Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

*Μπισκοτόσπιτο* Hansel and Gretel Gingerbread House + συνταγή για αυγόγλασο

by - Σάββατο, Δεκεμβρίου 17, 2016

Είμαστε μία εβδομάδα πριν τα Χριστούγεννα φίλη μου! 🎄🎄🎄Επιτέλους! Ανυπομονώ να έρθει η ημέρα των Χριστουγέννων, να τηρήσουμε τα έθιμά μας και να απολαύσουμε ένα λουκούλειο γεύμα οικογενειακώς! Το σπίτι μας είναι γιορτινό, ζεστό και γεμάτο Χριστουγεννιάτικα χρώματα και μυρωδιές!Σήμερα η μέρα ήταν αφιερωμένη στο μπισκοτόσπιτό μας! Το πρωινό μας το περάσαμε στην κουζίνα προσπαθώντας να στήσουμε το φετινό μας gingerbread house!
Μπισκοτόσπιτο

Την ιστορία του Hansel & Gretel είμαι σίγουρη πως την ξέρεις! Η αλήθεια είναι πως αυτό το παραμύθι με στεναχωρούσε πολύ όταν ήμουν μικρή και τύχαινε να το διαβάσω ή να το δω στην τηλεόραση!Η ιστορία των δύο μικρών παιδιών χαμένα μέσα στο δάσος πάντα με άγχωνε! Πόσο μάλλον η σκηνή που η κακιά μάγισσα κρατούσε δέσμια τα δύο πιτσιρίκια με σκοπό να τα φάει!Η ιδέα του μπισκοτόσπιτου ή άλλιως του gingerbread house, λοιπόν, γεννήθηκε από την ιστορία αυτή και καλά κρατεί μέχρι τα σημερινά χρόνια! Πρόκειται για ένα σπίτι από gingerbread μπισκότα, το οποίο είναι στολισμένο υπερβολικά με διάφορα ζαχαρωτά, σοκολατάκια και διάφορα άλλα γλυκίσματα! Όπως ακριβώς και το σπίτι της κακιάς μάγισσας που παραπλάνησε τα ξελιγωμένα παιδιά από την πείνα να σταματήσουν να δοκιμάσουν!
Μπισκοτόσπιτο
Φέτος δεν επιχείρησα να ψήσω εγώ τα μπισκότα για το σπιτάκι μας όπως έκανα πέρυσι! Επέλεξα συνειδητά να αγοράσω τα κομμάτια έτοιμα μιας και ήξερα πως θα είμαι πολύ απασχολημένη με το Xmas Bazaar που διοργανώσαμε οι γονείς στο Νηπιαγωγείο μας!Έτσι άνοιξα όμορφα και ωραία το κουτάκι με τα κομμάτια του αγοραστού σπιτιού και ετοίμασα παράλληλα το αυγόγλασο μου ή αλλιώς το περίφημο royal icing! Αγόρασα έτοιμη σκόνη με ασπράδι αυγού και η συνταγή που ακολούθησα είναι η εξής:

Αυγόγλασο- Royal Icing
  • 35 gr σκόνη ασπράδι
  • 250 gr κρύο νερό
  • 2 κιλά άχνη
Ανακάτεψα το ασπράδι μου με το νερό και το χτύπησα πολύ καλά με το σύρμα στο mixer!Έπειτα πρόσθεσα σταδιακά την άχνη και χτύπησα για αρκετή ώρα ώσπου να στέκεται η ''κόλλα'' μου!Πρώτη χρονιά πέτυχα τόσο καλά το royal icing μου! Ευτυχώς είχα την βοήθεια του Δημήτρη στο χτίσιμο!😏😋😉 Μόνη μου θα είχα κάνει μία τρύπα στο νερό standar!Δεν έχω πολύ υπομονή με αυτό το κομμάτι βλέπεις!

Για την διακόσμηση όπως μπορείς να διακρίνεις χρησιμοποίησα πολλά και διάφορα! Smarties, marshmallows, ζαχαρωτά, ζελεδάκια, καςκας gingerbread -γκι και έλατα, σταγόνες σοκολάτας, άχνη για πασπάλισμα, caprice για ξύλα μπροστά στην πόρτα! Για το τέλος άφησα 2 candy canes να στολίζουν την είσοδο του μπισκοτόσπιτου μας!Στην είσοδο δημιούργησα ένα στεφάνι να στολίζει την εξώπορτα με κάτι υπέροχα καςκας που θυμίζουν γκι!!
Μπισκοτόσπιτο
Το Gingerbread House μας πλέον στολίζει όμορφα την κουζίνα μας! Τα παιδιά ανυπομονούν να αρχίσουν να το τρώνε σιγά σιγά! Και πως να μην ανυπομονούν άλλωστε! Είναι τόσο λαχταριστό που σου τρέχουν τα σάλια όποτε το κοιτάς!😜😛Την ιστορία για τον Hansel και την Gretel δεν τους την έχω διηγηθεί ακόμα και μάλλον δεν θα το κάνω ποτέ! Την θεωρώ ακατάλληλη για παιδιά!
Gingerbread House Hansel and Gretel
Εσείς φτιάξατε φέτος το δικό σας Μπισκοτόσπιτο? Αν ναι θέλω πολύ να το δω! Στείλτε μου στο mail μου mamas.n.papas86@gmail.com το δικό σας να το προσθέσω αν θέλετε σε αυτήν εδώ την ανάρτηση ώστε να παίρνουμε ιδέες ο ένας από τον άλλον! Sharing is magic όπως λέει πολύ σωστά και η φίλη μου η Σοφία!🌟🌟
Σε λίγο θα ανεβάσω το δέντρο ευχών που ετοίμασα για να στολίζει το σπιτάκι μας, γεμάτο ευχές για την νέα χρονιά που θα υποδεχτούμε σε λίγες μέρες!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts