Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy week !~~~new giveaway on board!!~~...

by - Δευτέρα, Μαρτίου 30, 2015

Σας είχα υποσχεθεί λιγάκι νωρίτερα το giveaway μας αλλά λόγω του ότι μας έφαγαν οι βόλτες και τα πασχαλινά μας DIY δεν είχα τον απαιτούμενο χρόνο στη διάθεσή μου...
Ο νέος μας διαγωνισμός αφορά καθαρά και μόνο εμάς τις γυναίκες..
Γιατί δεν είμαστε μόνο μανούλες..
Είμαστε κυρίως γυναίκες...
Και κρίνοντας από τον εαυτό μου, πολλές φορές ξεχνάμε αυτή την ιδιότητά μας λόγω του μεγάλου φορτίου που έχει πέσει στις πλάτες μας..
Μαγείρεμα, καθάρισμα, δουλειά, παιδιά, άντρας, γατιά- σκυλιά κ.λ.π....
Δεν είναι εύκολο πράγμα...
Είμαστε Super women εμείς οι μαμάδες...
Ηρωίδες...

Για αυτό, λοιπόν, μια καλή μου φίλη μας προσφέρει ένα όμορφο και sexy μπλουζάκι για κάθε ώρα της ημέρας..
Πρόκειται για την Ελευθερία και το αγαπημένο μου Glambition Jewels!!!!!!!~~~~.....
Το κορίτσι αυτό το γνωρίζω σχεδόν 3 χρόνια μπορώ να πω..
Από τότε που γέννησα τον Ντίνο άρχισα να ψωνίζω περισσότερο μέσω internet μιας και είχα ελάχιστο χρόνο στη διάθεσή μου για βιτρίνες και ψώνια μόνη μου...
Η Ελευθερία είναι από τις πρώτες που εμπιστεύτηκα και άρχισα να αγοράζω τα πολύ γνωστά και μοδάτα, πλέον, t- shirts με τις αγαπημένες μας μάρκες επάνω..
Επίσης, ένα ακόμη προτέρημα της είναι το ότι φτιάχνει υπέροχα statement, ότι πρέπει να τα συνδυάσεις με τα αγαπημένα σου tees...
Πάρτε μια μικρή γεύση από τα δικά μου..
Το δωράκι λοιπόν που μπορείτε να διεκδικήσετε είναι αυτό εδώ..
Γιατί και εμείς έχουμε ανάγκη από δωράκια και περιποίηση...
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να συμπληρώσετε τη φόρμα συμμετοχής και να κοινοποιήσετε τη φωτό του διαγωνισμού στον προσωπικό σας λογαριασμό στο facebook όπως σας τη δίνω εδώ.!!!!!!!


a Rafflecopter giveaway Σας εύχομαι καλή επιτυχία!!!!!!~~~
Μην ξεχάσετε να συμπληρώσετε όλα τα πεδία για να είναι έγκυρη η συμμετοχή σας..
Ο διαγωνισμός λήγει στις 17 Απριλίου 2015!!~..
Δεκτές γίνονται οι συμμετοχές μόνο εντός Ελλάδος...
Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν το δωροθέτη!!~..

Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!~
Σμουτς!!~

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts