Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Είμαι ότι δηλώνω!} I am what I pronounce!

by - Δευτέρα, Νοεμβρίου 21, 2016

Ένα συνηθισμένο θέμα συζήτησης με τις φίλες στον καφέ☕ είναι αυτό περί προσωπικότητας, ονείρων που αφήσαμε πίσω και πεποιθήσεων που ξεχάστηκαν ή θάφτηκαν! Όλες έχουμε μια ιστορία να διηγηθούμε! Μια ιστορία ζωής, ξεχασμένης και παρατημένης στην άκρη! Ωστόσο, ποτέ δεν είναι αργά να πάρεις πίσω όσα επιθυμείς και να διεκδικήσεις τα θέλω σου! Ένα λάθος που κάνουμε ή που δεν υπολογίζουμε πως λειτουργεί εις βάρος μας είναι οι λέξεις που χρησιμοποιούμε όταν μιλάμε για τον εαυτό μας! Ποιες λέξεις χρησιμοποιούμε? Είναι λέξεις με αρνητική σημασία ή θετική? Πώς παρουσιάζουμε τον εαυτό μας? Με αυτοπεποίθηση ή με δισταγμό και ντροπή? Είμαι ότι δηλώνω λοιπόν και θα σου πω το γιατί!😊
Από τότε που μπήκε το Μυστικό στη ζωή μου έχω αλλάξει τρόπο σκέψης και αντιμετώπισης καταστάσεων και διαπροσωπικών σχέσεων! Πιστεύω πολύ στον εαυτό μου! Πολύ όμως! Πιστεύω πολύ πως οι λέξεις έχουν τεράστια δύναμη και προσπαθώ να είμαι πολύ προσεκτική όταν μιλάω! Αποφεύγω να κάνω βαρυσήμαντες δηλώσεις! Αποφεύγω να χρησιμοποιώ λέξεις με αρνητική σημασία! Ξέρεις γιατί? Γιατί νομίζω πως αν εκφράσω αρνητισμό, αρνητισμό θα λάβω πίσω.. Αν εγώ λέω συνέχεια πως είμαι δυστυχισμένη, μόνο δυστυχία θα φέρω πίσω! Αν δηλώνω άτυχη τότε μόνο αναποδιές θα συναντώ στο διάβα μου! Σκέψου πολύ πριν μιλήσεις! Δεν είναι τυχαία η ρήση ''πριν μιλήσεις βούτα καλά τη γλώσσα στο μυαλό σου''.💬💬
Η βάση της είναι, σύμφωνα με την δική μου πάντα κοσμοθεωρία, ο ίδιος ο τίτλος του σημερινού post! Είμαι ότι δηλώνω! Αν δηλώσω πλούσια, θα έχω πολλά αγαθά στην ζωή μου! Θα αισθάνομαι πλήρης! Πρόκειται για ένα domino σκέψεων και αλληλεπίδρασης αυτών! Η μία κακιά σκέψη φέρνει την άλλη! Είναι νόμος αυτό! Σκοπός είναι να γίνει η  σωστή αρχή στη κάθε σκέψη ή λέξη μας! Το καλό γεννάει μόνο καλό και πάει λέγοντας!Και το κακό αντίστοιχα!🎈
Ελκύω μόνο ότι θέλω στη ζωή μου! Φαντάσου τον εαυτό σου σαν ένα μαγνήτη! Ένα μαγνήτη που έλκει πράγματα ασταμάτητα δεξιά και αριστερά! Έναν μαγνήτη, όμως, που μπορείς να τον ελέγξεις, μιας και διαθέτει πιλοτήριο με πιλότο εσένα φυσικά! Μην υποτιμάς την δύναμη σου! Μάθε να την χρησιμοποιείς και να την στρέψεις μόνο προς την κατεύθυνση που επιθυμείς! Σίγουρα θα συναντήσεις εμπόδια και δυσκολίες αν θέσεις έναν στόχο στη ζωή σου! Αν όμως έχεις για αρχή μια δομημένη σκέψη που μπορείς να την κατευθύνεις εσύ τότε η επιτυχία είναι σίγουρη! 

Κάπως έτσι κατάφερα να ολοκληρώσω σπουδές , πτυχιακές, μεταπτυχιακές και πτυχία 2 ξένων γλωσσών, δουλεύοντας παράλληλα ασταμάτητα πολλές ώρες την ημέρα! Δεν παραιτήθηκα ποτέ! Θα μπορούσα κάλλιστα να μην συνεχίσω τις μεταπτυχιακές μου σπουδές, μιας ήμουν νιόπαντρη και με ένα νεογέννητο στην αγκαλιά μου!Δεν το έβαλα κάτω! Πίστεψα στον εαυτό μου και από την πρώτη μέρα δήλωνα μεταπτυχιακή φοιτήτρια!Δήλωνα δασκάλα Αγγλικών και έκανα κύκλο με 10 παιδάκια που τα βοήθησα πολύ να λύσουν τη γλώσσα και την γραφή τους, μέσα σε ένα κιόλας χρόνο! Είχα τριώροφο σπίτι να φροντίσω, σύζυγο και λεχούδι,! Ωστόσο, έτρεχα κάθε μέρα στους μαθητές μου και κυνηγούσα το όνειρό μου! Δεν τα παράτησα ούτε μια στιγμή! Γιατί δήλωνα και δασκάλα εκτός από μαμά!🙋
Πήγα ενάντια στην κούραση και όλα τα σχόλια που άκουγα από τους γύρω! Δεν πίστευαν πως θα τα καταφέρω! Πως κάποια στιγμή θα κουραστώ και θα τα παρατήσω! Εγώ όμως συνέχιζα να κάνω τα 'μαγικά' μου.. Δεν θα με σταματούσε κανείς!💪
Είμαι ότι δηλώνω λοιπόν! Σήμερα, λίγο πριν αποχαιρετήσω το 2016 δηλώνω περήφανη μαμά δυο υπέροχων παιδιών, σύζυγος ενός καλού συντρόφου και Blogger!💻 Προς το παρόν έχω στρέψει τη 'δύναμή' μου σε αυτή την κατεύθυνση! 

Πάνω από όλα όμως ξέρεις τι πιστεύω πιο πολύ?Πως είμαι Ήρωας! Ο αγαπημένος ήρωας της δικής μου της ζωής! Ο ήρωας των παιδιών μου και του άντρα μου! Ο πρωταγωνιστής της δικής μου της ζωής! Ο ήρωας του δικού μου ονειρόκηπου! Μόνο μια σκέψη είναι αρκετή για να αρχίσει το παιχνίδι! Μόνο μία λέξη είναι αρκετή για να μπει στον ονειρόκηπό μου η κάθε επιθυμία μου! Αυτό είναι το μυστικό μου!

Ο ονειρόκηπός μου γεμάτος μαγεία, δύναμη και ο ήρωας που πρωταγωνιστεί είναι ο εαυτός μου!🌺🌻🌼
Σε έβαλα σε σκέψεις? Περιμένω να κουβεντιάσουμε παρέα!
Ως την επόμενη συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts