Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Τάρτα με σπανάκι και φέτα!

by - Σάββατο, Φεβρουαρίου 20, 2016

Τάρτα με σπανάκι, φέτα, κρεμμυδάκι και άλλα μυρωδικά!..
Δεν ξέρω αν σου αρέσουν οι τάρτες και αν τις προτιμάς για το κυρίως γεύμα ή για το βραδινό σου, εμείς πάντως οικογενειακώς τις τιμούμε δεόντως..Δεν έχουμε ιδιαίτερη προτίμηση στο αν θα είναι αλμυρή ή γλυκιά...Μας αρέσουν και τα δύο είδη εξίσου..Αν όμως πρόκειται για αλμυρή και έχω ήδη σπανάκι στο ψυγείο μου φρέσκο από τον καλό μου μανάβη, ή έτοιμο ζεματισμένο και καθαρισμένο στο polybag μου στην κατάψυξη..ε..τότε σίγουρα θα είναι αλμυρή με σπανάκι φέτα και ότι άλλο μου κάνει κέφι και ταιριάζει να βάλω..Χωρίς υπερβολή, νομίζω πως την συγκεκριμένη συνταγή θα την λατρέψεις όχι μόνο γιατί είναι εύκολη στον τρόπο εκτέλεσης αλλά κυρίως γιατί θα έχεις ένα υγιεινό πιάτο να προσθέσεις σε ένα από τα γεύματα της ημέρας σου..
Σπανάκι,φέτα και μυρωδικά όλα σε μία τάρτα

Την συνταγή αυτήν την ανακάλυψα τον περασμένο Οκτώβρη σε αναζήτηση για κολατσιό του μικρού μου στο σχολείο..Μιας και είχα δοκιμάσει αρκετά σε ψωμί, cake και pies σκέφτηκα πως είχε έρθει η ώρα της τάρτας!Ω...ναι...Αναζήτησα λοιπόν μία εύκολη συνταγή για αλμυρή βάση τάρτας..Έψαξα από εδώ..Έψαξα από εκεί..Διάβασα αρκετές ώσπου να πετύχω μία που να μου αρέσει περισσότερο και σαν διαδικασία..Ήθελα επίσης, η συνταγή να περιέχει εικόνες..(για να μου γίνει πιο κατανοητή η διαδικασία..χιχι)..Οπότε κατέληξα σε αυτήν εδώ την συνταγή για τάρτα αλμυρή με σπανάκι...Απλή, κατανοητή...Ακολούθησα πιστά όλα τα βήματα και η επιτυχία της τάρτας ήταν αδιαμφισβήτητη..Γευστική και πλούσια σε σίδηρο μιας και το σπανάκι βοηθά το ποντικάκι του χεριού μας να μεγαλώσει λιγάκι παραπάνω και να δυναμώσει τόσο ώστε να κολυμπάμε ακόμη καλύτερα..( η δική μας ιστορία για το σπανάκι)....
Την συνταγή αυτή μάλιστα επέλεξα να την φτιάξω  και στο 1ο brunch που διοργάνωσα στο σπίτι μου με φίλες bloggers ...Τα σχόλιά των κοριτσιών ήταν ικανοποιητικά καλά και χάρηκα πολύ για αυτό!..
σπανάκι, φέτα και μυρωδικά σε μία μόνο τάρτα
Αν την δοκιμάσεις μην ξεχάσεις να μου πεις πως σου φάνηκε..
Προς το παρόν σε μαμαδογλυκοφιλώ!
Έμεινε ένα τελευταίο κομματάκι και λέω να προλάβω να το απολαύσω τώρα που επικρατεί ησυχία στο σπίτι..Δεν τις χάνεις τέτοιες ευκαιρίες..χιχιχι..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts