Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

~~Πώς να πλέξεις Χριστουγεννιάτικα στολίδια!~~ {Μία χριστουγεννιάτικη μπότα!}

by - Κυριακή, Νοεμβρίου 06, 2016

Καλησπέρα crochet παρεάκι μου!Ο καιρός που θα στολίσουμε το σπίτι μας για τα Χριστούγεννα πλησιάζει και είμαι σίγουρη πως όλοι ανυπομονούμε! Κάποιες έχετε στολίσει ήδη και πολύ σας χαίρομαι! Κάθε χρόνο αυτό το μήνα βρίσκομαι σε αναζήτηση νέων patterns για χριστουγεννιάτικα στολίδια! Κάθε χρόνο προσπαθώ να προσθέσω διάφορα νέα στολιδάκια, χειροποίητα και μη, ώστε να γεμίζει όλο και περισσότερο το δέντρο μας! Σήμερα θα σου δείξω πως να πλέξεις μία μικρή χριστουγεννιάτικη μπότα στολίδι!Είσαι έτοιμη?🎅
crochet pattern



Crochet a small Christmas stocking ornament!

Τι χρειάζεσαι:

  • Βελονάκι
  • Κλωστή χρώμα κόκκινο-βυσσινί
  • Κλωστή χρώμα λευκό
  • Ψαλιδάκι
Round 1: Ξεκινάμε κάνοντας την αλυσίδα μας με 38 θηλιές. Μετράμε 4 θηλιές πίσω και στην 4η που βρήκαμε κάνουμε single crochet (sc)!Συνεχίζουμε με sc σε κάθε θηλιά μέχρι το τέλος του γύρου αυτού! Θα καταλήξουμε με 36 θηλιές!
Round 2: Κάνω δύο θηλιές και γυρίζω το έργο μου από την άλλη μεριά. Συνεχίζω κάνοντας sc σε κάθε θηλιά μέχρι το τέλος του γύρου αυτού.
Round 3-6: Κάνω 2 αλυσίδες και γυρίζω το έργο μου. Κάνω sc σε κάθε θηλιά ως το τέλος! Το επαναλαμβάνω μέχρι την 6η σειρά, για αυτό λέω γύρος 3 έως 6. Μην ξεχνάς σε κάθε τέλος σειράς να κάνεις 2 θηλιές και να γυρίζεις το έργο σου!
Round 7: Κάνω 2 θηλιές γυρίζω το έργο μου και αρχίζω να μειώνω τις θηλιές μου. Στις 2 πρώτες θηλιές μου κάνω sc και στις δύο ταυτόχρονα. Δηλαδή βουτάω στην θηλιά μου τραβάω κλωστή, βουτάω στην επόμενη θηλιά τραβάω πάλι κλωστή και έπειτα βγάζω όλες τις κλωστές μαζί με μία ριξιά!Έτσι αρχίζω να μειώνω.Συνεχίζω μέχρι την 34η θηλιά με sc. Εκεί θα σου μείνουν 3 θηλιές. Θα κάνεις πάλι ένα sc στις δύο θηλιές μαζί όπως σου εξηγώ πιο επάνω! Και στην τελευταία 1sc.
Round 8: Κάνω το ίδιο όπως στον 7ο γύρο!.Στην 30η θηλιά μην ξεχάσεις να κάνεις 1 sc στις 2 θηλιές μαζί και έπειτα να κλείσεις με 1 sc στην τελευταία.Κάνε άλλη μία θηλιά, ασφάλισε το έργο σου και κόψε την κλωστή σου.
Round 9: Μετράω 6 θηλιές από το τέλος. Στην 7η θηλιά θα βάλω την κλωστή με το βελονάκι μου και θα ξεκινήσω να σχηματίζω σιγά σιγά την μπότα μου! Κάνω 2 αλυσίδες και στην επόμενη θηλιά ξεκινώ να κάνω sc μέχρι την 20η θηλιά μου!. Μου μένουν 6 θηλιές από το τέλος.Δεν τις δουλεύω αυτές. Κάνω 2 θηλιές και γυρίζω το έργο μου. Για άλλες 10 σειρές από τώρα κάνω ακριβώς το ίδιο, sc σε κάθε θηλιά, 2 θηλιές και γυρίζω το έργο μου. Ασφαλίζω και κόβω την κλωστή μου.
christmas small stockings

Στο σημείο αυτό προσθέτω την λευκή κλωστή μου. Κάνω δύο θηλιές και γυρίζω το έργο μου. Κάνω 4 γύρους με 20 sc σύνολο σε κάθε σειρά-γύρο . Μην ξεχνάς σε κάθε τέλος του γύρου να κάνεις 2 θηλιές και να γυρίζεις το έργο σου. Ασφαλίζω και ενώνω το λευκό κομμάτι στο πλάι της μπότας μου κάνοντας sc ενώνοντας τις δύο λευκές πλευρές. Το επάνω κομμάτι το αφήνω ανοιχτό! Έπειτα ενώνω το κόκκινο κομμάτι κάνοντας απλό sc ενώνοντας τις δύο πλευρές! Στο τέλος ασφαλίζω και κόβω την κλωστή μου.
Μπορούμε αν θέλουμε να στολίσουμε την μπότα μας με πομ πον!
Το pattern που χρησιμοποίησα είναι της Bella Coco και μπορείτε να το δείτε live εδώ. Το πώς να φτιάξετε το πομ πον θα το βρείτε στο τέλος. Δεν σας το έγραψα διότι θα ήταν πολύ δυσνόητο εφόσον δεν μπορείτε να δείτε πόσες κλωστές μένουν τη φορά! Οπότε θα δείτε πως να το πλέξετε στο τέλος του video! Ξέρω πως τα video βοηθούν περισσότερο ωστόσο προτιμώ να σας γράφω το σχέδιο στη γλώσσα μας παρά να σας δίνω μόνο το link να το δείτε live! Άλλωστε ίσως κάποιες να μην καταλαβαίνετε πολύ καλά την αγγλική γλώσσα! Ξέρω πως κάποιες δυσκολεύονται μέχρι να συνηθίσουν την ορολογία!

Αυτή μποτούλα θα είναι το δωράκι μου για μία #secret αποστολή φέτος!! Σσσ... Δεν κάνει να πω περισσότερα!!🎄🎅🎄🎅
Ως την επόμενη φορά σε μαμαδογλυκοφιλώ!




You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts