Απαγορεύεται οποιαδήποτε χρήση των κειμένων ή των φωτογραφιών χωρίς άδεια χρήσης από τον ιδιοκτήτη. Από το Blogger.

Stacy's first minnie birthday cake with sugar paste!!~

by - Τρίτη, Δεκεμβρίου 02, 2014

Η τούρτα μας αυτή είναι εύκολη αρκεί να γίνει βήμα βήμα...
Όπως είναι γνωστό η ζαχαροπλαστική θέλει ακρίβεια..
Εγώ βέβαια δεν δουλεύω τόσο πολύ με γραμμάρια αλλά φλυτζάνια όσον αφορά τη δοσολογία..
Αυτό που έχει σημασία είναι να χρησιμοποιείτε το ίδιο φλιτζάνι μέτρηση για όλα τα υλικά που θα βάλετε στην τούρτα..
Αρχικά ετοίμασα το πατεσπάνι μου..



Υλικά για το πατεσπάνι: 4 αυγά- 1 κούπα ζάχαρη- 1 κούπα αλεύρι που φουσκώνει μόνο του-
                                        2 βανίλιες..
Επειδή το ήθελα σοκολατένιο προσέθεσα 1 κούπα κάκαο και λίγο λικέρ δικό μου σπιτικό για περισσότερη μυρωδιά..
Εκτέλεση:  η διαδικασία του εύκολη σαν του κεικ..ανακατεύουμε όλα μας τα υλικά μαζί στον κάδο μας ώσπου να ομογενοποιηθεί το μείγμα μας!!
Έπειτα το έκοψα σε δυο κομμάτια ( στη μέση δηλαδή) και το σιρόπιασα με δικό σιρόπι που είχα έτοιμο από ένα γλυκό του κουταλιού που μου είχε περισσέψει!


Έπειτα ετοίμασα την κρέμα σοκολάτας μου!~..
Την ίδια χρησιμοποιώ στα προφιτερόλ μου!..
Υλικά για την σοκολατένια κρέμα: 1 ζαχαρούχο- μισό πακέτο κακάο σε σκόνη-3/4 φλιτζ. ζάχαρη
                                                            4 φλυτζ. νερό - 1 κάστερ πάουντερ- 2 κουβερτούρες
Εκτέλεση:  Σε ένα μπολ ρίχνω το ένα από τα 4 φλυτζ. νερού και διαλύω το κάστερ με το κακάο..Παράλληλα ζεσταίνω το ζαχαρούχο στην κατσαρόλα μου με τα υπόλοιπα 3 ποτήρια νερό και ρίχνω και τη ζάχαρη να λιώσει..Μόλις αρχίζει να ζεσταίνεται ρίχνω το μείγμα με το καστερ και το κακάο..Ανακατεύω με το σύρμα μου πολύ καλά και για πολύ ώρα μέχρι να πήξει..Μην ανησυχήσετε..θέλει αρκετή ωρίτσα ανακάτεμα μέχρι να αρχίζει να πήζει..όταν η κρέμα μου, λοιπόν, έχει πήξει ρίχνω τις κουβερτούρες μου σε κομματάκια για να λιώσουν πιο γρήγορα και συνεχίζω να ανακατεύω λίγο ακόμα ώσπου να ομογενοποιηθεί!!


Το επόμενο βήμα μας είναι να επιλέξουμε που θα στολίσουμε την τούρτα μας..
Εγώ όλες τις τοποθετώ στην αγαπημένη μου υπερυψωμένη τουρτιέρα..
Τοποθέτησα λοιπόν το 1ο πατεσπάνι..το σιρόπιασα λιγάκι..ίσα ίσα να υγραθεί..και έπειτα έστρωσα την πρώτη στρώση κρέμα..θέλησα να προσθέσω φράουλες και  cranberries με σταγόνες σοκολάτας!..


Άπλωσα το 2ο πατεσπάνι μου, έπειτα τις φραουλίτσες με τα στις σταγόνες και τα cranberries και την τελευταία στρώση μου κρέμας....
Την άφησα στο ψυγείο αρκετή ώρα να παγώσει..
Στο μεταξύ ξεκίνησα τη ζαχαρόπαστα@!@...
Υλικά και εκτέλεση της ζαχαρόπαστας τα πήρα αγαπημένη μου Anna Maria Barough...λατρεύω τις συνταγές της και την απλότητά τους!!!
Η εκτέλεση είναι εξίσου εύκολη..
Αν χρειαστείτε βοήθεια γράψτε μου στα σχόλια και θα χαρώ να σας βοηθήσω!..
Για όσες βέβαια δεν διαθέτετε τόσο πολύ χρόνο μπορείτε να αγοράσετε έτοιμη ζαχαρόπαστα από το internet και μάλιστα χρωματισμένη ανάλογα με τις επιλογές σας!>>..
Εγώ επειδή την ήθελα ροζ χρησιμοποίησα κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής...
Λίγες σταγονίτσες ήταν αρκετές για να δώσουν το απαλό ροζ χρώμα που ήθελα!!


Ανοίξτε την προσεκτικά με το πλάστη σας ανάλογα με το σχήμα που θέλετε να της δώσετε...
Απλώστε προσεκτικά πάνω στην τούστα σας και τυλίξτε την μέχρι κάτω..
Εγώ πίεσα ελαφρά με τα χέρια μου στο κάτω μέρος της τούρτας ούτως ώστε να την αγκαλιάσει!!
Έπειτα άρχισα να παίζω με τη ζαχαρόπαστα..
Έκανα πολλές πολλές μπαλίτσες και στόλισα περιμετρικά,..
Έκανα και 2 φιόγκους έναν μικρό και έναν μεγάλο 3d ..
Ήθελα να θυμίζει τον φιόγκο της minnie..
Μετά φροντίσαμε να παίξουμε χαλώντας φυσικά το στόλισμα!!!
`
Η επόμενη μας θα είναι ακόμα καλύτερη εμφανισιακά πιστεύω!!
Σας μαμαδογλυκοφιλώ!!!

You May Also Like

0 σχόλια

My Insta Posts