Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Thursday thoughts!~~....ready for a triP!!~

by - Πέμπτη, Φεβρουαρίου 19, 2015

Happy Thursday και το κρύο καλά κρατεί..
Μα πού έχει πάει το τέλειο κλίμα της Αθήνας?..

Γιατί δεν μας ζεσταίνει άλλο??....
Πφφφ...
Πολύ γκρινιάζω αυτές τις μέρες...
Και για το τίποτα..
Τι μου έφταιξε τώρα ο χειμώνας μου λέτε?/..
Έτσι και αλλιώς ακόμη διανύουμε τον Φλεβάρη..
Θα ρθει και το καλοκαιράκι ..
Άλλωστε ο Φλεβάρης και αν φλεβίσει καλοκαίρι θα μυρίσει./..
Έτσι δε λένε??..
Άρχισα να μαζεύω τα μπαγάζια μας..
Τελικά ήρθε το πλήρωμα του χρόνου..
Και ναι θα πάω στους δικούς μου..
Αυτές τις μέρες που έρχονται νομίζω ότι θα με χάσουν λιγουλάκι τα παιδάκια μου...
Να με ξεβαρεθούν κιόλας όχι τίποτα άλλο..χιχιχι....
Θέλω να δω όλους τους αγαπημένους μου...
Να τους αγκαλιάσω..να με αγκαλιάσουν...
Να τα πούμε όλα με το Ν και με το Σ...
Τους έχω χάσει για τα καλά..
Μείναμε πάνω από ένα άψυχο τηλέφωνο...
Άσε που έχει πιαστεί ο αυχένας μου να στηρίζω το αυτί μου και παράλληλα να κάνω ένα εκατομμύριο πράγματα..
Λέω να περπατήσω ξέγνοιαστη στο κέντρο και μόνη μου...
Σε όλα τα σοκάκια που κάποτε τα έτρωγα με τις σόλες των παπουτσιών μου...
Να πάω τον Ντίνο στον Λευκό τον Πύργο και να ανεβούμε ψηλά να δούμε τη θέα..
Να φάμε πασατέμπο οι δυο μας στο παγκάκι μπροστά στον Θερμαικό και στη νέα παραλία/...
στα παγκάκια της Νέας παραλίας
2010
αγναντεύουμε τη θάλασσα με το παρεάκι
2010
Να πάμε σινεμά αν έχει καμιά καλή παιδική ταινία..
Να πηγαίνουμε παρέα με τον ξάδερφό μου για τρέξιμο καθημερινά, όπως έχουμε πει ....
Ελπίζω να μη μείνουμε μόνο στα λόγια και στις " πίτσες"....χαχαχα....
Να πάω για άπειρα cocktails με τα κορίτσια μου..
Να δω την αγαπημένη μου Κ. Ευγενία..
Έχω τόσο πολύ ανάγκη να τη δω...
Από αυτήν την γυναίκα κλέβω λίγη από τη σοφία της κάθε φορά που την συναντώ..
Και μου 'χουν λείψει οι κουβέντες μας και οι συμβουλές της...
Ποτέ δεν έπεσε έξω..
Από την άλλη έχω να πάω και τη γιαγιά μου στα Jumbo...
Ναι , ναι..καλά διαβάσατε...
83 χρονών κορίτσι και δεν έχει πάει ποτέ λέει...
Μα είναι δυνατόν??...
Θα αποθανατίσω τις στιγμές εκείνες με τη γιαγιά μου σε αυτό το κατάστημα ...
Θα έχουμε πολύ πλάκα πιστεύω!!!!~~~...
Έχουμε να πιούμε ατελείωτους καφέδες με την αδερφούλα μου...
Ατελείωτους όμως....
Και με τη μαμά μου επίσης..
Θα κοιμηθώ στο κρεβάτι της μαμάς μου..
Πάντα μου άρεσε αυτό..
Και θα βάλω όλα τα αρώματά της..
Μεταξύ μας εγώ της τα τελείωνα πάντα..
Που ξέρεις ίσως και να κλέψω κανένα φουλάρι της ακόμη..
Όπως είδατε δεν το αναφέρω πολύ το Ρουλάκι μου όσον αφορά τις βόλτες, μιας και θα τελεί χρέη γιαγιάς- babysitter's...
Σίγουρα θα πάμε κάπου όλοι μαζί..
Ίσως στο cosmos...όλο και κάτι θα θέλουμε να ψωνίσουμε οι γυναίκες..
Να δω  την αγαπημένη μου Μίτσι....έτσι την έλεγε ο μπαμπάς μου..
Η αγαπημένη μου θεία..η δεύτερη μαμά μου...έτσι την λέω εγώ..
Τα φιλαράκια μου..


Σίγουρα θα ανέβω και στα παλιά μου λημέρια ...
Εκεί κοντά στα κάστρα...
Έχετε πάει στα κάστρα της Άνω Πόλης..
έξω από το σπιτάκι μου!~ ~~2009~~~
Εκεί έμενα τα φοιτητικά μου χρόνια..
5 ολόκληρα χρόνια έβλεπα κάθε πρωί που ξυπνούσα όλο τον Θερμαικό με τα καράβια του αραγμένα..
5 ολόκληρα χρόνια πήγαινα στο κέντρο με τα πόδια...
Οπουδήποτε αλλού με το αυτοκινητάκι μου..
Εκτός και αν είχαμε σχέδια να πάμε ανατολικά αργότερα το βράδυ..
Τότε σίγουρα έπαιρνα αυτοκίνητο...
Πόσο τυχερή ήμουν που είχα..
5 ολόκληρα χρόνια, που λέτε,....
Χρόνια υπέροχα...ανέμελα,...απόλυτης ελευθερίας....
Άνθρωπος που δεν έχει ζήσει μόνος του και δεν έχει ζήσει τίποτα...
Αυτήν την αίσθηση ότι είσαι κύριος του εαυτού σου και του χώρου σου...
Ότι δεν σε πιέζει κανείς...
Ότι ώρα θέλεις τρως..πίνεις..κάνεις μπάνιο..ακούς μουσική..βλέπεις όποια σειρά θέλεις στην τηλεόραση..δεν έχεις τον μπαμπά σου να κάνει συνέχεια zapping ή την μαμά σου να σου λέει κάνε αυτό κάνε εκείνο...
Το μόνο που με πίεζε ήταν η εξεταστική...
Όποτε ερχόταν έχανα τον ύπνο μου στην κυριολεξία...
Έχει τύχει να πάω να δώσω μάθημα μετά από ξενύχτι...
Και οφείλω να σας ομολογήσω ότι το πέρασα και με 9 μάλιστα...
Ήταν θαρρείς και το μυαλό μου ήταν πιο διαυγές από ποτέ....
Δεν ξέρετε πόσα πράγματα μου ξεδιπλώνονται τώρα στο μυαλό...
Γιατί δεν ήμουν πάντα μανούλα ξέρετε...
Ήμουν πολύ έντονη προσωπικότητα, δραστήρια, δουλευταρού, με όρεξη για διάβασμα πολύ, με όνειρα,με πολλούς φίλους και διαφορετικές παρέες και πάντα μα πάντα ήθελα να κάνω πολλά πράγματα μαζί...
Δεν ξέρω γιατί αλλά απέδιδα καλύτερα..
Μην κοιτάτε τώρα που μόνο σας δείχνω παιχνίδια, τραγούδια,χορούς και ότι άλλο έχει να κάνει με παιδιά....
Κάποτε ήμουν τρελή εργένισσα....
Σε σχέση πάντα... αλλά εργένισσα...!!~~~!~@~~@~!
Μέχρι που ήρθε ο Mc dreamy μου και μου άλλαξε την κοσμοθεωρία μου ένα πράμα....
Anyway...
Ημερομηνία επιστροφής μη με ρωτήσετε..
Δε γνωρίζω..
Το mama's 'n' papa's , λοιπόν, θα κατεβάσει για λίγες μέρες τα στόρια του..
Είμαστε πανέτοιμη για αναχώρηση....
Σαλόνικα σου' ρχομαι!!!~~~~~~~~~
Αυτή η αλλαγή θα με βοηθήσει και στο νέο μου ξεκίνημα που σας έλεγα..
Bye bye cupcakes, sugarpaste and many many more..
Είμαι σε πρόγραμμα πλέον..
Η καλή μου η μανούλα θα με φροντίσει με τις υπέροχες σαλάτες της και τα ψητά της..
Πρέπει να ξαναγίνω έτσι..

Yayyyyyyyy!!!!!!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!~..
Και θα σας σκέφτομαι!!~..
Σμουτς!!~..





You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts