Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Easter tsoureki!!~~...

by - Δευτέρα, Απριλίου 06, 2015

Δεν κρατήθηκα και έκανα και φέτος το θαύμα μου...
Όλη μέρα την πέρασα στην κουζίνα!!~,..
Αλλά το αποτέλεσμα με δικαίωσε...
Τα τσουρεκάκια μου βγήκαν όπως τα περίμενα και ακόμη καλύτερα σε σχέση με πέρυσι..
Φέτος βάλαμε όλη την αγάπη μας x3...
Εγώ, ο Ντίνος και η Stacy...
Ίσως για αυτό να είχαν περισσότερη επιτυχία!!~..

Τα τσουρέκια της Σοφίας..(της αδερφής μου)..


Θα χρειαστείτε....


  • 4 kg αλεύρι για τσουρέκι ( Robin Hood)
  • 1 kg ζάχαρη κρυσταλλική + 1 κούπα ακόμη
  • 1 lt γάλα πλήρες - 1 κούπα από αυτό
  • 1 κούπα πορτοκάλι στυμμένο (περίπου 5 μεγάλα)
  • ξύσμα των πορτοκαλιών που στύψαμε 
  • 15 αυγά
  • μισό kg βούτυρο ( lurpak)
  • μαχλέπι κοπανισμένο
  • κακουλέ κοπανισμένο
  • μαστίχα Χίου κοπανισμένη
  • 1 πακέτο μαγιά νωπή (από το φούρνο μας περίπου 300 gr)
  • σουσάμι ή φιλέ 
  • κουβερτούρα ( προαιρετικά)

Tip...όπου αναφέρω κούπα χρησιμοποίησα αυτή του Starbucks , όσον αφορά την περιεκτικότητα, και φυσικά την ίδια για όλες τις μετρήσεις...(βλέπε ζάχαρη- γάλα- χυμός πορτοκαλιού)...είναι λίγο πιο μεγάλη από την κλασσική του nescafe..


Βήμα 1ο: 

Σε ένα λεκανάκι ρίξτε μία κούπα χλιαρό νερό μαζί με τη μαγιά, ένα κουταλάκι του γλυκού αλάτι και ένα κουταλάκι του γλυκού ζάχαρη...ανακατέψτε και ρίξτε αλεύρι ώσπου να γίνει ένας ( σφιχτός σχετικά) χυλός..λίγο πιο σφιχτός από αυτόν που κάνουμε τις κρέπες..σκεπάστε με μεμβράνη και αφήστε να φουσκώσει ο χυλός μας..

Βήμα 2ο : 

Όσο περιμένετε τη μαγιά να φουσκώσει κάντε την προετοιμασία σας...
Η σωστή οργάνωση είναι απαραίτητη για την επιτυχία των τσουρεκιών μας...
Καθότι τα υλικά μας τα θέλουμε όλα σε ίδια θερμοκρασία και κυρίως ζεστά...
Αρχικά ετοιμάστε όλα τα μπαχαρικά σας, το χυμό πορτοκαλιού, το ξύσμα, τα αυγά..
Βάλτε το γάλα με τη ζάχαρη στην κατσαρόλα και ζεστάνετέ το μόλις δείτε ότι αρχίζει να φουσκώνει για τα καλά η μαγιά σας..
Το γάλα θα το περιχύσουμε ζεστό...ΠΡΟΣΟΧΗ όχι καυτό  ...θα σας κάψει τη μαγιά..
Έχετε έτοιμο το βούτυρο στο κατσαρολάκι σας ώστε να το λιώσετε και να το κρατήσετε ζεστό στη χαμηλή θερμοκρασία της κουζίνας σας όταν θα αρχίσετε τη διαδικασία να ανακατεύετε τα υλικά σας....το βούτυρο μπαίνει στο τέλος και ζεστό...μας βοηθάει να ξεκολλάει το ζυμάρι από τα χέρια μας...το ρίχνουμε σε δόσεις..
Κοσκινίστε το αλεύρι σας ώστε να είναι αφράτο...
Να και η δική μου προετοιμασία έτοιμη για ζύμωμα...

Αν έχει γίνει έτσι η μαγιά σας είστε έτοιμοι να ξεκινήσετε..
Ρίξτε όλα τα '' σε θερμοκρασία δωματίου'' υλικά σας στη μεγάλη λεκάνη σας που έχετε για ζύμωμα...
Μπαχαρικά, ξύσμα πορτοκαλιού, αυγά, χυμός πορτοκαλιού, και ανακατέψτε..έπειτα ρίξτε το χυλό με τη μαγιά..έπειτα το ζεστό σας γάλα στο οποίο έχετε ήδη λιώσει τη ζάχαρη...
Προσθέστε σιγά σιγά το κοσκινισμένο σας αλεύρι...
Ζυμώστε καλά και ξύστε τα τοιχώματα για να πάρετε τα υπολείμματα..
Όταν δείτε ότι αρχίζει να σφίγγει η ζύμη σας και να κολλάει στα χέρια σας ρίξτε σιγά σιγά το ζεστό λιωμένο βουτυράκι σας...σταδιακά σε δόσεις...όχι όλο μαζί..
Ζυμώστε ώσπου αν γίνει ενιαίο το ζυμάρι σας...περίπου για 15 λεπτά..
Σκεπάστε τη λεκάνη σας με μεμβράνη και με μια κουβέρτα και αφήστε το στην άκρη να φουσκώσει...
Συνολικά θα κάνετε 3 φουσκώματα..
Ανά 20 λεπτά θα ξεσκεπάζετε τη λεκάνη σας και θα ζυμώνετε ελαφρά τη ζύμη σας..
Έπειτα θα το περιμένετε πάλι σκεπασμένο να φουσκώσει..

Μετά από μια ώρα και κάτι εμένα κόντεψε να μου χυθεί από τη λεκάνη...
Το φούσκωμά μου πέτυχε...
Η ζύμη μου είναι αφράτη και μυρωδάτη...
Lucky me είχα τον καλύτερο βοηθό σήμερα....

Βήμα 3ο : 

Καθώς περίμενα αυτήν την ώρα το ζυμάρι μου να φουσκώσει ετοίμασα τον πάγκο μου ώστε να είναι όλα έτοιμα όταν θα χρειαστεί να κάνω τις πλεξούδες μου...

Έκοψα το αντικολλητικό μου χαρτί σε κομμάτια (περίπου 6) όσα ταψιά θα χρειαστώ να φουρνίσω...
Έβαλα λίγο σπορέλαιο σε ένα μπολάκι, ώστε αν η ζύμη μου κολλάει στα χέρια να με βοηθάει να την ξεκολλάω..ΠΡΟΣΟΧΗ όχι αλεύρι..
Και δίπλα έσπασα 3 αυγά σε ένα μπολάκι παρέα με το πινελάκι μου για να επαλείψω τα τσουρέκια μου..


Βήμα 4ο : 

Ήρθε η ώρα να κάνουμε τις πλεξούδες μας..
Εγώ κάνω απλά ένα Τ με 2 κορδόνια και τα πλέκω εναλλάξ....
Βάζω 3 πλεξούδες στο κάθε μου ταψί και ψήνω για 25 λεπτά περίπου την κάθε φουρνιά..
Τις περιμένω λιγάκι να φουσκώσουν και έπειτα αλείφω με αυγό και προσθέτω από πάνω είτε φιλέ είτε σουσάμι..
Στις τελευταίες 3 φουρνιές μου έβαλα κουβερτούρα..
Την ψιλοέκοψα στο ξύλο μου με μεγάλο μαχαίρι και την ενσωμάτωσα στο ζυμάρι μου..
Δεν περιγράφετε η γλύκα τους και η νοστιμιά τους..
Πάντα ξεκινάω με προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς στις αντιστάσεις..
Η διαδικασία αυτή θα σας πάρει αρκετή ώρα..
Εγώ χρειάστηκα ένα 2ωρο σίγουρα...

 Tip:Μην φοβάστε να επιχειρήσετε να φτιάξετε τα δικά σας σπιτικά τσουρέκια... Ok ....θα αφιερώσετε μια ολόκληρη μέρα σχεδόν αλλά αξίζει τον κόπο... Αυτή η μυρωδιά σε όλο το σπίτι εμάς μας ξετρελαίνει... Μου θυμίζει την παιδική μου ηλικία όπου η μαμά μου φρόντιζε να φτιάξει για όλη τη γειτονιά... 
Μη σας πω και για όλο το σόι...
Χαίρονται και τα παιδιά σας με όλο αυτό..
Ένα ζυμαράκι και για αυτούς στο χέρι και ούτε γκρίνια ούτε τίποτα..


Για όσες το επιχειρήσετε σας εύχομαι καλή επιτυχία..
Ακολουθείστε βήμα βήμα τη συνταγή και όλα θα κυλήσουν υπέροχα!!~...
Trust me...
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!~
Σμουτς!!~
       

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts