Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy cold Wednesday!~..

by - Τετάρτη, Φεβρουαρίου 18, 2015

Happy Wednesday !!~
Μα καλά τι κρύο είναι αυτό..
Και γιατί πάλι χιονίζει..??
Πώς θα πάμε το ταξιδάκι που θέλουμε οεο??..
Έχω την εντύπωση ότι δεν μας τα λέει καλά ο καιρός..
Εκεί που δεν χιόνιζε καθόλου, από τον Δεκέμβρη μας έχει χιονίζει 3 φορές..
Συγχωρέστε με, αλλά αφού δεν το στρώνει και δεν κρατάει τουλάχιστον 2- 3 μέρες ώστε να μπορούμε να το χορτάσουμε που λέει ο λόγος, προτιμώ να μην χιονίζει καθόλου..
Σαν να μας κοροιδεύει..
Το πρωί που σηκωθήκαμε είχε ήλιο..
Έπειτα άρχισε να χιονίζει..
Μετά ξαναέβγαλε ήλιο..
Τώρα πάλι συννέφιασε..
Ε...αποφάσισε πια..
Και στο κάτω κάτω αφού δεν μπορούμε να πάμε και σε κανένα χιονοδρομικό ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΧΙΟΝΙΖΕΙ..
Ξέρω ακούγεται εγωιστικό..
Αλλά δεν μου αρέσει που είναι τόσο άστατος ο καιρός τελευταία...
Άσε που δεν μπορούμε να αποφασίσουμε πότε θα φύγουμε τελικά για την συμπρωτεύουσα..
Ε, μα..
Ήμασταν που ήμασταν αναποφάσιστοι από μόνοι τώρα έχουμε και τον καιρό που μας τα κάνει χειρότερα..
Σας το χω ξαναπεί..
Λονδίνο γίναμε..
Το σύμπαν συνωμοτεί..
Αφού δεν μπορώ να πάω εγώ εκεί αποφάσισε να μου στείλει τον καιρό του..
Δεν μπορούσε να μου στείλει κάτι άλλο τουλάχιστον..
Τις καιρικές του συνθήκες έπρεπε??..
Anyway..
Αρκετά γκρίνιαξα..γκρρρρρρρρ!!!~~/..
Έβλεπα φωτογραφίες που ανέβαζαν οι φίλες μου από του Αγίου Βαλεντίνου..
Το εστιατόριο..το κρασί που διάλεξαν..
Αγόρια πουθενά όμως..
Φέτος, τα κορίτσια μου προτίμησαν να βγουν μόνες τους....
Βλέπεις είναι και οι 2 ελεύθερες..
Μα που πήγαν οι άντρες βρε παιδί μου??..
Τους έφαγε η κρίση και η κακομουτσουνιά..
Μου έστειλαν text message του τύπου "λείπεις " και τέτοια..
Και εγώ ως απάντηση τις έστειλα αυτό..
Χιχιχιχ...
Όχι δεν θέλησα να τις πικράνω..
Αλλά με τον Δημήτρη ποτέ δεν γιορτάσαμε αυτήν την ημερομηνία..
Φέτος, αφού επέστρεψε από τη δουλειά αργά τη νύχτα, ήρθε στο δωμάτιο όλο νάζι κρατώντας την στο χέρι..
Μα καλά τι έπαθε σκέφτηκα..
Πάει κάτι τρέχει με δαύτον...
Λίγο μετά χτυπάει το τηλέφωνο..
Ήταν το κορίτσι μου..
"Κανόνισε μην έπιασες το 3ο μπεμπέ κακομοίρα μου...Δεν έχω βρει ακόμη δουλειά και δεν είμαστε για βαφτίσια μέχρι να αποφασίσει αυτός ο Γιάνης ( Βαρουφάκης με ένα "ν" παρακαλώ) τι μέλλει γενέσθαι.."
2 η ώρα τη νύχτα με πήρε ο ύπνος χαμογελώντας και έχοντας τον Ντίνο δίπλα μου να ροχαλίζει, γιατί δεν είχε κοιμηθεί το μεσημέρι και το βράδυ ξεράθηκε στην κυριολεξία..
Η εβδομάδα αυτή ,στην κυριολεξία, κυλά αργά και βασανιστικά..
Δεν ξέρω γιατί..
Λίγο το κρύο ..
Λίγο το ότι περιμένω με ανυπομονησία τα air max της μικρής, τα οποία ( αν έχω το Θεό μου) τα παρήγγειλα από Γαλλία..
Λίγο η έλλειψη διάθεσης και η αυπνία μας που καλά κρατεί λόγω των δοντιών της Stacy's..
Και πολύ το ότι θέλω να ανέβει η θερμοκρασία λιγουλάκι ώστε να μαζέψουμε τα μπαγάζια μας να φύγουμε για λίγες μέρες....
Σήμερα η μέρα μου θα είναι ιδιαίτερα σημαντική/./...
Με περιμένουν μεγάλες αλλαγές..
Και ένας μακρύς δρόμος, ανηφορικός...
Για επισφράγιση θέλησα να πάρω άλλες 2 κουπίτσες για τη συλλογή μου..
Ελπίζω να τα καταφέρω αυτήν τη φορά..
Σας μαμαδογλυκοφιλώ..
Stay cosy and tuned..
Smoyts...

...... <3 <3 <3 <3....  ;)
Hang on..
Σε δέκα μέρες περίπου έρχεται η άνοιξη...


You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts