Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΦΑΛΑΦΕΛ ΡΕΒΥΘΟΚΕΦΤΕΔΕΣ

by - Τρίτη, Απριλίου 19, 2016

Μιας και είπαμε φέτος να τηρήσουμε την νηστεία μας για μεγαλύτερο διάστημα έπρεπε να δοκιμάσουμε και νέες γεύσεις ώστε να μην κουραστούμε με τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά..Η αλήθεια είναι πως με τα ρεβύθια, εγώ προσωπικά, δεν τα πάω καθόλου καλά.Δεν συνηθίζω να μαγειρεύω το συγκεκριμένο όσπριο και δεν ξέρω γιατί.Πολλοί μου έχουν πει πως είναι πολύ νόστιμο.Ίσως επειδή τα παιδιά μου τρελαίνονται για φακές και αρκούμαι σε αυτό.Επειδή, όμως, βρήκα ρεβίθια από φίλο παραγωγό μας είπα να αλλάξω λιγάκι το εβδομαδιαίο μας πρόγραμμα..Και αφού θα έκανα την αρχή μαγειρεύοντας τα, είπα να κάνω κάτι πιο πιασάρικο στο μάτι ή μάλλον στο μυαλό...Ρεβυθοκεφτέδες λοιπόν - ή φαλάφελ στα αραβικά- και οφείλω να ομολογήσω πως θα τους ξαναφτιάξω σίγουρα και αφού τελειώσει η νηστεία!..
Ρεβυθοκεφτέδες
Τα μικρά τους βρήκαν τόσο νόστιμους που μου ζήτησαν και το απόγευμα να δοκιμάσουν ξανά.Η Stacy τα έλεγε ξανά και ξανά κεφτεδάκια ενώ ο Ντίνος βουτούσε κάθε μπουκιά στο γιαούρτι και έλεγε "Γιάμι" όπως συνηθίζει να λέει όταν κάτι του αρέσει πολύ!..
Η συνταγή είναι του αγαπημένου μου Άκη και αν δεν έχετε ξανακάνει ρεβυθοκεφτέδες αυτή είναι μία εύκολη και γρήγορη συνταγή!
Τα συνόδευσα με γιαούρτι και ριζάκι που τρελαίνονται τα πιτσιρίκια μου με τον συνδυασμό αυτό!!..Άραγε υπάρχει κανείς που να μην τρελαίνεται για γιαούρτι με ρύζι?..Εγώ πάντως πεθαίνω!

Η διατροφική αξία του ρεβυθιού είναι τεράστια μιας και αποτελεί φυσική πηγή πρωτείνης ισάξιας του κρέατος, του γάλακτος και της σόγιας!Είναι πλούσιο σε φολικό οξύ, ασβέστιο, σίδηρο, υδατάνθρακες, μαγνήσιο, χαλκό, κάλλιο και άλλες βιταμίνες!
Δοκίμασέ τα και θα με θυμηθείς..
Ως την επόμενη συνταγή που θα δοκιμάσω σε μαμαδογλυκοφιλώ!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts