Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Apple bars!!

by - Κυριακή, Ιανουαρίου 10, 2016

Αφράτες μπάρες μήλου..


Το μήλο για εμάς αποτελεί καθημερινό snack κατά τη διάρκεια της ημέρας..
Είμαι από τις τυχερές μαμάδες που τα παιδιά τους τρώνε φρούτα..
Τα μήλα και τις μπανάνες η αλήθεια είναι πως δεν τα προλαβαίνουμε..
Άλλωστε μην ξεχνάμε πως ένα μήλο την ημέρα τον γιατρό τον κάνει πέρα, όπως πολύ σωστά λέει και η παροιμία μας..
Το φρούτο όμως αυτό μας αρέσει πολύ να το χρησιμοποιούμε και στις συνταγές μας, όσες έχουν να κάνουν με πίτες, τάρτες, κέικ, muffins και cupcakes...
Άνοιξα λοιπόν το αγαπημένο μου βιβλίο συνταγών με χαμηλές θερμίδες της Marisa's και αποφασίσαμε με τον μικρό μου μάγειρα να φτιάξουμε αυτήν την φορά μπάρες μήλου!!

Τι θα χρειαστείτε : 

  • 99gr. υγρή μαύρη ζάχαρη
  • 54 gr. κρυσταλλική ζάχαρη
  • 57 gr. βούτυρο
  • 1 μεγάλο ασπράδι
  • 1/σ κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
  • 168 gr. αλεύρι για όλες τις χρήσεις
  • 1 κ.γ. μπέικιν πάουντερ
  • 1/4 κ.γ. αλάτι
  • 3/4 κ.γ. κανέλα
  • 2 μεγάλα μήλα σε κύβους (εγώ έβαλα Φούτζι)
  • 28 gr. καρύδια προαιρετικά 
Ζεστάνετε το βούτυρο σε μια μικρή κατσαρόλα με τα 2 είδη ζάχαρης ώσπου να λιώσει και να ενοποιηθεί το μείγμα.Αφήστε το να κρυώσει.
Προθερμάνετε το φούρνο στους 170 βαθμούς και λαδώστε ένα ταψάκι. τετράγωνο κατά προτίμηση, διαστάσεων 20x20 .
Ανακατέψτε σε μια λεκάνη το αλεύρι με το με το μπέικιν, το αλάτι και την κανέλα.
Κόψτε τα μήλα σε κύβους.
Σε ένα μικρό μπολ ρίξτε το ασπράδι και ανακατέψτε το με τη βανίλια και με 1 1/2 κ.σ. νερό.
Ρίξτε το υγρό μείγμα με το μείγμα του αλευριού μέσα στην κατσαρόλα με τη ζάχαρη και το βούτυρο και ανακατέψτε ώσπου να ενωθούν καλά τα υλικά!
Προσθέστε τα μήλα και απλώστε το μείγμα στο ταψί.Επειδή το μείγμα είναι παχύρευστο εγώ έβρεξα λίγο το χέρι μου ώστε να μπορώ να απλώσω το μείγμα μου ομοιόμορφα στο ταψάκι..

Νομίζω πως είναι από τα πιο υγιεινά σνακ που έχω ετοιμάσει για το κολατσιό του μικρού στο σχολείο..!!Είναι ιδανικό και τα πιτσιρίκια αλλά και για εμάς την ώρα του δεκατιανού για παράδειγμα...Και είναι 45% ελαφρύτερες από τις υπόλοιπες μπάρες μήλου, όπως μας πληροφορεί η ίδια η Marisa στο βιβλίο της!

Η συγκεκριμένη δοσολογία είναι για 12-16 μπάρες και η καθεμία έχει 143 θερμίδες.
3,5% λιπαρά     20 γρ. υδατάνθρακες    11 mg. χοληστερίνη

*η συνταγή, η εκτέλεση και οι θερμίδες είναι όλα από το βιβλίο της συγγραφέως*

Για περισσότερες ιδέες για σνακ ρίξτε μια ματιά εδώ!!

Σας μαμαδογλυκοφιλώ!



You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts