Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Η τούρτα του μπαμπά!

by - Δευτέρα, Μαρτίου 21, 2016


Daddy's 40 Birthday Cake!
Πόσες από εσάς φίλες μου, θέλετε μία τούρτα η οποία θα σας λύσει τα χέρια τις δύσκολες ημέρες που τρέχετε και δεν φτάνετε αλλά παρόλα αυτά πρέπει να ετοιμάσετε μία νόστιμη και μαμαδίστικη??..Μία τέτοια τούρτα είναι η σημερινή και χαίρομαι τόσο πολύ που η καλή μου αδερφή, σαν μεγαλύτερη πάντα και εμπειρότερη-κατά 8 χρόνια, να τα λέμε και αυτά-μου έδωσε πριν 3 χρόνια αυτήν την καταπληκτική ιδέα για εύκολη τούρτα στη στιγμή, και μάλιστα όχι του κουτιού από το super market, μιας και δεν θα τις προτιμούσα ποτέ..Ο μπαμπάς μας γύρισε στα 40 και παρότι ήμασταν άρρωστοι οικογενειακώς έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο να το γιορτάσουμε έστω και λίγο..Έτσι ανασκουμπώθηκα και μπήκα στην κουζίνα μου με τις μαρίζ  και τα κατσαρολικά μου για μόλις 20 λεπτά..ΩΩ!!Ναι!Τόσο μου πήρε να φτιάξω την τουρτίτσα αυτήν!!
η τούρτα του μπαμπά

Την συγκεκριμένη συνταγή την έχω χρησιμοποιήσει και σε άλλες ειδικές περιπτώσεις στο παρελθόν αλλά με διαφορετική διακόσμηση..Σου την έχω δείξει με κιτ-κατ τριγύρω στα 28α γενέθλιά μου αλλά και σαν το απίθανο μπισκοτογλυκό της μαμάς!...Το καλό με αυτήν την συνταγή είναι πως μπορείς να την κάνεις ότι θέλεις..Να την σερβίρεις σαν γλυκό ψυγείου, σαν τούρτα, σαν γλυκό σε ατομικό ποτήρι..Όπως προτιμάς εσύ κάθε φορά..Εμένα πάντως, αν δεν έχω χρόνο να ετοιμάσω πατεσπάνι και θέλω κάτι πιο γρήγορο τότε σίγουρα κάνω αυτήν χωρίς 2η σκέψη..
Τα υλικά σου τα έχω δώσει στις 2 αναρτήσεις που σου ανέφερα πιο πάνω οπότε τσέκαρέ τα εκεί αν θέλεις!..
η τούρτα του μπαμπά
Αυτήν τη φορά λοιπόν επέλεξα να την διακοσμήσω με μπισκότα πτι-μπερ τριγύρω που δεν λείπουν ποτέ από τα κουτιά με τα μπισκότα μας, μιας και τα αγοράζουμε τρία-τρία, και από πάνω πασπάλισα με 2 ειδών κας κας που είχα αποθηκευμένα από την γιορτή των ερωτευμένων..Καρδούλες και αστεράκια λοιπόν για τον μπαμπά μας, γιατί αξίζει πολλά και ας μην του το δείχνουμε καμιά φορά!!(έχει και αυτός τα παράπονά του, τι να κάνουμε!)..

Αν ποτέ θελήσεις, λοιπόν, γρήγορη λύση για τούρτα και εμφανίσιμη συνάμα επιχείρησε την και θα με θυμηθείς!!..Εμάς μας αρέσει πολύ!

Αν σου φάνηκε ενδιαφέρον αυτή η πρότασή μου μην ξεχάσεις να την μοιραστείς και με μία φίλη σου!
Ως την επόμενη μαμαδοσυνταγή που δεν θα σε παιδέψει για πολύ, σε μαμαδογλυκοφιλώ!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts