Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Καλώς ήρθες Οκτώβρη! Το banner που έφτιαξα για τον μήνα αυτό!

by - Σάββατο, Οκτωβρίου 01, 2016

Happy 1st October!!

Καλό μήνα σε όλους μας! Σάββατο σήμερα και η ημέρα μας κυλάει χαλαρά στο σπίτι αφού το πρώτο κρύωμα μας χτύπησε την πόρτα!Ο μπαμπάς μας λείπει ταξίδι και το μόνο που μας μένει να κάνουμε είναι να ''σκοτώσουμε'' την ώρα μας φτιάχνοντας διάφορα.. Χτες ξεκίνησα να πλέκω πάλι κολοκύθες όπως ακριβώς και πέρυσι, καρφίτσωσα νέα σχέδια για κουβερτούλες αλλά και θυμήθηκα διάφορα άλλα πλεκτά μου που είχα ετοιμάσει πέρυσι.. Καθώς ετοίμαζα το πρωινό μας στην κουζίνα, κοίταξα τους τοίχους γύρω (τους μαυροπίνακες μου δηλαδή) και σκέφτηκα πως έπρεπε να τους δώσω οπωσδήποτε φθινοπωρινή διάθεση..Έτσι έπιασα δουλειά ύστερα από τις πρώτες γουλιές καφέ που ήπια..
diys October

Το πορτοκαλί είναι το χρώμα που μου θυμίζει την εποχή αυτή.. Αν με ρωτούσες δηλαδή τι χρώμα έχει το Φθινόπωρο θα σου απαντούσα με βεβαιότητα αυτό! Γιατί τέτοιο χρώμα φοράει η φύση λίγο πριν πέσουν τα φύλλα αλλά και γιατί είναι ο μήνας της κολοκύθας!!Αλήθεια εσύ τηρείς το έθιμο του Halloween?? Εγώ ναι χρόνια τώρα και από πέρυσι έχω τον καλύτερο βοηθό όσον αφορά το άδειασμα και την χάραξη της κολοκύθας! Κοίτα πώς την χαράξαμε πέρυσι με ένα click εδώ!..
Που λες, εδώ και μέρες είχα αγοράσει από το αγαπημένο μου βιβλιοπωλείο τα υλικά που χρειαζόμουν για την εποχή αυτή!Ήρθε η ώρα να τα αξιοποιήσω! Σκέφτηκα πως θέλω ένα banner για το craft room μου!..Και έχοντας αυτήν την ιδέα στο μυαλό μου ξεκίνησα!..
diy autumn
Σχεδίασα τα κομμάτια που θα είχε το μπανεράκι μου και έπειτα έγραψα την ευχή μου μέσα! Τόνισα τα γράμματα με έντονο καφέ μαρκαδόρο. Έφτιαξα 4 σημαιάκια για σχέδιο πριν και μετά από κάθε λέξη και άρχισα να κάνω τις τρυπούλες μου ώστε να περάσω τον σπάγκο!..
diy autumn fall
Σχεδίασα με το χέρι λίγα φύλλα και σκέφτηκα να τα κολλήσω στο τέλος κάπου ενδιάμεσα..Έδεσα το banner μου και επιχείρησα να το κρεμάσω στον τοίχο!!Τα χρώματα και οι συνδυασμοί που χρησιμοποίησα με ενθουσίασαν πολύ! (πορτοκαλί-καφέ σκούρο-λαδί)..
fall autumn diy banner
Τώρα μένει να σου το δείξω και στολισμένο! Τι λες σου αρέσει?
diy fall autumn
Καλό μήνα λοιπόν! Ο καιρός θυμίζει περισσότερο φθινόπωρο πια! Το μόνο που μένει για να κλείσει καλά η ημέρα μου είναι να πεταχτώ για το αγαπημένο μου ρόφημα με κολοκύθα και κανέλα!!Φαντάζεσαι που, έτσι??...
Αν περάσεις από τα Starbucks της Γλυφάδας θα με βρεις να απολαμβάνω το αγαπημένο μου Pumpkin Spice Latte και τα μικρά μου τα αγαπημένα τους caramel waffles!!!..

Ως την επόμενη συνάντησή μας σε μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts