Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

*** Μελομακάρονα*** {Xmas recipes}

by - Δευτέρα, Νοεμβρίου 07, 2016

Το αγαπημένο μου Χριστουγεννιάτικο γλυκό δεν σου κρύβω ότι είναι τα μελομακάρονα! Ειδικά της μαμάς μου εννοείται! Από την στιγμή που έφτιαξα το δικό μου σπιτικό θέλω ειδικά την περίοδο των εορτών το σπίτι μας να έχει παραδοσιακά γλυκά ώστε να κερνάω τους φίλους που μας επισκέπτονται! Για αυτό είναι οι γιορτές άλλωστε! Σήμερα θα μοιραστώ μαζί σου την δική μας συνταγή για μελομακάρονα, δοκιμασμένη και τσεκαρισμένη από πολλούς χρόνια τώρα!! Ε, ναι!! Τώρα σίγουρα θα μυρίσει Χριστούγεννα στο blogοσπιτάκι μου!!
Christmas food- melomakarona



Τι θα χρειαστείς:
  • 1kg αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 2 κούπες σπορέλαιο
  • 3/4 της ίδιας κούπας χυμό πορτοκαλιού 
  • ξύσμα ενός πορτοκαλιού
  • 1 σφηνάκι κονιάκ
  • 1 κ.γ. κανέλα (ίσως λιγάκι παραπάνω)
  • 1 κ.γ. γαρύφαλλο τριμμένο
  • 1 κ.γ. σόδα μαγειρικής
  • 1 κούπα ζάχαρη κρυσταλλική
  • 2 κ.σ. bakin powder
Πώς θα τα φτιάξεις:

  • Σε ένα μπολ ρίχνω όλα τα υγρά υλικά και προσθέτω τα μπαχαρικά και το ξύσμα.
  • Ανακατεύω τα υλικά μου με το χέρι και διαδοχικά ρίχνω το κοσκινισμένο μου αλεύρι ώσπου να αρχίσει να σφίγγει λιγάκι το μείγμα μου!
  • Προθερμαίνω τον φούρνο μου στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις..
  • Δίνω το σχήμα που θέλω στα μελομακάρονα μου και τα τοποθετώ στο ταψί μου με λαδόκολλα..
  • Δεν ξεχνώ με το πιρούνι μου να τρυπήσω ελαφρώς το πάνω μέρος του ώστε να ψηθεί και μέσα εξίσου ομοιόμορφα!
  • Ψήνω για 15' την κάθε φουρνιά..
Σιρόπι :  
Σε μία κατσαρόλα ρίχνω 2 κούπες μέλι- 2 κούπες ζάχαρη- 2 κούπες νερό-2 φέτες λεμόνι και ξύλα κανέλας..Αφήνω να βράσει... 
μελομακαρονα- χριστουγεννιάτικα γλυκά!

**Μόλις τα μελομακάρονα κρυώσουν τα βυθίζω προσεκτικά με μία σπάτουλα στο ζεστό σιρόπι μου και τα γυρίζω και από τις 2 πλευρές να σιροπιαστούν καλά!..Πασπαλίζω με τριμμένο καρύδι προαιρετικά!
Remember!: Τα μελομακάρονα πρέπει να είναι κρύα και το σιρόπι ζεστό! 

Αν τα φτιάξεις σου εύχομαι καλή επιτυχία!!
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts