Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy week...happy Thyrsday...he has risen!!~

by - Πέμπτη, Απριλίου 16, 2015

Χρόνια Πολλά αγαπημένοι μου!!~
Χριστός Ανέστη!!~.......
Ίσως να άργησα να σας ευχηθώ, αλλά ήταν αδύνατον να ξεκολλήσω από τη φύση...
Μόλις επιστρέψαμε δριμύτεροι και με τις μπαταρίες μας φορτισμένες..
Μπορεί να κουράστηκα λιγάκι παραπάνω αλλά άξιζε τον κόπο...
Λίγο το ταξίδι...λίγο τα μαγειρέματα και οι ετοιμασίες...
Είχαμε πολύ καλή παρέα, όμως,  και αυτό σε κάνει να ξεχάσεις τα πάντα..
Φυσικά ήμασταν οικογενειακά και αυτό το Πάσχα μας επισκέφτηκαν η αδερφή μου οικογενειακώς..
Οπότε διπλή η χαρά..
Έπρεπε άλλωστε να φέρει στη Stacy την λαμπάδα της...
Και μιας και είναι το πρώτο της Πάσχα, ούσα Χριστιανή, είπε να τη φέρει αυτοπροσώπως...
Οι μέρες κύλησαν πολύ γρήγορα και ευτυχώς προλάβαμε και απολαύσαμε πολύ παιχνίδι αλλά και καθαρό αέρα...
Πήραμε βαθιές ρουφηξιές γεμάτες ήλιο και φύση...
Κάθε φορά που πηγαίνουμε τέτοια εποχή δεν ξεχνάμε να επισκεφτούμε το δασύλλιο του διπλανού χωριού μας, όπου έχει την ονομασία του παρεκκλησιού που βρίσκεται εκεί...
Ο Άγιος Δημήτριος..
Ένας παράδεισος κρυμμένος κάπου πριν τη θάλασσα..
Τράβηξα άπειρες λήψεις και αν δεν έπρεπε να φύγουμε θα είχαμε τραβήξει και άλλες..




 Εμείς μαζεύαμε χαμομηλάκι....
 Ενώ οι άντρες μας χαχάνιζαν πονηρά..
Θέλετε να δείτε τι αντικρίζουμε μόλις ανοίγουμε τα μάτια μας??...
Αυτή την θέα..
Το βουνό που βλέπετε είναι ο Παρνασσός και οι βουνοκορφές του είναι ακόμα χιονισμένες..
 Θέα Μαγική και ανυπέρβλητη..

Από την άλλη, τα παιδιά όλη την ημέρα την περνούσαν στην αυλή..
Ήπιαμε νεράκι από το βρυσάκι στην αυλή μας..
Ή μάλλον παίζαμε 2 ώρες με το νερό και στο τέλος καταλήξαμε μούσκεμα από πάνω μέχρι κάτω..

 Βγάλαμε και το μπουφάν μας γιατί είχε τουλάχιστον 22 βαθμούς!!~

Ο Ντίνος, δε , δεν αποχωρίστηκε το καινούργιο του ποδήλατο..
Η Stacy έκανε βόλτες με την γιαγιά πάνω κάτω και το Μεγάλο Σάββατο το πρωί επισκεφτήκαμε με την αδερφή μου τα μαγαζιά για τα τελευταία ψώνια και δώρα μας...
Η αλήθεια είναι ότι το μετάνιωσα που τα άφησα για αυτήν την ημέρα, διότι γινόταν ο κακός χαμός..
Τουλάχιστον ευχαριστηθήκαμε ένα καφεδάκι χωρίς τα μικρά..
Να εδώ η Stacy μας αποχαιρετά όλο φωνές..
Όταν πάλι νύχτωνε και έπρεπε να μπούμε στο σπίτι την έβγαζε εκεί πάνω..
Κρυβόταν και μας φώναζε να την βρούμε..
Και φυσικά τηρήσαμε το έθιμο και ανήμερα του Πάσχα ψήσαμε το κατσικάκι μας.....
Αυτές τις μέρες, βέβαια, δεν μπορείς να φας πολύ..
Λίγο το γεγονός ότι όλη μέρα την περνάς στην κουζίνα μαγειρεύοντας, λίγο το ότι έχεις χίλια δυο καλούδια ετοιμάσει...από σαλάτες, εδέσματα, γλυκά μέχρι και τσουρέκια...που όσο να ναι σου κόβεται η όρεξη..
Σας έχω μιλήσει ποτέ για τα λεμόνια μας...
Δεν παίζονται...
Απίστευτα ζουμερά και χωρίς φάρμακα και λιπάσματα φυσικά...
Πάντα μαζεύω για να φτιάξω λεμοντσέλο..

Το πιο όμορφο, όμως, των ημερών, είναι ότι απήλαυσα την αδερφή μου πολύ!!~...
Μπορεί να είμαστε τελείως διαφορετικοί χαρακτήρες, αλλά μας δένουν τόσα πολλά που της έχω αδυναμία...όπως και με τον αδερφό μου φυσικά./..
Να και το κορίτσι μου το μεγάλο ( πια)...
Με τα μεγάλα όνειρα και τα ακριβά γούστα...
Για κακή τύχη της αδερφής μου, αυτό το παιδί πήρε από τη θεία του...
Εμένα δηλαδή...
Omg...και lmao...
 Και κάπως έτσι κύλησαν οι μέρες μας αυτές...
Φορτώσαμε τα μπαγάζια μας και back to reality again...

Σας μαμαδογλυκοφιλώ...
Ελπίζω να σας ταξίδεψα με τις φωτογραφίες μου και να πήρατε μία γεύση από τη μαγεία αυτού του τόπου...
Μ΄ αρέσει γιατί συνδυάζει βουνό και θάλασσα ο Καραβόμυλος..
Μπορεί να μην είναι η καταγωγή μου από εκεί και μπορεί να μου τα χαλάει κατά πολύ η θάλασσα του, μιας και είμαι παιδί της Χαλκιδικής, ( και σαν την Χαλκιδική δεν έχει πιστέψτε με) αλλά λόγω του hubbie το αγάπησα και εγώ...
Τις εξορμήσεις μας με το φουσκωτό τις έχετε δει πολλάκις...
Ωστόσο σας χρωστάω μία ανάρτηση με πολύ πολύ θάλασσα...
Πολλά πολλά ψαροκάικα...
Πολλές πολλές βαρκούλες...
Και πολλές πολλές παραλίες...
Stay tuned bonnies...
Summer is finally coming...
Οι πρώτοι iced καφέδες μας άρχισαν να "χτυπιούνται"...
Όπως και οι υπέροχες πεντανόστιμες αυτές αμαρτίες άρχισαν να γεμίζουν τις καταψύξεις μας..
Yayy!!~~
Σμουτς!!~


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts