Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

ΝΗΣΤΙΣΙΜΟ ΣΟΚΟΛΑΤΕΝΙΟ CAKE

by - Παρασκευή, Απριλίου 22, 2016

Πώς γίνεται ένα cake να είναι νηστίσιμο αλλά και αμαρτωλό συνάμα??..Γίνεται αν την εκτέλεσή του την έχει αναλάβει ο Άκης, φίλη μου!Φαντάζομαι καταλαβαίνεις για ποιο λόγο!Αυτό το παλικάρι έχει την ικανότητα να με ξεσηκώνει με κάθε του συνταγή!Μόλις ανεβάσει κάτι νέο στην σελίδα του και μου κάνει click δεν χάνω καιρό να την δοκιμάσω και εγώ με την σειρά μου!Τον αγαπώ για πολλούς λόγους..Γιατί είναι Θεσσαλονικιός και κοντοχωριανός, γλυκός, ευγενικός και απίστευτος chef -για μένα τουλάχιστον!-Έτσι, λοιπόν, μιας και περίμενα κάποιες φίλες για καφεδάκι σκέφτηκα να δοκιμάσω τη νέα του σοκολατένια νηστίσιμη αλλά τόσο αμαρτωλή για μένα συνταγή για cake!
Cake σοκολάτας χωρίς αυγά, βούτυρο και mixer γίνεται??Και όμως γίνεται!
Κεικ χωρίς αυγά βούτυρο και μίξερ

Είναι ένα εντελώς διαφορετικό cake πιστεύω από όσα έχω  κάνει ως σήμερα!Η γέμισή του ειδικά είναι ένα όνειρο!Ο συνδυασμός ταχινιού και μελιού με την κουβερτούρα απλά τα "σπάει", αν μου επιτρέπετε-αι η φράση αυτή!..Δεν σου κρύβω πως όταν χρειάστηκε να το κόψω στη μέση άρχισε να μου σπάει σε μεγάλα (ευτυχώς) κομμάτια η ζύμη, παρότι περίμενα υπομονετικά να κρυώσει πριν την κόψω. Ωστόσο δεν πτοήθηκα, αλλά γέμισα με το μείγμα μου τη μέση του και έπειτα στόλισα ωραιότατα το πάνω μέρος.Έτσι το γλάσο μου άρχισε να λιώνει ομοιόμορφα πάνω από το cake μου και έγινε αυτό το θεσπέσιο γλυκάκι που εγώ θα το ονομάσω ως cake υπερπαραγωγή για την περίοδο της νηστείας!..
Κέικ χωρίς αυγά βούτυρο και μίξερ
Στο σημείο αυτό θέλω να σου εκμυστηρευτώ μία έξυπνη λύση αν δεν σου έχει μείνει κουβερτούρα αλλά παρόλα αυτά θέλεις να στολίσεις κάποιο cake σου με σοκολάτα...Δες μία έξυπνη ιδέα που έχω να σου προτείνω!..
Νηστίσιμο γλάσο σοκολάτας: 

  • 6 κουταλιές της σούπας βιτάμ
  • 4 κουταλιές της σούπας κακάο σε σκόνη
  • 1 και μισό κουταλάκι του γλυκού λικέρ ή κονιάκ (ότι έχεις)
  • 120 γρ. άχνη ζάχαρη
  • Λιώνεις σε μπεν μαρι και έτοιμο το γλάσο σου!

Εμείς πάντως ξετρελαθήκαμε με τον συνδυασμό των συγκεκριμένων υλικών!Μια επίσης ωραία ιδέα θα ήταν να στολίσεις το συγκεκριμένο cake με τριμμένο φυστίκι Αιγίνης από πάνω!..Μέχρι την επόμενη μαμαδοσυνταγή που θα δοκιμάσω σε μαμαδογλυκοφιλώ!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts