Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Welcome June!!~...Welcome summer\!!~~

by - Τρίτη, Ιουνίου 02, 2015

Καλό μήνα αγαπημένο μου παρεάκι..Happy June..Επιτέλους καλοκαιράκι...Επιτέλους ζέστη και ήλιος...Για εμάς ξεκίνησαν ήδη οι διακοπές, μιας και από την Παρασκευή είμαστε στο δρόμο...Αρχικά περάσαμε το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος παραθαλάσσια.....Στο χωριό του Δημητράκη μου...Χορτάσαμε την γιαγιά μας εκεί και συνδυάσαμε δουλειές με βόλτες..Είδαμε αν μεγαλώνουν τα ζαρζαβατικά μας...


 Κλαδέψαμε τα δεντράκια μας...
Ευτυχώς ο κήπος μας έχει πάρει τα πάνω του για τα καλά...
Δοκιμάσαμε τα πρώτα μας αγγουράκια...Η μυρωδιά τους ήταν απίστευτη...Μου θύμισε τα αγγουράκια που έκοβε η γιαγιά μου από το μπαξέ της...Περιμένουμε εναγωνίως και τα υπόλοιπα..Το βράδυ καθίσαμε στην βεράντα και απολαύσαμε το φεγγαράκι με τον hubbie και ας είχε μόνο ένα αστέρι να φέγγει...Μας ήταν αρκετό.....
Βλέπαμε απέναντι τα φώτα των Καμένων Βούρλων και του Αγίου Κωνσταντίνου και σκεφτόμασταν να πεταχτούμε προς τα εκεί φέτος για καμιά βουτιά με το φουσκωτό...
Να ξεφύγουμε λιγάκι από τα νερά της Εύβοιας..
Φυσικά δεν παραλείψαμε να φάμε και pancakes...Είναι το αγαπημένο κολατσιό του Ντίνου πλέον, αλλά και της Stacy's...
Επισκεφτήκαμε, επίσης, ένα υπέροχο κτήμα, λίγα χιλιόμετρα έξω από το χωριό, γεμάτο αμπέλια και υπέροχο κρασί...Το λεγόμενο La tour Melas.
Εκτός από την παραγωγή κρασιού προσφέρει και αναψυχή μιας και διαθέτει luxurius καταλύματα..Δεν σταμάτησα να τραβώ φωτογραφίες...Κάθε γωνιά του ξεχωριστή...
 Ο εξωτερικός χώρος όπου μπορείς να απολαύσεις φαγητό με εκλεκτό κρασί..

Η ηρεμία αυτού του μέρους, οι μυρωδιές των δέντρων και των λουλουδιών σε συνδυασμό με τη θέα με μάγεψαν..Δεν ξέρω γιατί αλλά το τελευταίο διάστημα απολαμβάνω πολύ τα ύψη..Θέλω συνέχεια να δραπετεύω κάπου ψηλά και απλά να χαζεύω τον ουρανό..Δεν ξέρω αν είδατε την τελευταία μου ανάρτηση...



Χορτάσαμε οξυγόνο και ευχαριστήσαμε τον ουρανίσκο μας με την εξαιρετική επιλογή του κρασιού..Όπως μπορείτε να δείτε από την τελευταία φωτογραφία μου, πρόκειται για πολύ περιποιημένα δωμάτια, με γουστόζικα έπιπλα και διακόσμηση..Λάτρεψα, επίσης, το λουτρό του δωματίου...

Και κάπως έτσι κύλησαν οι μέρες μας...Ύστερα από πολύ παιχνίδι στην αυλή με το ποδήλατο αλλά και τα υπόλοιπα οχήματά μας, μαζέψαμε πάλι τα μπογαλάκια μας και επιβιβαστήκαμε στο αυτοκίνητό μας οι 3 μας αυτή της φορά, μιας και ο μπαμπάς μας έχει δουλειά και δεν μπορεί να μας ακολουθήσει..Προορισμός μας η συμπρωτεύουσα..Οδηγός για πρώτη φορά η μαμά..Μια ταραχή την είχα να σας πω για την αλήθεια γιατί για πρώτη φορά ταξίδευα μόνη μου με τα παιδιά τόσα πολλά χιλιόμετρα...Για καλή μου τύχη μέχρι τον Ευαγγελισμό κοιμόντουσαν...Έπειτα κάναμε μια στάση για φαγητό και stretching...Μετά από 2 γιαουρτάκια, ένα τοστ, μία φρουτοσαλάτα για τη μαμά, 3 καινούργια βιβλία για το δρόμο και ένα δροσερό καφεδάκι βγήκαμε ξανά στο δρόμο...Δεν αργήσαμε να δούμε την πρώτη πινακίδα, η οποία μου προκάλεσε τόση συγκίνηση που δεν μπορούσα να κρατηθώ..Τα μάτια μου βούρκωσαν..Αυτή τη φορά όμως με δάκρυα χαράς..
Καιρός ήταν σκέφτηκα μέσα μου...Ο Ντίνος, δε, δεν σταμάτησε να φωνάζει τα ονόματα των ξαδέρφων του...Ήταν πολύ χαρούμενος που θα τους συναντούσαμε...(Αν και το πρώτο βράδυ που κοιμηθήκαμε μακριά από τον μπαμπά μας, μας πήραν λιγάκι τα κλάματα..ο μπαμπάς όμως έχει τον τρόπο να τον συνεφέρει με τα γλυκόλογα και τη σιγουριά που βγάζει η φωνή του...αλλά και με το playmobil yacht που του έταξε μόλις ανέβει να μας δει..-αχ!τον κακομαθαίνει...έχουμε γεμίσει βάρκες, φουσκωτά, καίκια, κανό, πειρατικά και ότι άλλο επιπλέει...-)Σήμερα από την άλλη ήταν ημέρα προσαρμογής...Το σπίτι μας γέμισε κόσμο..Φίλους αγαπημένους, συγγενείς, τον ένα και μοναδικό προπάππο μου (στον οποίο ο Ντίνος έχει πολύ αδυναμία, μιας και είναι ο μοναδικός παππούς του..), γιαγιάδες και ξαδέρφια- αδέρφια...Η αδερφούλα μου φρόντισε να με βοηθήσει σε όλα, -όπως πάντα φυσικά-, μιας και η μαμά μου όπως σας έχω πει λείπει στο νησί..Θα είναι ένας υπέροχος μήνας ο Ιούνιος για εμάς..Ήδη ξεκίνησε πολύ όμορφα...Έχουμε μιλήσει και με πολλές φίλες μαμαδο bloggers και εντός των ημερών κανονίζουμε συνάντηση όλες μαζί για πρώτη φορά, αλλά Βόρεια this time!!~Θεσσαλονίκη, λοιπόν, και τα μυαλά στα κάγκελα και για τη μαμά αλλά και για τα παιδάκια μου..Σύντομα, πολύ σύντομα, θα κάνουμε το πρώτο μας μπάνιο στην Χαλιδικάρα μας φυσικά...Γιατί σαν την Χαλκιδική δεν έχει όπως σας έχω χιλιοπεί..."Mama's 'n' Papa's" goes Salonika for June...Φτάνουν και τα γενέθλια του γλυκού μου Ντινάκου και είμαι όλο όρεξη για party και χορό!!~

Ως την επόμενη φορά σας μαμαδογλυκοφιλώ,...
Have fun and keep on smiling..
We only live once my bonnies..but if you do it right once is enough!!~

Σμουτς!!~Stay tuned...I' ll be back guys and gals..

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts