγουρα να το δουλέψω!
+21.  Και τέλος φίλη μου πες μου 'τελικά' ποιος έχει πραγματικά το πάνω χέρι σε αυτό το σπίτι?
😅😅😅 Θα πω ο άντρας μου γιατί μπορεί και να μας διαβάσει!!😏😏😏Ωστόσο, θεωρώ πως το πάνω χέρι έχουν τα παιδιά αφού αυτά ορίζουν το πρόγραμμά μας και την ζωή μας κατ' επέκτασιν!! 

Άλλο ένα #challenge που ευχαριστήθηκα πολύ! Ευχαριστώ πολύ Μαρία μου που με προ(σ)κάλεσες!! Τώρα θέλω να ακούσω και τι έχουν να μας πουν οι φιλενάδες μου!..
Προ(σ)καλώ τις:
Ανυπομονώ να δω τι θα γράψετε τσούπρες!!😊😊
Ως το επόμενο μας challenge, σε μαμαδογλυκοφιλώ!!




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts