Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Diy Chalkboard!!

by - Παρασκευή, Νοεμβρίου 13, 2015

Η εβδομάδα αυτή με βρήκε πολύ ανήσυχη!Ίσως να φταίει και ο καιρός δεν ξέρω, αλλά πραγματικά όλα μου έφταιγαν μέσα στο σπίτι!Από την προηγούμενη εβδομάδα ξεκίνησα τις αλλαγές τόσο στη διακόσμηση όσο και στη διαρρύθμιση!Ωστόσο, από μέρες ήθελα να φτιάξω λιγάκι το craft room!Πρόκειται για ένα δωματιάκι σχετικά μικρό, προέκταση της κουζίνας μου, στο οποίο έχω τον λεγόμενο μπακάλη μου αλλά και το τραπεζάκι δραστηριοτήτων των παιδιών..Εκεί ζωγραφίζουν, πλάθουν πλαστελίνες και δημιουργούν γενικότερα τα δικά τους..Και οι δύο τοίχοι δεξιά και αριστερά αυτού του χώρου ήταν μέχρι πρότινος "διακοσμημένοι'' με μαρκαδόρους από την μικρή μου Stacy..Όσες φορές και αν της είπα ότι ζωγραφίζουμε μόνο στο χαρτί, αυτή συνέχισε να κάνει το δικό της..Και επειδή δεν ήθελα να της στερήσω την χαρά να ζωγραφίζει και να εναλλάσσει τα χρώματα των μαρκαδόρων έτσι όπως μόνο αυτή ξέρει, σκέφτηκα να μετατρέψω τους τοίχους αυτούς σε μαυροπίνακες ...
chalkboard

Η αλήθεια είναι ότι είναι piece of cake!Εντελώς ευκολάκι και μάλιστα δεν θα σου κοστίσει περισσότερο από 20 ευρώ..Πόσο μάλλον αν διαθέτεις την βούρτσα και το σκαφάκι!Επειδή εγώ δεν τα είχα, μου κόστισαν όλα μαζί τόσο περίπου!Μη ξεχάσεις να πάρεις μια ταινία ώστε να οριοθετήσεις το πλαίσιο που θέλεις να μετατρέψεις σε μαυροπίνακα..Τον τρόπο τον βρήκα στον αγαπημένο μου Σπύρο Σούλη εδώ..
diy
Before
Οι συγκεκριμένοι τοίχοι πριν είχαν τα χάλια τους ..Από νωρίς το πρωί λοιπόν έπιασα δουλειά, μιας και χρειάζεται 2 χέρια και καμιά ώρα σίγουρα για να στεγνώσει το πρώτο..Ήθελα όταν θα επιστρέψει ο μικρός από το σχολείο να είναι όλα στη θέση τους..Του το φύλαγα για έκπληξη..Η μικρή από την άλλη απασχολήθηκε στο τραπέζι της κουζίνας με πλαστελίνες και δεν ακούστηκε καθόλου, παρά μόνο όταν αρχίσαμε να λέμε τα δικά μας τραγουδάκια..
diy
After
Το αποτέλεσμα ήταν εξαιρετικό..Τα μάτια του Ντίνου άστραψαν μόλις αντίκρισαν τις αλλαγές στους τοίχους και δεν άφησε δευτερόλεπτο να πάει χαμένο..Αμέσως πήρε τις κιμωλίες του και άρχισε να ζωγραφίζει!Μάλιστα, ενώ στην αρχή είχα σκεφτεί να κάνω τον έναν τοίχο μόνο, αποφάσισα την τελευταία στιγμή να μετατρέψω και τον απέναντι..Ο χώρος είναι πολύ φωτεινός από μόνος του, διαθέτει και παράθυρο, οπότε δεν είχα ενδοιασμούς μην τυχόν σκοτεινιάσει λόγω του πολύ μαύρου τριγύρω..
diy
Έτσι σε λιγότερο από 3 ώρες συνολικά ξεμπέρδεψα...Δεν χρειάστηκε να κουραστώ ιδιαίτερα!Η αλήθεια είναι ότι στην δική μας περίπτωση βοήθησε πολύ ο καιρός, μιας και η θερμοκρασία σήμερα ήταν ιδανική για να στεγνώσει ακόμη πιο γρήγορα η μπογιά μας..
Δεν σου κρύβω πως νόμιζα ότι θα χρειαζόταν περισσότερη ώρα για αυτό..Ίσως για αυτό το λόγο να το καθυστερούσα...Του το είχα υποσχεθεί, όμως, και ο λόγος μας είναι λόγος.Δεν τον αθετούμε ποτέ.
Έτσι πέρασε ένα ολόκληρο απόγευμα δημιουργικά, ζωγραφίζοντας διάφορα!Που και που έσβηνε και διόρθωνε.Τουλάχιστον 3 φορές μου είπε ότι το μέρος αυτό του σπιτιού μας είναι το πιο cool από όλα!Ακόμη και από τη σκηνή στο δωμάτιό του..Υπάρχει άραγε τίποτα καλύτερο από τα γεμάτα ικανοποίηση μάτια του παιδιού σου?..Δεν νομίζω..
diy
Τώρα όσον αφορά κάποιες λεπτομέρειες..Έδωσα ύψος στον μαυροπίνακα γιατί είχα σκοπό..Στις φωτογραφίες δεν μπορείς να το αντιληφθείς καλά, αλλά έχεις ύψος 1.60 μέτρα στο περίπου ο ένας και 1,80 ο άλλος..Ο δεξιός είναι για τις ανακοινώσεις μας αλλά και τα νέα πράγματα που θα μαθαίνουμε, όπως αριθμοί- γραφή αλφαβήτου και τα λοιπά, ενώ στον αριστερό τοίχο το πάνω μέρος είναι ολόδικό μου και από εκεί που αρχίζει να φτάνει ο μικρός μπορεί να ζωγραφίζει ελεύθερα, ότι θέμα θέλει αυτός κάθε φορά...
Εγώ άρπαξα την ευκαιρία και ήδη σχεδίασα το δικό μας Christmas Countdown Calendar!
chalkboard

Η ευχαρίστηση ήταν και δική μου να σου πω την αλήθεια!Το χάρηκα που άλλαξα κάτι με τα ίδια μου τα χέρια..Δεν έχω ξαναβάψει στη ζωή μου..Μέχρι τώρα αναλάμβανε ειδικό συνεργείο αυτή τη δουλειά!Σήμερα, όμως, ένιωσα πολύ όμορφα με αυτήν την εργασία..Το βρήκα αγχολυτικό το βάψιμο δεν ξέρω γιατί..Οπότε σκέφτομαι να βάψω ακόμη δυο τοίχους που θέλω να δώσουν άλλη νότα στο καθιστικό μας, αλλά και τους τοίχους της κρεβατοκάμαρας!Τι λες θα τα καταφέρω?..Τ χρώματα που θα επιλέξω είναι της άμμου, της μόκας, και του σμαραγδιού..Fingers crossed!

Αν βαρέθηκες και εσύ τα ίδια και τα ίδια, ξεκίνα να κάνεις αλλαγές από μόνη σου!Μεράκι θέλει και όρεξη!Εντάξει και λιγάκι φαντασία!Τον χρόνο θα τον βρεις δεν υπάρχει περίπτωση!
Ελπίζω να σου άρεσε το νέο μου Do It Yourself !..
Σε μαμαδογλυκοφιλώ!

Και φυσικά μετά από λίγο καιρό έβαψα και το τοίχο πίσω από το τραπεζάκι της κουζίνας μας, όπου σκέφτομαι να ανακοινώνω το μενού της ημέρας!!χιχιχι...


p.s. Μπορείς να δεις και την προσπάθεια της φίλης μου της Γεωργίας από το 4seasons with Geo εδώ, αλλά και της Μαρίας στο Oops!!Blogara!!!


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts