Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Ευτυχισμένα παιδιά- Ευτυχισμένοι ενήλικες}- Βιβλία για γονείς

by - Σάββατο, Νοεμβρίου 12, 2016

Θα έχεις καταλάβει αν με διαβάζεις καιρό πως η στήλη μου Βιβλία ανανεώνεται πολύ συχνά, κάποιες φορές προτείνοντας βιβλία για τα παιδιά μας και κάποιες άλλες βιβλία για εμάς τους ίδιους!Μου αρέσει πολύ να εμπλουτίζω την βιβλιοθήκη μου με βιβλία γονεικής συμβουλευτικής! Όσο διαβάζω και ενημερώνομαι τόσο ανοίγω περισσότερο τους ορίζοντές μου σαν μητέρα και προσπαθώ να γίνομαι καλύτερη μέρα με τη μέρα!Σήμερα θα σας μιλήσω για ένα βιβλίο που μου έθεσε αλλά και έλυσε πολλά ερωτήματα στο κεφάλι μου!
Βιβλία για γονείς

Από τις πρώτες κιόλας σελίδες με έβαλε σε σκέψεις θέτοντας το ερώτημα ''Τι πραγματικά θέλω για τα παιδιά μου''..Φοβερή ερώτηση και πολύ παραπλανητική....Στάθηκα σε αυτή την σελίδα αρκετή ώρα καθώς με βρήκε απροετοίμαστη.. Πρώτη σκέψη ήταν πως θέλω να πετύχουν, να βγάλουν λεφτά, να ανοίξουν τα φτερά τους σε άλλες χώρες..να..να...να..Διαβάζοντας λιγάκι αργότερα έδωσα ένα χαστούκι στον εαυτό μου..Μα τι λέω..?..Αυτά θέλω εκ πρώτης σκέψεως?.. Λεφτά, επιτυχία και αναγνώριση??.. Και η ευτυχία?? Που είναι η ευτυχία των παιδιών μου σε όλα αυτά/?. Γιατί δεν πάνε απαραίτητα πακέτο..Έτσι δεν είναι??..
Μια σημαντική σημείωση που έκανα συνεχίζοντας το διάβασμα του βιβλίου είναι το πόσο λάθος σκέφτομαι για άλλη μια φορά...Νομίζω πως εμείς παρέχουμε τα πάντα στα παιδιά μας.. Φαγητό, στέγη, ρούχα, εκπαίδευση, διασκέδαση, φροντίδα και τα συναφή.. Τα ίδια τα παιδιά μας τι μας προσφέρουν? Έχεις αναλογιστεί ποτέ?.. Πολύ περισσότερα από όσα εμείς.. Μας δίνουν νόημα στη ζωή μας..σκοπό, ελπίδα, γέλιο, αγάπη!!Την ευκαιρία να γίνουμε ήρωες και να αγαπήσουμε όπως ποτέ δεν ξέραμε ότι μπορούσαμε να αγαπήσουμε.. Τα έβαλα δίπλα δίπλα..Είναι ίσης αξίας και σημασίας αναρωτήθηκα όσα τους προσφέρω εγώ με όσα εκείνα?.. (δεύτερο χαστούκι!) 
Αυτό που πραγματικά θέλω από τα παιδιά μου, λοιπόν, είναι να είναι ευτυχισμένα!!! Ο συγγραφέας, Edward Hallowell, με βοήθησε να βρω το μυστικό.. Το μυστικό, λοιπόν, δεν θα σου το αποκαλύψω.. Θα αφήσω να το αποκαλύψεις εσύ διαβάζοντάς το..
Είναι πολύ εύκολη η απάντηση το πώς να μεγαλώσουμε ευτυχισμένα παιδιά! Είναι κάτι που τους το παρέχουμε καθημερινά και χωρίς αντάλλαγμα! Το βιβλίο κρύβει μέσα του έξυπνα βήματα για μία ευτυχισμένη παιδική ηλικία, μυστικά και τρόπους να δημιουργήσουμε συναισθηματικές βάσεις για τα παιδιά και μας αποκαλύπτει ποιο είναι το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε οι σημερινοί γονείς!..
Αξίζουν όλες οι γραμμές αυτού του βιβλίου.. Μία προς μία.. Κάθε γραμμή έχει το στόχο της.. Κάθε παράδειγμα -βγαλμένο από την ζωή του συγγραφέα- παιδοψυχιάτρου με βοήθησε να καταλάβω ακόμη καλύτερα τι θέλει να μου πει! Τα λόγια του με γέμισαν αισιοδοξία!! Παντού ακούμε πως οι νέες γενιές, και η δική μου αλλά και των παιδιών που μεγαλώνουμε τώρα, είναι παιδιά κακομαθημένα, και πως πρόκειται για γενιές ρηχές επικεντρωμένες μόνο στην καριέρα και στη δόξα.. Και, όμως, εμείς αλλά και τα παιδιά μας τα ίδια έχουμε περισσότερη κοινωνική ευαισθησία από ότι οι γονείς μας!! Είμαστε πιο ανοιχτόμυαλοι! Πιο δεκτικοί στο διαφορετικό! Πιο διαλλακτικοί! Δεν είμαστε απλά ριζοσπάστες! Έχουμε επιχειρήματα! Έχουμε το δικό μας στυλ! Μεγαλώνουμε παιδιά θαυμάσια! Είναι ιδεολόγοι, φιλόδοξοι, συνετοί, με ελπίδα και ανησυχία!Μην στεκόμαστε μόνο στα αρνητικά των γενεών!  
(* Φυσικά υπάρχουν και οι εξαιρέσεις στη γενιά μου που συνεχίζουν να σχολιάζουν τον καθένα, να κατακρίνουν γιατί γιορτάζουμε ξενόφερτες γιορτές, να σνομπάρουν όταν λέμε Rip αναφερόμενοι σε κάποιο ξένο καλλιτέχνη αγαπημένο μας που έφυγε από τη ζωή και πάει λέγοντας..Αυτά τα μυαλά είναι που θα μεγαλώσουν τα δικά τους τα παιδιά κάποια στιγμή, που θα κοιτούν με μισό μάτι τους αλλόθρησκους και όσους προέρχονται από άλλη χώρα, που θα δείχνουν φανερά την απέχθειά τους στους gay και ας έχουν έναν στην οικογένειά τους, που θα σχολιάζουν πίσω από την πλάτη ανθρώπους και ζωές, που θα αναφέρονται στην οικονομική σου κατάσταση και αν δεν είναι καλή ο Θεός να σε φυλάει...και πάει λέγοντας*)  
Θα μπορούσα να γράφω ώρες για όση τροφή για σκέψη μου έδωσε αυτό το βιβλίο! Επειδή όμως δεν μπορώ, σε καλώ να το αγοράσεις από εδώ με έκπτωση και να ανακαλύψεις και εσύ τρόπους με τους οποίους μπορείς να βοηθήσεις τα παιδιά σου να προστατέψουν την παιδικότητα τους, να καλλιεργήσουν την αυτοεκτίμησή τους και ταυτόχρονα να είναι χαρούμενα και συναισθηματικά υγιή!.. 
Δύσκολο να είσαι γονιός! Η ευθύνη είναι τεράστια! Έχοντας όμως περισσή αγάπη όταν μιλάμε, κοιτάμε και αγκαλιάζουμε τα παιδιά μας όλα γίνονται μονομιάς ευκολότερα!

Ευχαριστώ θερμά τις Εκδόσεις Μεταίχμιο για την εμπιστοσύνη που μου δείχνει!

Ως την επόμενη συνάντησή μας σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts