Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Οι δικές μου βιβλιο-και όχι μόνο-υστερίες...

by - Παρασκευή, Νοεμβρίου 06, 2015

Αυτός ο μήνας είναι των αλλαγών σας το διαβεβαιώ...
Συνήθως αυτό με πιάνει την άνοιξη που ανοίγει ο καιρός και ετοιμαζόμαστε για το καλοκαιράκι..Φέτος, όμως, με έπιασε λίγο πριν αρχίσει για τα καλά το κρύο!Τα έχω βάλει στην κυριολεξία με το σπίτι..Έχω αλλάξει θέση τα έπιπλα..Τα διακοσμητικά έχουν γνωρίσει κάθε γωνιά του σπιτιού που μέχρι τώρα δεν την είχαν ξαναδεί..Πολλές κορνίζες κρύφτηκαν και άλλες πάλι έκαναν την νέα τους εμφάνιση στο χώρο!Το μόνο που μένει είναι μου φέρουν τα μάλλινα χαλιά ώστε να είμαι απολύτως έτοιμη να στολίσω τέλος του μήνα..
Η ανησυχία μου αυτή έχει αγγίξει και το θέμα της μαγειρικής- κιλών- αγυμνασιάς του κορμιού μου..Όλα μαζί σου λέω..Τι μύγα με τσίμπησε ένας Θεός το ξέρει!..Έπρεπε να με τσιμπήσει από καιρό θα πω εγώ...

Που λες, ξεκίνησα γυμναστική..Και όπως σχολίασε και μία φίλη blogger, είπα να πιάσω τον ταύρο από τα κέρατα!Με τη βοήθεια ενός νέου personal trainer κάποια απογεύματα της εβδομάδος θα δοκιμάζω την "τύχη" μου στο TRX..Πρόκειται για ένα ιδιαίτερο τύπο εκγύμνασης, έντονο και απαιτητικό!Γυμνάζεσαι αποκλειστικά και μόνο χρησιμοποιώντας το ίδιο σου το κορμί!Χρησιμοποιώντας τη βαρύτητα και το βάρος του σώματος μου θα ξυπνήσουν οι μυς μου ώστε να επανέλθει πάλι η ισορροπία στο σώμα μου και η ευλυγισία..Σήμερα 2 μέρες μετά από την πρώτη μου επαφή, έχω να πω ότι μπορεί να είναι σαν να έχω φάει μπουνιές σε όλο μου το σώμα, ανυπομονώ όμως για την επόμενη συνάντησή μας!Εγώ, προσωπικά, ξέσπασα στους ιμάντες!Εκτονώθηκα και θέλω πολύ αυτού του είδους η "εκτόνωση" να γίνει μέρος της ζωής μου!
Φεύγοντας από εκεί, λοιπόν, -σχεδόν σερνόμουν να σου πω την αλήθεια- συνειδητοποίησα πως ήρθε η ώρα για την μεγάλη στροφή..Λέω να δώσω ένα τέλος σε ορισμένα φαγητά χωρίς όμως να αφήσω στην άκρη το hobby μου..Καιρός να δοκιμάσουμε νέες γεύσεις συνεχίζοντας να περνάω ευχάριστα στην κουζίνα μου!Είναι για μένα αγχολυτικό να μπαίνω στις κουζίνα!Ειδικά όταν πρόκειται για ζαχαροπλαστική!Μου αρέσει να περνάω τις ώρες μου εκεί με τα μικρά φτιάχνοντας λιχουδιές..Και όπως πολύ σωστά το θέτει και η -νέα- αγαπημένη μου Marisa Churchill  " Η ζωή είναι πολύ μικρή για να μην τρως επιδόρπιο!" ...
Έτσι, λοιπόν, χωρίς 2η σκέψη παρήγγειλα το βιβλίο της αλλά και αυτό του λατρεμένου μου Jamie Oliver που αφορά τις υπερτροφές.....

Θα μάθουμε να τρώμε γλυκά με πιο υγιεινά και low fat συστατικά και καλό μαγειρεμένο μαμαδίστικο φαγητό σε συνδυασμό με τα περιβόητα Superfoods....Μάλιστα πολλοί διάσημοι του εξωτερικού ήθελαν τα μυστικά της Μαρίσας για τα γλυκά που δεν παχαίνουν!Την πρώτη της συνταγή που θα δοκιμάσω θα την μοιραστώ σίγουρα μαζί σας..Γιατί όχι και τις επόμενες που θα ακολουθήσουν!Το ίδιο ισχύει και για τον λατρεμένο Jamie..Μην τον αδικήσω..ντροπή..
Με λίγη θέληση και προσπάθεια θα υιοθετήσω και εγώ τον δικό μου Sweet and Skinny τρόπο ζωής..Χωρίς το αίσθημα της στέρησης..
Fingers crossed για μένα φίλη μου....XX
Παρακαλώ την θετική σας ενέργεια!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!
Σμουτς!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts