Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Happy New Year!~~~

by - Δευτέρα, Ιανουαρίου 05, 2015

Και ναι, λοιπόν, πάει ο παλιός ο χρόνος..
Καλώς ήρθες 2015...
Καλή χρονιά φίλοι μου καλοί!!!..
Λιγουλάκι καθυστερημένα ξέρω..
Απουσιάζαμε γαρ..
Επανήλθαμε, όμως, δριμύτεροι, πιο αποφασιστικοί, γεμάτοι ενέργεια, όνειρα, ελπίδα, πίστη και πλούσιοι σε τρυφερές στιγμές με τους αγαπημένους μας..
Φέτος δεν θα κάνω λίστα με must, do and dont's...

Άλλωστε πάνω κάτω η ίδια είναι κάθε χρόνο..
Φέτος λέω να κάνω μια μεγάλη ευχή..
Πολύ απλά να μη μου πάρει πίσω ότι μου έδωσε απλόχερα ο παλιός ο χρόνος..
Δεν θέλω άλλες απώλειες...
Ούτε αγαπημένων μου προσώπων αλλά ούτε μεγάλες αλλαγές..
Θέλω να μείνουν έως έχουν..
Όσο είναι εφικτό αυτό...
Μεταξύ μας δεν θα με πείραζε μια μετακόμιση πάλι πίσω στην αγαπημένη μου Θεσσαλονίκη αλλά αυτό το κατατάσσω προς το παρόν στα όνειρα..όχι τα άπιαστα..αλλά σε αυτά που θα πραγματοποιηθούν στο μέλλον..
Τις γιορτές μας τις περάσαμε με την οικογένειά μου...
Μου είχαν λείψει όλοι τους τόσο πολύ..
Τα Χριστούγεννα τα περάσαμε σε ιδιαίτερα γιορτινό περιβάλλον και με τσουχτερό κρύο..
Τόσο κρύο είχα καιρό να νιώσω..
Φυσικά δεν έλειπαν οι φωτογραφίες σε κάθε μας συνάντηση..
Με το γλυκό μου sugarspell..
Zoi and me..
Mood of the days...always smiling and laughing..
 Με το κορίτσι μου το όμορφο..στο σπιτάκι τους χαλαρά..
 Και με τον κουμπαρούλη φυσικά..η Stacy κλασσικά πειράζει το statement μου..
Η Πρωτοχρονιά, ως συνήθως, μας βρήκε στον Καραβόμυλο..
Με δυο μέρες πριν να χιονίζει ακατάπαυστα..
Η καλύτερη του Ντινούλη μου!!.
Ο μπαμπάς του τον πήγε σε κάθε γωνιά των γύρω περιοχών με πολύ χιόνι..
Απόλαυσε βουτιές και έγινε αγγελάκι του χιονιού ...
Αφού δεν πούντιασε πάλι καλά..
Κάπως έτσι ξεκίνησε..
 Και όλο και δυνάμωνε..
Όπως σας είπα ο Ντίνος το ευχαριστήθηκε..
Ανέπνευσε καθαρό αέρα..βουνίσιο..



Παραμονή Πρωτοχρονιάς μας επισκέφτηκαν η αδερφή μου με τα ανιψάκια μου..
Περάσαμε ένα υπέροχο 4ήμερο και απήλαυσα την αδερφή μου σε αποκλειστικότητα μιας και στη μαμά μου μαζευόμαστε τόσοι πολλοί που δεν ξέρουμε με ποιόν τα πρωτοκουβεντιάσουμε..
Ο Άγιος Βασίλης φυσικά μας βρήκε στο χωριό...
Και φέτος ήταν πολύ καλός μαζί μας, μιας και μας έφερε ότι του ζητήσαμε και κάποια πραγματάκια παραπάνω!!..
Την επόμενη μέρα επισκεφτήκαμε τη "Μαγεμένη Ελατοχώρα" με σκoπό να τον συναντήσουμε και να του πούμε ένα μεγάλο ευχαριστώ που ήταν τόσο καλός μαζί μας και φέτος!!//.

Για πρώτη φορά κάναμε πατινάζ στον πάγο και μπορώ να μπω ότι τα πήγαμε ιδιαίτερα καλά..

 Δεν ξεχάσαμε να μας ζωγραφίσουν και τον little olaf , τον αγαπημένο μας..!!!!
Η δεύτερη μέρα του χρόνου μας βρήκε στην Αράχοβα, φυσικά, όπως κάθε χρόνο τα τελευταία 4 χρόνια..
Πλημμυρισμένη από κόσμο..
Εμείς όμως απτόητοι παρά το τσουχτερό κρύο!!~~
Μπρρρρρρρρρρ!!!!!!




Δεν ξέχασα να επισκεφτώ το αγαπημένο μου μαγαζάκι με τα απίστευτα τσάι που διαθέτει..
Αγαπώ το  "δρόμο του τσαγιού"..
Θα σας μιλήσω για αυτό στην επόμενη ανάρτησή μου..
Αλλά και φυσικά πρόσθεσα ένα ακόμη χειροποίητο χαλάκι στη συλλογή μου παραδοσιακό και πολύ πολύ γιορτινό αυτή τη φορά..κόκκινο με ταρανδάκια επάνω..
Του χρόνου θα στολιστεί και αυτό δίπλα στο τζάκι././
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!!!..
Εύχομαι σε όλους μας μια υπέροχη μαγική και ευλογημένη χρονιά...
Να έχουμε ότι μας αξίζει και μας ευχαριστεί!!
Χωρίς στεναχώριες και μιζέρια..
Αλλά κυρίως χωρίς "κρίση" στο μυαλό μας!!..
Όλα από εκεί ξεκινάνε..
Σας αποχαιρετώ παρέα με το αγαπημένο μου Χριστουγεννιάτικο κασκόλ~!!~
Happy 2015!!!!!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts