Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

{Once upon a time there was an apple pie!} Συνταγή για μηλόπιτα!

by - Κυριακή, Οκτωβρίου 11, 2015

My mother's apple pie!~ 

Μιας και το τελευταίο διάστημα βλέπω φανατικά Once Upon a Time - όσοι το βλέπετε θα ξέρετε ότι κάποιοι από τους πρωταγωνιστές είναι η  Χιονάτη και η κακιά μητριά η οποία φτιάχνει συνέχεια μηλόπιτες- είπα να εκμεταλλευτώ τα κατακόκκινα μήλα που διάλεξα χτες από την λαική της γειτονιάς μου..Η συνταγή είναι της μαμάς μου και την υπεραγαπώ μιας και ήταν η αγαπημένη του μπαμπά μου..

Τι χρειάζεστε :
  • 1 κούπα σπορέλαιο, 
  • 2 κούπες ζάχαρη, 
  • 3 αυγά, 
  • 1 baikin powder, 
  • 1 βανίλια, 
  • αρκετή κανέλα , 
  • 3 κούπες αλεύρι 
  • λίγο ρούμι για extra άρωμα,
  •  5 μεγάλα μήλα ψιλοκομμένα...

Ψήνετε στους 180 βαθμούς για περίπου 40 λεπτά (ελέγξτε με οδοντογλυφίδα αν είναι έτοιμη η μηλόπιτά σας). Πασπαλίζετε με άχνη αν θέλετε...Επειδή αυτή τη φορά την έψησα στην ταρτιέρα μου και όχι στο ταψάκι που την ψήνω συνήθως, το υπόλοιπο μείγμα το μοίρασα σε θήκες για cupcakes και έτσι έχω άλλη μια λύση για κολατσιό στο σχολείο από αύριο..Αν θέλετε και άλλες ιδέες για κολατσιό ρίξτε μια ματιά εδώ γιατί όχι και εδώ!!

Η εβδομάδα αυτή κύλησε πολύ όμορφα μπορώ να πω με αποκορύφωμα την χτεσινή ημέρα που ήταν ημέρα αγορών και συναρμολογήματος..Να 'ναι καλά η φίλη μου η Αναστασία που κατάφερε να με βοηθήσει να ολοκληρώσω αυτά που αγόρασα αλλά και να δώσουμε μια πινελιά διαφορετική στο decor του σπιτιού..Ο λόγος για το νέο τραπεζάκι στην μικρή μικρή γωνιά της κουζίνας μου...
Ήταν ένα πολύ ωραίο πρωινό Σαββάτου και νομίζω ότι αυτή τη φορά πήραμε πολύ πολύ χρήσιμα πραγματάκια..Αυτό το κατάστημα είναι πλέον το αγαπημένο μου..Και αυτό το κλίμα του vintage- country style που επικρατεί όλο και περισσότερο στις γωνιές του με κάνει να το αγαπώ ακόμη περισσότερο..Είναι και το αγαπημένο μέρος των παιδιών επίσης..Ο μικρός ευχαριστιέται παιχνίδι στον παιδότοπο και γνωρίζει καινούργιους φίλους, ενώ η μικρή βολτάρει με τη μαμά και ευχαριστιέται το παιδικό τμήμα όσο δεν φαντάζεστε..Ήθελα από καιρό να τους πάρω μία σκηνή να παίζουν...Μετά πολύ σκέψη, και αφού παίξαμε κουκλοθέατρο, μαγειρέψαμε στην κουζίνα και καθίσαμε σε όλα τα καρεκλάκια και τις κουνιστές κατέληξα σε αυτήν εδώ..Το τι παιχνίδι έχουν ρίξει από χτες εκεί μέσα δεν λέγεται..
Έχω να σας πω και ένα νέο..Σκέφτηκα να πιάσω πάλι τις κλωστές μου και τα βελονάκια μου..Μιας και μπήκαμε σε total φθινοπωρινό mood είπα να κάνω νέα σκουφάκια και κασκόλ για τα μικρά μου..Κάποια από τα περσινά δεν μας κάνουν, μιας και μεγάλωσε το κεφάλι μας..So, here i go again crocheting... Ένα κασκόλ για την μικρή και μια λευκή κολοκύθα, φετίχ του Οκτώβρη...

Όπως είπα και στο προφίλ μου το πλέξιμο δεν είναι μόνο για τις ηλικιωμένες οι οποίες λόγω λειψών υποχρεώσεων γεμίζουν τον ελεύθερο χρόνο τους...Είναι και για εμάς τις πολυάσχολες μανούλες που τρέχουμε και δεν φτάνουμε...Όταν, όμως θέλουμε να χαλαρώσουμε απολαμβάνοντας την ηρεμία του σπιτιού μας τότε πιάνουμε κλωστές και βελονάκια..Γιατί το πλέξιμο είναι άκρως αγχολυτικό και εμένα προσωπικά με βοηθάει πολύ να σκεφτώ..Είναι η ώρα που οργανώνω τη σκέψη μου, που κάνω μια γρήγορη αναδρομή στα δρώμενα της ημέρας..Είναι ένα από τα αγαπημένα μου hobby το οποίο με βοηθάει να κοιμηθώ πιο ήρεμη...( καλά όχι ότι θέλω και πολύ σαν πέσω στο κρεβάτι μου)...
Σιγά σιγά που θα μπούμε και σε χειμωνιάτικο mood θα είναι μια υπέροχη παρέα δίπλα στο τζάκι βλέποντας τις αγαπημένες μου σειρές τις ώρες που τα παιδιά βλέπουν όνειρα γλυκά ή που γεμίζουν τις μπαταρίες τους για την επόμενη μέρα....Γιατί ξανά άρχισαν οι βραδιές του Foxlife και δεν τις χάνω με τίποτα..
#TGIT baby,...
Άλλες φορές με ένα cocktail στο χέρι, ένα cognak ή ακόμη και με μια κούπα ζεστό αρωματικό τσάι..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ,!!!
Ευχές για μια υπέροχη φθινοπωρινή εβδομάδα..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts