Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Η πρώτη μου Λογοτεχνία #2 *Σαίξπηρ + Ντίκενς*

by - Τρίτη, Δεκεμβρίου 20, 2016

Οι βιβλιοιστορίες μας συνεχίζονται ή μάλλον καλύτερα δεν σταματούν ποτέ! Χαίρομαι γιατί τα παιδιά καθημερινά το ζητούν ιδιαίτερα τις πολύ φορτωμένες μέρες γεμάτες δραστηριότητες και παιχνίδι! Θέλουν λίγο πριν κλείσουν τα ματάκια τους να διαβάσουμε μια ιστορία! Ο Ντίνος λέει ''μαμά μου αδειάζει το μυαλό'', κάπου το άκουσε αυτό είμαι σίγουρη!Μιας και ο μικρός μεγαλώνει -και μεγαλώνει γρήγορα ρε παιδάκι μου- οι επιλογές μας έχουν αρχίσει να είναι κάτι παραπάνω από παραμύθια! Διαβάζουμε Λογοτεχνία και Μυθολογία!Έχει ξετρελαθεί με τις ιστορίες του Ιάσονατου Πηλέα και της Θέτιδας αλλά και τους άθλους του Ηρακλή! Ύστερα από τα πρώτα Λογοτεχνικά Βιβλία που διαβάσαμε, Το Παραμύθι δίχως όνομα και την Ηλιάδα, ήρθε η στιγμή να διαβάσουμε Ντίκενς και Σαίξπηρ
Ντίκενς και Σαίξπηρ

*Όνειρο Καλοκαιρινής νύχτας*
*Ο πρώτος μου Σαίξπηρ*
Το ότι θα διάβαζα στο παιδί μου 5 χρονών Σαίξπηρ και μάλιστα αυτό θα μπορούσε να κατανοήσει απόλυτα τι του διηγούμαι νομίζω πως δεν το είχα φανταστεί ποτέ! Οι Εκδόσεις Μεταίχμιο με αυτήν την σειρά, Η πρώτη μου Λογοτεχνία, ανεβάζει το επίπεδο στις βιβλιο-ιστορίες που συνηθίζαμε να διαβάζουμε ως τώρα! Το βιβλίο ''Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας'' μιλά για την αγάπη μεταξύ ζευγαριών, πόσο ωραίο πράγμα είναι ο έρωτας και πόσο δύσκολος παράλληλα! Πολλές φορές τυχαίνει να αγαπήσουμε ανθρώπους που αυτοί δεν μας αγαπούν με τον ίδιο τρόπο όπως εμείς! Μπορεί να μας αγαπούν μόνο ως φίλο ή μπορεί να μην τους αρέσουμε και καθόλου! Μιλήσαμε, λοιπόν, με αφορμή αυτό το βιβλίο για τον έρωτα και την αγάπη! Για το πόσο ωραίο συναίσθημα είναι να νιώθεις ερωτευμένος! Του είπα για το πώς ερωτευτήκαμε εγώ με τον μπαμπά και εκείνος μου άνοιξε την καρδιά του για το κορίτσι από το σχολείο που του αρέσει πολύ γιατί έχει υπέροχα μάτια και πάντα είναι όμορφα ντυμένη! (για ποια λέει για ποια λέει?..)Παρατήρησα τις εκφράσεις στο πρόσωπό του όσο μιλούσε για αυτό το κορίτσι! Δυσκολευόταν να μιλήσει, δεν ήξερε ποια λέξη θα χαρακτήριζε καλύτερα τα όμορφα μαλλιά του κοριτσιού αυτού και γελούσε αμήχανα! Το νηπιάκι μου ένιωσε το πρώτο του καρδιοχτύπι! 
Εκδόσεις Μεταίχμιο

*Μεγάλες προσδοκίες*
*Ο πρώτος μου Ντίκενς*
Η ιστορία του μικρού σιδερά Πιπ μας συγκίνησε πολύ ειδικά το γεγονός πως ένα μικρό παιδάκι ζούσε χωρίς τους γονείς του και η μόνη του παρηγοριά ήταν η επίσκεψη στα νεκροταφεία για να τους μιλήσει! Παρακολουθήσαμε την ιστορία της ζωής του και τις μεγάλες προσδοκίες που είχε για αυτήν! Το μικρό αυτό αγόρι αποτελεί απόδειξη πως όποια καλή πράξη στην ζωή σου και αν κάνεις αυτή θα σου γυρίσει πίσω! Η καλοσύνη που έδειξε ο μικρός να απελευθερώσει τον αλυσοδεμένο κατάδικο μέσα στα μνήματα είχε ως αποτέλεσμα το φτωχό αγόρι, που έπρεπε να δουλεύει στο σιδεράδικο του άντρα της αδερφής του από πολύ μικρή ηλικία, να γίνει κληρονόμος μιας σπουδαίας περιουσίας! Ο Φίλιπ Πίριπ ή αλλιώς Πίπ, κατάφερε με την περιουσία αυτή να σπουδάσει στο Λονδίνο, να μάθει καλούς τρόπους και να φέρεται σαν τζέντλεμαν! Ο μικρός σιδεράς είχε μεγάλες προσδοκίες για τον εαυτό του πως μια μέρα θα γίνει τρανός και μορφωμένος! Και να που τα κατάφερε!
Η σειρά πρώτη μου Λογοτεχνία κυκλοφορεί από τις Εκδόσεις Μεταίχμιο και μπορείτε να τα αγοράσετε από εδώ με έκπτωση!
Ως την επόμενη συνάντησή μας σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts