Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Ωδή στη Φιλία}

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 10, 2016


Σήμερα έρχομαι λιγάκι στεναχωρημένη να γράψω στην στήλη μου Lazy nights ίσως και απογοητευμένη, σίγουρα όμως πιο συνειδητοποιημένη όσο ποτέ..Ένα διαφορετικό post από όλα τα υπόλοιπα. Ένα post για την {Φιλία} και ότι συνεπάγεται αυτή..


Μία λέξη τεράστια, με βαριά σημασία..Δεν υπάρχει ανθρώπινος δεσμός που να έχει υμνηθεί περισσότερο..Έχουν γραφτεί για αυτήν άπειρα στιχάκια, αποφθέγματα, γνωμικά, παροιμίες, βιβλία και τραγούδια...Τι σημαίνει φιλία για τον καθένα είναι κάτι το εντελώς υποκειμενικό..Ξέρεις από τη στιγμή που μπήκα στον χώρο του blogging άρχισα να εκτιμώ πολύ διαφορετικά την λέξη αυτή..
Δημιούργησα φιλίες με ανθρώπους που έχω συναντήσει ελάχιστα, ανθρώπους δοτικούς που δεν έχουν κανένα συμφέρον απέναντί μου, με γνωρίζουν μόνο από τις αναρτήσεις μου και όμως εκδηλώνουν συναισθήματα αγάπης και καλοσύνης..Μέσα από την ενασχόληση μου, όμως, με το blogging κατάλαβα και ποιοι από τους ήδη υπάρχοντες φίλους μου ξέρουν πραγματικά ποια είμαι και με εκτιμούν...
Τα social media έχουν ένα κακό...Ή μάλλον οι άνθρωποι που τα χρησιμοποιούμε έχουμε ένα κακό..Μέσω αυτών προβάλουμε πεποιθήσεις, όνειρα, πιστεύω κάποιες φορές με όχι τόσο κομψό τρόπο..Ορισμένοι πολλές  φορές κατηγορούν και σχολιάζουν άσχημα καταστάσεις και δημόσια πρόσωπα χωρίς να σκεφτούν πως κάποιος που θα το διαβάσει ίσως να έχει αντίθετη άποψη από αυτούς και μπορεί να το πάρει προσωπικά (εφόσον έχει προχωρήσει σε χαρακτηρισμούς)..Αυτό είναι κάτι που με ενοχλεί για αυτό και ποτέ δεν αναρτώ πολιτικά posts ή δημοσιεύσεις με βαριά κατηγορώ και τα συναφή..
Πόσες φορές αλήθεια έχεις δημιουργήσει φίλους κατά συνθήκη??..Εγώ δυστυχώς πολλές! Είτε λόγω του συζύγου μου, είτε λόγω δουλειάς, είτε λόγω πανεπιστημίου..Εκεί δεν πρόκειται για πραγματική φιλία..Αυτό είναι σίγουρο.Υπάρχουν στιγμές που οι καταστάσεις σε οδηγούν να δεθείς λιγάκι παραπάνω με άτομα από αυτήν την κατηγορία και στο τέλος αναθεματίζεις την ώρα και την στιγμή που το έκανες..Δυστυχώς, δεν μπορείς να το αποφύγεις..
Εκεί που έχω, όμως, εγώ την μεγαλύτερη "επιτυχία" είναι στις λυκοφιλίες...Άνθρωποι που νομίζω πως είναι ειλικρινείς, ευαίσθητοι και φιλότιμοι στην πορεία αποδεικνύονται πως πίσω από την πλάτη μου μιλούν άσχημα. That's life θα μου πεις!..Άνθρωποι που τους άνοιξα το σπίτι μου, τους έβαλα στην οικογένειά μου, τους πρόσφερα ότι μπορούσα και διέθετα μου γύρισαν την πλάτη. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό που έχουν αυτοί οι τύποι ανθρώπου είναι η τάση να κατηγορούν τους άλλους ενώ δεν είναι παρόντες στη συζήτηση. Ποιος όμως σου εγγυάται πως δεν κάνουν το ίδιο και με σένα?Ακούγεται λιγάκι μπερδεμένο αλλά προσπάθησε να το κάνεις εικόνα..
Τι είναι, όμως, πραγματική φιλία??..Ποιος μπορεί να δώσει έναν ορισμό?Πόσοι την έχουμε βιώσει και αισθανθεί?..
Πως μπορείς να ξέρεις αν η φιλία σου θα κρατήσει για πάντα?
Δεν μπορείς να ξέρεις! Απλά ρισκάρεις έχω να συμπληρώσω εγώ! 
Η δική μου εμπειρία έχει να μου πει το εξής...
via http://www.rosehilldesigns.blogspot.gr/
Φίλος είναι αυτός που θα σου σταθεί όχι μόνο στην απώλεια, στην στεναχώρια, στις δυσκολίες...Ναι, χρειάζεσαι πολύ τον φίλο σου όταν είσαι χάλια, στεναχωρημένος, πληγωμένος και τα συναφή..Τον χρειάζεσαι ακόμη περισσότερο, όμως, στην ευτυχία σου, στην επιτυχία σου, στην αναγνώρισή σου..
Οι δικοί μου φίλοι είναι μετρημένοι στα δάχτυλα τους ενός χεριού..Στα 30 μου, σχεδόν, χρόνια έχω να πω πως ίσως να είναι και λιγότεροι από 4..Υπήρξαν πλάι μου στην χειρότερη στιγμή της ζωής μου...Μου κράτησαν το χέρι στις 2 μου γέννες..
Με στόλισαν όταν ντύθηκα νύφη και με έκαναν να κλάψω λίγο πριν πάρω το μονοπάτι για το παρεκκλήσι που θα μου άλλαζε τη ζωή..Είναι μαζί μου σε κάθε νέο μου ξεκίνημα και με ενθαρρύνουν συνεχώς να μην τα παρατήσω..Δεν μου χαιδεύουν τα αυτιά και δεν ήταν λίγες οι φορές που ήρθαμε σε διαμάχη για πολλά ζητήματα στα τόσα χρόνια φιλίας..Οι 2 μου αγαπημένες φίλες κρατούν γερά από τα παιδικά μου χρόνια..Η μία από τα πολύ πολύ παιδικά μου χρόνια και η άλλη από τα εφηβικά..
Δεν μιλάμε καθημερινά, μιας και δεν μας το επιτρέπουν οι υποχρεώσεις μας,..Δεν βρισκόμαστε συχνά μιας και μας χωρίζουν πολλά χιλιόμετρα..Ξέρω, όμως, πως αν σφυρίξω θα εμφανιστούν δίπλα μου..Ξέρουν πως αν σφυρίξουν θα πάρω το πρώτο αεροπλάνο..
via http://www.rosehilldesigns.blogspot.gr/

Κάτι που διάβασα πρόσφατα και μου άρεσε πολύ είναι αυτό..
"Σκέψου αν θα αισθανόσουν άνετα να δώσεις το κλειδί του σπιτιού σου στους 2 καλύτερους σου φίλους. Αν όχι βρες άλλους καλύτερους φίλους.." H. Jackson Brown
Όπως και να έχει, ο χρόνος είναι αυτός που θα κρίνει καλύτερα..
Οι σοφοί είπαν...
  • "Ο χρόνος ανακαλύπτει την αλήθεια" Σοφοκλής
  • "Ο καλύτερος σύμβουλος είναι ο χρόνος" Πιττακός 
  • "Κρίνει φίλους ο καιρός, ως χρυσόν το πυρ" Μένανδρος
Οι δικοί μου φίλοι είναι συνοδοιπόροι μου, δεν έχουμε απαραίτητα τους ίδιους στόχους ούτε και τα ίδια όνειρα ζωής..Έχουμε, όμως, σίγουρα τα ίδια κίνητρα, ίδιες αξίες και μας συνδέει αμοιβαίος σεβασμός..Αγαπάμε την διαφορετικότητά μας και στηρίζουμε τις επιλογές μας αμφότερα! Μας εμπνέουν τα ίδια πράγματα πολλές φορές αλλά και όταν κινούμαστε σε διαφορετικά μήκη κύματος αισθανόμαστε πάλι κοντά ο ένας στον άλλον! Δεν κρίνουμε ούτε σαμποτάρουμε!Απλά παρατηρούμε και supportαρουμε!
Το ευχάριστο είναι πως οι φίλες μου αυτές, οι πραγματικές, ήδη έχουν αρχίσει να αυξάνονται!Το blogging μου έχει χαρίσει ήδη 3 υπέροχους ανθρώπους και εύχομαι πάντα να κρατά η μία το χέρι της άλλης!

Και κάτι που μας απασχόλησε και σήμερα στην ομάδα μας..
Σε όλες αυτές -ους που μας θεωρούν  φαντασμένες γιατί μας αρέσει να  μοιραζόμαστε σκέψεις προσωπικές, συνταγές, ταξίδια, προορισμούς και κατασκευές έχω πω ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί μου δίνουν ακόμα περισσότερη δύναμη να συνεχίσω! Αυτό που με στεναχωρεί είναι πως ανάμεσα σε αυτούς που ενστερνίζονται την παραπάνω άποψη, τυγχάνει να είναι ''φίλη'' μου, αλλά από εκείνους τους ''κατά συνθήκη φίλους'' ξέρεις..Με στεναχωρεί πολύ που είμαστε τόσο πίσω ιδεολογικά από τον υπόλοιπο κόσμο, γιατί το blogging στο εξωτερικό αποτελεί κανονικό επάγγελμα, για το οποίο μάλιστα πληρώνονται αδρά οι bloggers..Στην χώρα μας είναι κάτι το κατακριτέο και επιλήψιμο..
Δεν ξέρω αν σε κούρασα με την σημερινή μου ανησυχία- φιλοσοφία! Ωστόσο, θα ήθελα πολύ να διαβάσω τα σχόλιά σου!
Ως την επόμενη συνάντησή μας, σε μαμαδογλυκοφιλώ!






You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts