Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Chocolate Pannacotta with raspberries..

by - Κυριακή, Ιουνίου 05, 2016

Αγαπημένο μας γλυκό τον τελευταίο καιρό αποτελεί η Pannacotta! Τόσα χρόνια μαμά- ζαχαροπλάστης και δεν επιχείρησα ποτέ να φτιάξω αυτό το τόσο εύκολο γλυκό!Δεν ξέρω γιατί το απέφευγα!!Ώσπου εκεί λίγο πριν τις ημέρες του Πάσχα, που έψαχνα τι γλυκό να φτιάξω για την γιορτή της Stacy's, έπεσα πάνω σε αυτήν λαχταριστή φωτογραφία της γλυκιάς food blogger Craft Cook Love!!Έτσι χωρίς δεύτερη σκέψη αποθήκευσα τον σύνδεσμο στο αγαπημένο μου Pocket και δεν άργησα μετά από λίγες μέρες να το φτιάξω για την γιορτή μας!!...
pannacotta

Η συνταγή όπως θα είδες και πιο πάνω της Αθηνάς είναι τόσο εύκολη και γρήγορη που δεν μου πήρε πάνω από 15 λεπτά να ετοιμάσω αυτό το λαχταριστό γλυκό!!Στόλισε απίστευτα όμορφα το Πασχαλινό μας τραπέζι και κατάφερε να ευχαριστήσει όσους το δοκίμασαν!!..
Αν περιμένετε κόσμο και  έχετε μόλις λίγες ώρες μέχρι να ετοιμάσετε κάτι για να σερβίρετε, δοκιμάστε αυτήν την συνταγή αρκεί να έχετε μπροστά σας τουλάχιστον 5 ώρες ώσπου να σφίξει το γλυκό! Εγώ προτίμησα να βάλω raspberries μιας και είναι τα αγαπημένα μου αλλά και γιατί είχα ήδη φτιάξει ένα cheesecake με δικιά μου μαρμελάδα από φράουλες!Οπότε ήθελα κάτι το διαφορετικό !..
Cheesecake
Την συνταγή μου για το cheesecake μπορείς να την δείς στο νέο φρεσκότατο τεύχος του περιοδικού μας Familives εδώ!!..Εκεί θα βρεις και πολλά άλλα ενδιαφέροντα άρθρα που σίγουρα θα σου φανούν χρήσιμα όχι μόνο τους επόμενους καλοκαιρινούς μήνες που ακολουθούν αλλά και για την υπόλοιπη ζωή σου!!..

Ως την επόμενη συνάντησή μας σε μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts