Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

**Κουραμπιέδες** Xmas Recipes

by - Πέμπτη, Νοεμβρίου 24, 2016

Αφού άρχισε σιγά σιγά να μας μυρίζει Χριστούγεννα🎄🎅, σκέφτηκα πως πρέπει να σου δώσω την τέλεια συνταγή μου για κουραμπιέδες της μαμάς μου!! Το μυστικό της συνταγής μου είναι το βούτυρο που χρησιμοποιώ!Γιατί ως γνωστόν ένα πετυχημένος κουραμπιές θέλει αγελαδινό βούτυρο για να πετύχει! Και όταν έχεις και γιαγιά που φτιάχνει τέτοιο βούτυρο τότε ένα παραπάνω! 
Xmas Recipes
Via

Τι θα χρειαστείς:
  • 500 γρ. βούτυρο αγελάδος
  • 1 πιατάκι του καφέ ζάχαρη
  • 1 αυγό
  • 1 κ. γλ. σόδα διαλυμένη σε μισό λεμόνι (σε ένα τάπερ διέλυσε την γιατί θα σου φουσκώσει)
  • 2 βανίλιες σκόνη
  • 1 κούπα άσπρα αμύγδαλα (χωρίς φλούδα) προαιρετικά αν σας αρέσουν
  • αλεύρι όσο πάρει 
  • 500 γρ. ζάχαρη άχνη
  • ανθόνερο
Η διαδικασία είναι απλή! Χτυπάμε  αρχικά το βούτυρο με τη ζάχαρη και έπειτα όλα τα υλικά μαζί! Ρίχνω τόσο αλεύρι ώστε η ζύμη μου να είναι μαλακή! Προσοχή, όχι σφιχτή!
Ψήνω στους 180 βαθμούς για 15 λεπτά περίπου!
Όταν βγουν πασπαλίζω με ανθόνερο!
Έπειτα πασπαλίζω με άχνη μπόλικη!

Έτοιμοι οι κουραμπιέδες μου!
Ήξερες ότι η ρίζα τους κρατά από την Ανατολή και πως η λέξη κουραμπιές έχει τούρκικη προέλευση? Εμάς εδώ μας ήρθε από την Σμύρνη και το έχουμε αγαπήσει αυτό το γλυκό- μπισκότο! Γιατί για μπισκότο πρόκειται πασπαλισμένο με άχνη! Στην οικογένειά μας δεν το τιμούμε μόνο τα Χριστούγεννα αλλά και σε διάφορες γιορτές στο σπίτι μας, όπως βαφτίσια ή γάμους!!

Ως την επόμενη συνταγή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts